wat word er veel gekletst zeg! hier begint t zonnetje door te komen! heerlijk! zit nog steeds in mijn ochtendjas haha! vriend is weer eens chagerijnig en boos.. word er af en toe ook echt niet goed van! hij bekijkt t maar! grrrrrrr........ arjen slaapt nog steeds... vraag me niet hoe het kan haha... maar wel erg lief! er zit een raam in zijn slaapkamer deur dus kan ik elke keer even stiekem spieken! ziet er dan zo schattig uit Eerlijkbeertje hier ook behoorlijk lastig slapen hoor.. overal eke keer krampen! benen alles doet zeer.. omdraaien gaat ook al zo klote... en maak je niet druk om die echo.. zoals al vaker gezegt ze kunnen het toch niet zeker weten het is maar een schatting.. en misschien heeft ie nu een laatste groeispurt en blijft ie nu stil staan tot 40 weken....
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Friendly en/of Jvtje? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft sorry laat het ff weten en je komt er weer in Bevallingskalender mei mama's 1 mei: Anoesj (Anoeska) - 20 jr - Rolde - thuis + bv - 1e kindje - jongetje 1 mei: Jvtje (Madelon) - 28jr - Eindhoven - thuis - bv - 1e kindje - j/m 1 mei: Witte reus - 23 jr - zh of thuis? - ...e kindje - j/m 3 mei: Mariska (Mariska) - 35 jr Hoogezand - zh (geplande KS) + bv - 1e kindje - jongetje 3 mei: Anastacia (Anastasia) - 30 jr - Den Haag - zh + bv - 1e kindje - meisje 5 mei: Katsas (Saskia) - 35 jr - Hengelo, zh + bv - 2e kindje - jongetje 5 mei: Moedergans (Alexandra) - 31 jr Ouderk. a/d IJ. - zh + bv - 2e kindje - meisje 6 mei: PatriciaK - 24 jaar - omgeving Rotterdam - zh - ...e kindje - jongetje 7 mei: Dolphin - 22 jr Gelderland - zh + bv - 1e kindje - jongetje 8 mei: Gina82 (Regina) - 25 jr - Vlaardingen, thuis + bv -1e kindje - jongetje 9 mei: Anna28 (Leonie) - 28 jr Almelo - thuis + bv - 1e kindje j/m 11 mei: Mamain2008 Friesland zh + bv - 2e kindje j/m 11 mei: Annrieke - 29 jr - Didam - zh + bv - 2e kindje - j/m 13 mei: Will (willie) - 37jr - Zweden, zh + bv - 3e kindje - meisje 15 mei: Daphne78 (Daphne) - 29 jr - Nijmegen - zh + bv - 2e kindje - meisje 16 mei: Deentje (Dena) - 21 jr - Deventer - thuis + bv - 2e kindje - jongetje 16 mei: Hellepelle (Hellen) - 28 jr Baarlo - thuis + bv - 1e kindje - jongetje 16 mei: Sassefras1980 (Saskia) - 27 jaar - Rotterdam zh + fles - 1e kindje - j/m 17 mei: Frostieke (Kelly) - 18 jr - Sint-Niklaas (Bel) - zh + bv - 1e kindje jongetje 18 mei: Sannieee 1e kindje -meisje 19 mei: Lafo (Judith ) - 26 jr - Rhoon thuis + bv - 1e kindje - meisje 19 mei: Askim - 34 jr - Rotterdam - j/m 21 mei: Neia 26 jr zh + bv 1e kindje - j/m 21 mei: Evelien (Evelien) - 38 jr Veldhoven thuis + bv - 3e kindje - meisje 23 mei: Daam (Damiët) - 36 jr - zh + bv - 4e kindje - meisje 23 mei: WishfullDreaming (Saar) - 22 jr - Antwerpen (BE) zh + bv - 1e kindje - j/m 24 mei: Sjaandiaan (Diana) - 24 jr - zh + fles - ...e kindje - j/m 25 mei: Katje81 - 26 jr - zh + bv -1e kindje - j/m 26 mei: Nazli21 22 jaar 1e kindje jongetje 26 mei: Onsukkie (Hilde) - 23 jr - Monnickendam - thuis + bv - 1e kindje - meisje 26 mei: Lindatjuhhh (Linda) - 27 jaar - Kerkrade - thuis + fles - 2e kindje - meisje 27 mei: Eerlijkbeertje - Friesland - 2e kindje zh + fv - j/m 27 mei: SanGerdjan (Sandra) - 29 jr - Tilburg - thuis + bv - 3de kindje - j/m 28 mei: Friendly, 25 jr - Groningen - thuis + bv - 1e kindje - j/m 30 mei: Fiona23 (Fiona)- 24 jr, Utrecht- zh +fles - ...e kindje - meisje Agenda Verloskundige of gyn 25 apr: Katje81 29 apr: Daam 1 mei: Lafo 2 mei: Friendly 5 mei: Daphne Agenda Echo 25 mei: Friendly Geboren Luna dochter van Ice, 13 of 14 april, 2740 gram en 48 cm (37 weken en 3/4 dagen) Nieve Elisabeth dochter van Hannah, 18 april, 2700 gram (37 weken) Aantal (aankomende) moeders: 37 Jongen: 10 Meisje: 12 Onbekend: 15 Tweeling: 0 Buddylijst Friendly & Hellepelle Fiona & Onsukkie & Lafo Deentje & Anastacia & Daphne78 Daam & Jvtje Hupse & Anna28 Evelien69 & Will Katsas & Mamain2008 Anoesj & Gina82 Hannah & Ice & Anna28 Neia & Gina82 & Lafo Witte reus & Anna28 & Neia Askim & Katje81 Meiden die een mk hebben gehad *Danjo, Anoul, Rensie, Josien, Casannie, Sam8, wwjc19, Gerda1975, Mone, Amy82, Croky, Hummel, Rebbel, Jent, Jennie, Bahar, Ischa31, Thalita Op 23 december is Danique geboren, dochter van Miriam25 en partner. Helaas was het Danique haar tijd nog niet. Wij wensen Miriam en partner dan ook heel veel sterkte toe Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Friendly en/of Jvtje? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft sorry laat het ff weten en je komt er weer in
Hah, dat viel mee, heb goed gegokt waar de laatste lijst ongeveer moest staan... nu nog wat geboortes erop en dan is de lijst nog mooier
Anna, badderse! Deentje, ongelofelijk dat Arjen nu nog ligt te slapen. Wel lekker voor de mama natuurlijk. Alleen balen dat de papa wat minder gezellig is. Friendly, wat voor geboortebord maak jij? Neia-man moet het ook nog verder afschilderen hier, en dan is het klaar. Eerlijkbeertje, kan me goed voorstellen dat je je toch stiekum een beetje zorgen maakt. Maar komt goed meid! Onsukkie, ja de tijd gaat snel. Gezellig zo met de buurtjes. Lafo, zo'n boomhut lijkt me wel lastig. Maar zo'n opstapje kan nu wel onder het bed geschoven worden toch? katje, ik zal straks even op hyves kijken. Ik ben benieuwd naar jou. X Neia
Maak twee wolkjes met de naam voor op de schutting. Hoeven we alleen de goede maar vast te schroeven na de geboorte . Hebben al een reuzen opblaas ooievaar, dus wilde een beetje een simpel naambord voor erbij. Anders wordt het te denk ik...
he nazli we lopen een beetje gelijk op moet jij voor een echo met de 37e week?bij mij d8en ze ook eerst aan diabetes maar dat heb ik niet wel had ik voor ik zwanger werd overgewicht,was la wel 11 kg afgevallen en toen werd ik zwanger gister weer op de weegschaal gestaan en 3 wkn terug woog ik 109,5 en gister 108 kg ik was 96 kg toen ik zwanger werd dus ben 12 kg aangekomen en dat valt wel mee toch? mag ik vragen hoeveel jij bent aangekomen en had je voor je zwanger werd ook overgewicht?of ben ik nu te nieuwsschierig
klinkt leuk friendly die wolkjes metde naam erin! wij hebben geen tuin dus t bljft hier bij een paar slingers en balonnen! neia is indd. lekker als arjen een keertje lekker lang uitslaapt.. nu zit ie lekker in zijn stoel een broodje te eten! heelrijk rustig is ie! vriend is zijn xbox aan het maken want zijn favo spel waar die al maanden op zat te wachten is gister uitgekomen alleen nu is zijn xbox kapot! dat zal ook wel de rede zijn waarom die niet erg gezellig is
hoi friendly, mag ik ook nog eventjes in de lijst? Ik heb morgen om 09.00 uur een afspraak bij de vk. Hopelijk 1 van de laatste keren..
Hier in Belgie kijken ze altijd via de echo, maar met 34 weken heeft hij inwendig gekeken of ik ontsluiting had enzo. ik was binnen een maand 5 kilo aankomen en me gyn dacht dat ik diabetes had. Ik had de glucose test gedaan, maar moest weer stoppen, omdat ik moest overgeven, dus het had geen zin meer om door te gaan, maar hij had de 2 waarden al en die waren goed. Maar ik moest toch voor straf dieten,zei die laatst en ik maar denken dat ik diabetes heb. Ik ben nu totaal ook ongeveer 12 kilo aangekomen. Voordat ik zwanger werd, was ik 71 kilo, maar was toen afgevallen naar 64, maar mijn lengte is 1.56, dus ben erg klein en heb overgewicht. nee hoor, je bent niet nieuwsgierig
Hier vannacht een lekkere nacht gehad, 1x eruit om te plassen. Wel kreeg ik even een duw van mijn man omdat ik kennelijk wel heel erg enthousiast aan het snurken was. Ik werd er beetje sjaggie/verdrietig van, ik sliep bijna en dan ineens klaarwakker (oke hij moet ook gewoon werken hoor, maar dan nog) Dus hier geen rommel activiteiten zoals eergisteren. Denk dat ik vandaag de klossen maar ga halen en dan nog naar de apotheek om pleisters voor Sam op te halen, dan kan ik haar eczeem weer een weekje behandelen, en hopen dat het een keer wegblijft. Ik ga zo even het geld voor de kinderwagen overmaken, en dan ga ik sam uit de box halen, en kijken of ze beetje wilt spelen
Nazli, als ik eerlijk ben vind ik je gyn wel beetje overdreven over het dieten hoor. Ik ben 1,66 dus ook niet zo heel erg groot, en ik woog voor de zwangerschap 82,5 kilo (dus ook lichtelijk veel te zwaar) maar ik word nu dus gewoon nooit gewogen. Ik ben nu zo'n 20 kilo aangekomen, waarvan ook heel wat vocht, maar er wordt nog niet eens naar gevraagd! En ik wordt dus ook niet op dieet gezet. En 12 kilo is zo slecht nog helemaal niet. Tuurlijk ben ik geen gyn hoor, maar ik vind het een beetje "opnaaierij". (oke, ik moet wel oppassen hoor, want ik wil niet al te veel aankomen nog maar ja....)
daphne, ik weet het echt niet (wel een beetje overdreven van hem), maar hij zei dat het voor me eigen bestwil was. Dus voor straf moest ik dieten en het was echt zo moeilijk, want je weet als zwangere heb je overal trek in en je mag niks eten, dat ging niet echt. Maar nu eet ik gewoon waar ik trek in heb hoor en ik hield me niet echt aan het dieet. Bij mij is het geen vocht, maar ik vind het tot nu toe wel erg goed van mij hoor, want ik lees zoals bij jou 20 en de meeste 30 kilo. misschien overdrijft hij ook dat ik een grote baby ga krijgen, want het is toch maar een schatting en hij kan het mis hebben.
Nazli, hij kan er met de echo behoorlijk wat naast zitten (maar dat kan dus naar boven en naar beneden) en het is wel een feit dat hoe minder je aankomt, hoe minder je moet afvallen na de bevalling. Ik heb weer een hele kluif om uiteindelijk op mijn streef van 68 kilo terecht te komen. (was voor de zwangerschap wel al druk bezig, maar ja... was iets van 8 kilo afgevallen). Maar wat ik vooral jammer vind, is dat hij je soms bang maakt, waardoor je moeite hebt om te genieten van je zwangerschap. (en dat was vooral idd paar weken geleden zo toen hij dacht dat je diabetes zou hebben, en je kindje veeel te groot zou zijn, dat is toch zonde of niet?)
`hallo dames, helaas geen babynieuws! jammer will en anna, dat het gerommel niet heeft doorgezet. ben wel een beetje jaloers, ik wil ooooooook ben eigenlijk net uit bed, en gedouched... lag nog zo lekker hihihi strakjes ga ik denk ik even naar de kapper, want dat komt er na de bevalling anders ook niet van he ..dus kan ik het beter nu doen verder wegen doet de vk bij ons wel standaard.. zoiezo omdat ze vinden dat het zo hoort, maar zo kunnen ze ook zien of je idd ineens veel aankomt v vocht. ook in het ziekenhuis is het belangrijk ivm het geven van medicijnen.
Daphne, idd kan echt niet genieten van me zwangerschap, omdat ik van alles bang ben en ben ook trouwens bang van me gyn. Was paar jaar geleden 58 kilo en ga proberen om dat gewicht te halen of minder mag ook wel. Voel me zo als een koe op dit moment, zei ik ook gisteren tegen me moeder en me moeder werd boos, je moet juist genieten van je zwangerschap.
Hier ook echt te zwaar! ik wou voor dat ik zwanger werd echt gaan dieten.. maarja toen werd ik zwanger dus een mooi excuus om nog lekker te blijven eten na de zwangerschap wil ik ook heel wat kilootjes kwijt!
@Bemy: raar dat je dat hier plaatst, Antwoord op je vraag kunnen we niet hebben ivm NOG ONGEBOREN KINDJES!