Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Eten .. geen idee nog. Ik denk dat het vanavond *eindelijk* rösti gaat worden, wat manlief al zo'n beetje de hele week aan het klaar maken is :p
    Zelf nog wat spekblokjes erdoor doen, misschien nog een eitje en wat kaas.. jammie! En dan slavinkjes erbij, daar heb ik ook echt zin in. Mannetje wilde sowieso voor zichzelf een curry klaarmaken (en vindt het niet erg om 2 verschillende dingen te koken).

2. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Friendly: kan me voorstellen dat het heel dubbels is :( Uiteindelijk zal het vast beter zijn voor iedereen zo, maar dat maakt het er voor nu (en de komende periode) natuurlijk niet makkelijker op :(

3. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    wij eten vanavond sla met gebakken piepers en een hamburger....hier een heel vaag zonnetje en nhet is hier niet eens zo hele warm...ik heb net dochterlief naar een vriendinnetje gebracht en ik ga ff lekker met de voetjes omhoog op bedje liggen en ff siesta houden meiden!en ik hoop dat ik straks nog lekker in de tuin kan zitten :D ik krijg 8 mei id weer een echo maar de gyn dacht er eerder een dikke pnd naar beneden naast zat dan er boven op.....ach ja we zien het wel ik moet er nu maar ff niet te veel bij nadenken.....wel heb ik met de bevalling van mijn dochtertje ook in de laatste week nog een echo gehad en toen werd ze 2800gr geschat en gemeten maar ze is geboren met een gewicht van 3585 gr dus daar zat ook een heel verschil....ik ga nu met de voetjes van de vloer meiden 8)

4. friendly wat een triest verhaal zeg.. kan me voorstellen dat dat een heel dubbel gevoel is! wat erg zeg voor die kinderen.. zo jong al afscheid moeten nemen van hun vader!

Daam vond die inbraak ook indd. erg raar.. ze stuurde 2 sites mee die het niet eens deden...

fiona fijn dat je weer naar huis mag! is wel even schrikken als je ineens doorgestuurd word naar t ziekenhuis.

Eerlijkbeertje slaap lekker!

Anna ben je echt aan het bevallen? dan heb je het wel heel goed aangevoeld van te voren haha!

vanavond gebakken aardappeltjes en witte bonen en tomatensaus... met een kip snitzel!

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Wat we eten hmmmm ik denk macaroni wel zo makkelijk met een eter erbij ;)
    Anders is het straks weer dat lust ik niet :(

Bedankt voor de tips Ischa en Jvtje dus bij meer mensen dat het zo waterig was.... :rolleyes:
    Dacht dat het aan mijn senseo lag.

Het is nu weer een beetje bewolkt aan het worden hier, dat krijg je ervan als je een beetje zon weggeeft ;)

Pff ik ga straks weer verder met het huishouden, wat ik nu echt zwaar vind worden is stofzuigen en dan ook nog eens m'n twee trappen dan moet ik m'n stofzuiger optillen, nu heb ik een beetje last van m'n rug :(

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Zo dames, weer lekker gekletst :)

Anna, je bent toch niet aan het puffen geslagen nu je 2 buddys ook al bevallen zijn :)

Daam, nog last van harde buiken nav het ongeluk?

Jvtje, 39 weken spannend hoor!

Ik vind wel dat iedereen al overal last van heeft, voorweeen, harde buiken etc... en ik... ik voel niets bijzonders, maar ik wil wel de kleine! Grrr
    Ongeduld viert hier hoogtij!

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    witte reus ik ben ook erg blij als mijn man weer thuis is hoor, hij had besloten dat hij dinsdag een dagje thuis blijft heerlijk lekker 3 dagen is hij dan vrij.

Wat gaan jullie eigenlijk doen met koninginnedag, in de buurt blijven zeker......ik heb geen idee.

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik kan me voorstellen dat je ongeduldig bent anastacia, dat ben ik nu al en je loopt bijna 3 weken voor !

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik ga niets bijzonders doen met koninginnedag, maar deed ik normaal ook al niet, heb niet zoveel met dat soort dagen.

10. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Je bent niet de enige bij wie het ongeduld hoogtij viert anastasia! Hier is het ook nog altijd (veel te) rustig :( Ja, harde buiken, dat wel, maar daar heb ik dus verder geen last van... ik merk ze ook pas sinds het weekend op eigenlijk (en dan nog lang niet altijd, denk ik). Maar voorweeen ofzo, nee, totaal niets! Heel af en toe een pijnscheut(je) die door m'n buik trekt, maar dat kan ik eigenlijk nog geeneens voorwerk noemen :(

Kom nou kleintje! Papa & mama wachten!

@Lafo: stofzuigen, ik moet er niet aan denken! De woonkamer, dat gaat nog net, maar m'n rug wil dat echt niet meer :(

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    In Delft waar m'n ouders wonen is het altijd heel gezellig maar ook erg druk, ik denk dat ik hier maar blijf in ons durpke.
    M'n nichtjes staan op de vrijmarkt en heb nog wat troep voor ze, ben ik daar ook weer vanaf :D

12. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Ik hoop dan m'n kleintje te kunnen knuffelen ;) En zo niet... geen idee, misschien dat we dan even een rondje maken door het winkelcentrum hier en anders gewoon thuis blijven!

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Jvtje ik weet het ik wil ook niet denken aan stofzuigen maar met een hond moet het helaas wel iedere dag, soms word ik er echt moedeloos van.
    En ja mijn man komt vaak laat thuis en vind het moeilijk om het aan hem te vragen.
    In het weekend doet hij het wel en dan gelijk alles in huis, heerlijk dan mag ik zitten en toekijken ;)

14. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ik wil toch wel even hier in de buurt over de vrijmarkt lopen hoor. Hoop dat dat lukt, en als het niet lukt dat het komt omdat ik mijn kleintje heb!
    Ik zie er zo naar uit!

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik hoop het ook voor je :D

Misschien komen de kleintjes wel op koninginnedag :D

16. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    he dolphin, toen ik 38 week en 1 dag zwanger was, lag ik te bevallen, wil jij ook wel eens je best doen nu! :) :) :)

Hoe voelen de dames van 37+ weken zich, staat er al wat te gebeuren?
    Jvtje alweer 39 week zag ik, het begint echt op te schieten nu!

Fiona, gelukkig weer naar huis en geen zweangerschapsvergiftiging!
    Nou ook even rustig aan gaan doen hoor , jij bent ook een behoorlijk bezig bijtje volgens mij!~

Friendly, ja wat een verhaal zeg, het leven kan soms zo oneerlijk zijn, zo lijkt het. de een krijgt alles de ander niks, moeilijk. En wat zwaar voor die vrouw om met 2 kinderen achter te blijven die ook de nodige begeleiding nodig hebben, hopelijk heeft ze een goede kring van familie en vrienden om zich heen staan die haar steunen.

Ik ga vanavond lekker uiteten, ga er heerlijk van genieten, weet nog niet wat ik neem, ga eerst uitgebreid de kaart bestuderen. De vorige keer hadden ze een heerlijke sate schotel, heel uitgebreid. Je kunt er duur en vrij goedkoop eten, dus een gevarieerde menu kaart, er moeten wel frietjes bijzitten, mjammie....
    Erwin en de meiden eten spinazie uit de vriezer en een gehaktballetje met aardappels, verschil moet er zijn, is wel het lievelings eten van Kim.

Vanmorgen op kraamvisite geweest, wat een schattig kindjes heel veel en donker haar en bruine ogen en een iets getint huidje, en ze keek zo wakker om zich heen, ik wil ook. !

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Lijkt me ook leuk Evelien een beebje met haar :D
    Mijn man en ik waren kaal bij de geboorte dus dat zit er niet in denk ik.

18. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Je weet maar nooit, lafo, erwin en ik hebben beide donker haar, onze jongste spruit is blond, hihi

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ennuh eet smakelijk dan vanavond :D

Meiden m'n pauze zit erop, moet weer aan de slag ;)

20. Code:
    Ff buddy's toegevoegd :lol: 

Deel Deze Pagina