hier ziet het eruit als het gaat regenen *IK WIL ZON * he lafo als je dat chocomel padje in de houder doet moet je ff op het midden drukken totdat je klik hoort en dan kun je lekker chocomel drinken .. mjummie
Fiona: vervelend dat je naar het zh moest Maar gelukkig is alles goed en mocht je dus weer naar huis!
Ja dat heb ik idd gedaan het heeft me ongeveer 4 pads gekost en toen vond ik het nog steeds niet te zuipen......ik zal het nog eens een keertje gaan proberen ****stuurt wat zon naar Witte Reus*****
wat er tegenover staat? ja das een goeie! Nee mag niet klagen hij is heel lief voor me en doet vaak s'avonds even lekker mijn voetjes kriebelen. Want hij meent er helemaal niks mee hoor van dat vaker zwanger zijn, want als het aan hem ligt blijft het hierbij. Hij vind het helemaal niks die zwangerschappen en om mij zo anders en afgetakeld te zien. Ook kijkt hij enorm op tegen de bevalling. Als het aan hem lag kreeg ik weer een keizersnee, maar dat is puur omdat die dat al eens heeft meegemaakt. Anyway ik moet toch poliklinisch bevallen en ook nog onder begeleiding van een gyn. dus ik denk dat er weinig fout kan gaan.(al zeg ik natuurlijk nooit nooit) Hoor toch al zoveel positieve bevallingsverhalen de laatste tijd. ahum ahum Maar goed daar moeten we maar niet telang over nadenken.
Onsukkie het is hier niet benauwd maar mijn moeder klaagde daar ook al over! Wat een verschillende weertypes in ons kleine kikkerlandje
jeeh 1 straaltje zon ... en die pads zijn ook nog best duur ook. hmmm balen dat je ze nog niet te drinken vind. op het werk kreeg ik zo'n zin in chocomel. kan ook zo een pak koude chocomel ineens leeg drinken. hmmmm zou Anna wat bijzonders gaan doen vandaag? of ligt ze te puffen
jeeh 1 straaltje zon ... en die pads zijn ook nog best duur ook. hmmm balen dat je ze nog niet te drinken vind. op het werk kreeg ik zo'n zin in chocomel. kan ook zo een pak koude chocomel ineens leeg drinken. hmmmm zou Anna wat bijzonders gaan doen vandaag? of ligt ze te puffen
Als de chocomel klaar is, haal ik er tegenwoordig het padje uit, knip dat open en giet de inhoud in de mok erbij. Even roeren en het is ineens een stuk minder waterig (Geloof dat ik dat een paar maanden terug hier eens als tip gelezen heb!)
*inbraak* Ik lees nog steeds af en toe hier mee. Omdat ik jullie toch in het begin bij mijn 1e zwangerschap meegemaakt heb. En toevallig las ik iets over die pads van chocomel. Nu had ik de tip gekregen van mijn moeder dat als de senseo klaar is je de pad er uit moet halen en dan even schudden met de pad en er een sneetje in maken en dan het restant in je kopje doen. En echt waar dan smaakt ie lekker. Want anders is het net water. *uitbraak*
stom joh, ben zo blij als een klein kind dat mijn vriend even naar huis komt. vind ik kei lief van hem . thanks voor de tip jvtje ik zal het morgen eens proberen.
@ witte reus ik heb dat tegenwoordig ook hoor spring een gat in de lucht als manlief weer thuis is. Zou dat een voorgevoel zijn? Ben gewoon momenteel liever niet alleen.
Er had net iemand een berichtje op onze meimama- pagina gezet en daar was ik niet zo van gediend, dus dat wilde ik even laten merken. In ieder geval heeft het geholpen want het is ineens verwijderd gelukkig!
Nou het rusten wordt niks vandaag. Lig de hele tijd alleen maar te denken dat de kinderen hun vader pas weer zien in een kist... (de oudste wilde ook niet langer thuis blijven, dus ze blijven beide hier). Hier is het lekker druk vanmiddag, veel kinderen en afleiding voor hun. Maar voor ons voelt het heel dubbel.
Wij eten stampot boerenkool Annrieke, niet echt iets voor dit weer, maar wel lekker makkelijk voor als je met veel personen bent. Ga zo maar beginnen met aardappelen schillen