Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Mijn man is ook donker (mengeling van indo en Italiaans) en hij was tot z'n 4e jaar ook blond !

2. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Schiet zeker op! Nu nog even tot de kleine laten doordringen ;) (Ik ben verder helemaaaaal niet ongeduldig ofzo hoor! :))

Lekker uit eten vanavond! Veel plezier! En ja, verschil moet er zeker zijn. Maar spinazie, gehaktballetje en aardappeltjes zou ik ook geen straf vinden hoor :)
    Da's het eerste wat mannetje voor me gaat koken zodra de kleine geboren is: spinazie! Da's m'n favoriete groente, maar m'n maag reageerde daar toch niet zo goed op, sinds de zwangerschap :(. Dus nog heeeel even en dan kan ik weer eens lekker spinazie eten! (nog een reden voor beebje om snel te komen. Mama wil spinazie!)

3. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Dank je wel!

4. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Jvtje, ik kan ook zo verlangen naar die dingen die niet mogen, zoals filet americain, of voor vanavond een lekkere steak, heerlijk!

5. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Linda: volgende keer graag in een PM naar Friendly of mijzelf, dan verwerken wij het in de lijst en blijft deze overzichtelijk :) (je hebt trouwens ook niet de meest recent bijgewerkte lijst gepakt, want ik heb 'm nog een keertje bijgewerkt daarna ;))

6. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Friendly en/of Jvtje? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft… sorry laat het ff weten en je komt er weer in…

Bevallingskalender mei mama's

1 mei: Anoesj (Anoeska) - 20 jr - Rolde - thuis + bv - 1e kindje - jongetje
    1 mei: Jvtje (Madelon) - 28jr - Eindhoven - thuis - bv - 1e kindje - j/m
    1 mei: Witte reus - 23 jr - zh of thuis? - ...e kindje - j/m

3 mei: Mariska (Mariska) - 35 jr – Hoogezand - zh (geplande KS) + bv - 1e kindje - jongetje
    3 mei: Anastacia (Anastasia) - 30 jr - Den Haag - zh + bv - 1e kindje - meisje

5 mei: Katsas (Saskia) - 35 jr - Hengelo, zh + bv - 2e kindje - jongetje
    5 mei: Moedergans (Alexandra) - 31 jr – Ouderk. a/d IJ. - zh + bv - 2e kindje - meisje
    5 mei: Masoled (Marina) - 30 jr - Tilburg, thuis + bv - 1e kindje - meisje

6 mei: PatriciaK - 24 jaar - omgeving Rotterdam - zh - ...e kindje - jongetje

7 mei: Dolphin - 22 jr – Gelderland - zh + bv - 1e kindje - jongetje

8 mei: Gina82 (Regina) - 25 jr - Vlaardingen, thuis + bv -1e kindje - jongetje

9 mei: Anna28 (Leonie) - 28 jr – Almelo - thuis + bv - 1e kindje – j/m

11 mei: Mamain2008 – Friesland –zh + bv - 2e kindje – j/m
    11 mei: Annrieke - 29 jr - Didam - zh + bv - 2e kindje - j/m

13 mei: Will (willie) - 37jr - Zweden, zh + bv - 3e kindje - meisje

15 mei: Daphne78 (Daphne) - 29 jr - Nijmegen - zh + bv - 2e kindje - meisje

16 mei: Deentje (Dena) - 21 jr - Deventer - thuis + bv - 2e kindje - jongetje
    16 mei: Hellepelle (Hellen) - 28 jr – Baarlo - thuis + bv - 1e kindje - jongetje
    16 mei: Sassefras1980 (Saskia) - 27 jaar - Rotterdam – zh + fles - 1e kindje - j/m

17 mei: Frostieke (Kelly) - 18 jr - Sint-Niklaas (Bel) - zh + bv - 1e kindje – jongetje

18 mei: Sannieee – 1e kindje -meisje

19 mei: Lafo (Judith ) - 26 jr - Rhoon – thuis + bv - 1e kindje - meisje
    19 mei: Askim - 34 jr - Rotterdam - j/m

21 mei: Neia – 26 jr – zh + bv 1e kindje - j/m
    21 mei: Evelien (Evelien) - 38 jr – Veldhoven – thuis + bv - 3e kindje - meisje

23 mei: Daam (Damiët) - 35 jr - zh + bv - 4e kindje - meisje
    23 mei: WishfullDreaming (Saar) - 22 jr - Antwerpen (BE) – zh + bv - 1e kindje - j/m

24 mei: Sjaandiaan (Diana) - 24 jr - zh + fles - ...e kindje - j/m

25 mei: Katje81 - 26 jr - zh + bv -1e kindje - j/m

26 mei: Nazli21 – 23 jaar – zh + bv - 1e kindje – jongetje
    26 mei: Onsukkie (Hilde) - 23 jr - Monnickendam - thuis + bv - 1e kindje - meisje
    26 mei: Lindatjuhhh (Linda) - 27 jaar - Kerkrade - thuis + fles - 2e kindje - meisje

27 mei: Eerlijkbeertje - Friesland - 2e kindje – zh + fv - j/m
    27 mei: SanGerdjan (Sandra) - 29 jr - Tilburg - thuis + bv - 3de kindje - j/m

28 mei: Friendly, 25 jr - Groningen - thuis + bv - 1e kindje - j/m

30 mei: Fiona23 (Fiona)- 24 jr, Utrecht- zh +fles - ...e kindje - meisje

Agenda Verloskundige of gyn
    25 apr: Katje81, Dolphin
    29 apr: Daam, Jvtje
    1 mei: Lafo
    2 mei: Eerlijkbeertje, Friendly
    5 mei: Daphne
    8 mei: Eerlijkbeertje, Nazli21

Agenda Echo
    25 mei: Friendly

Geboren
    Luna dochter van Ice, 14 april, 2740 gram en 48 cm (37 weken en 4 dagen)
    Nieve Elisabeth dochter van Hannah, 18 april, 2825 gram (37 weken)

Aantal (aankomende) moeders: 37
    Jongen: 10
    Meisje: 12
    Onbekend: 15
    Tweeling: 0

Buddylijst
    Friendly & Hellepelle
    Fiona & Onsukkie & Lafo
    Deentje & Anastacia & Daphne78
    Daam & Jvtje
    Hupse & Anna28
    Evelien69 & Will & Friendly
    Katsas & Mamain2008
    Anoesj & Gina82
    Hannah & Ice & Anna28
    Neia & Gina82 & Lafo
    Witte reus & Anna28 & Neia
    Askim & Katje81
    Lindatjuhhh & KatSas
    Lindatjuhhh & Onsukkie

Meiden die een mk hebben gehad
    *Danjo, Anoul, Rensie, Josien, Casannie, Sam8, wwjc19, Gerda1975, Mone, Amy82, Croky, Hummel, Rebbel, Jent, Jennie, Bahar, Ischa31, Thalita

Op 23 december is Danique geboren, dochter van Miriam25 en partner. Helaas was het Danique haar tijd nog niet. Wij wensen Miriam en partner dan ook heel veel sterkte toe

Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Friendly en/of Jvtje? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft… sorry laat het ff weten en je komt er weer in…

7. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Jvtje, indringers ze hebben bij jullie lijst gezeten :) :) [-X

8. Sorry Jvtje zal het nooit meer doen :)

Verder nog niet alles bijgelezen, jullie gaan te snel.

Zag wel dat hannah en Nieve naar huis zijn, gefeliciteerd!
    Fiona heeft geen zwangerschapsvergiftiging, joepie!
    Ice het is idd. niet leuk als je trots met je kleintje gaat wandelen en dan niemand kijkt.
    Tim heeft de waterpokken. Weet je wat heel goed helpt? Flinke hand havermout in een washandje doen. Washandje goed dichtbinden en dan in het badwater laten trekken. Dat droogt de blaasjes in no time uit!

Wij eten hier aardappel, koolrabi en schnitzel met champignons. Eenvoudig maar lekker.

Zo het geboortebord is nu defenitief in de maak, kreeg gelijk een super positieve reactie op de naam!

9. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Eerst ff snel wat posten voordat ik ga reageren . Hier nog rustig. Wel harde buiken en krampen maar geen weeen meer. Heb vanmorgen in bad gelegen, daarna een filmpje gezien en toen even geslapen. Nu net gegeten en ben er weer! Hoop nog steeds dat dat gerommel vandaag nog weer doorzet in het echte werk! We zullen zien!

10. annrieke

annrieke Actief lid

12 mei 2007
    141
    0
    0
    Didam
    He nog steeds geen nieuwe baby's erbij jammer hoor.
    Ben benieuwd hoe het met Anna gaat?
    Friendly stampot boerenkool is altijd lekker ja en inderdaad ideaal met een groot gezelschap. Nou ik heb al heel wat suggesties voorbij zien komen, en bij ons wordt het ook spinazie.mhhhhh das lang geleden.
    Doe er vissticks bij en een hardgekookt eitje natuurlijk. Ja dat gaat het worden.

11. annrieke

annrieke Actief lid

12 mei 2007
    141
    0
    0
    Didam
    Goh Anna dus het heeft nog niet echt doorgezet. Jammer voor je vooral als je erop zit te wachten.
    Maar misschien komt het snel weer terug!
    Ik hoop het voor je.

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    over die lijst zowel katsas als onsukkie hebben toch al een buddy? Als lindatjuh ook hun buddy wordt dan is het toch handiger om dit daar achter
    te zetten dat het er 3 zijn of ben ik nu abuis ?

Hier ga ik maar eens een kopje thee drinken, heb nog weinig gedaan vandaag.Behalve naar de kapper geweest om een stukje te laten knippen!

13. annrieke

annrieke Actief lid

12 mei 2007
    141
    0
    0
    Didam
    anastasia dus je hebt nu een bevallingsproof kapsel hahaha
    Ik wacht nog even tot na de bevalling, want ik vind dat lange haar nu nog wel makkelijk. Staartje of knotje erin en klaar is kees. Een dagje niks doen is ook wel lekker toch?

14. Hier ook nog heeel weinig gedaan! alleen ff boodschapjes gedaan! ff een kaartje voor schoonzus gekocht! die belde gister om te vertellen dat ze zwanger is! dus dan ff een kaartje sturen! spannend een neefje of nichtje :):)

Jammer anna dat t niet doorzet!

15. annrieke

annrieke Actief lid

12 mei 2007
    141
    0
    0
    Didam
    hey leuk Deentje een neefje of nichtje erbij. En wat schaft de pot bij jou vannavond?

16. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Leuk deentje, gefeliciteerd met je nieuwe neefje of nichtje is ook leuk voor jou knullen straks!

17. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hallo meiden, even snel.
    Ik heb maar bijgelezen t/m 1617, want ik ben echt kapot. Maar nog geen babynieuws dus, en ook nog niks van Anna. :confused: Ik ben benieuwd.

Friendly, dat klinkt erg leuk zo'n wolkje met de naam erop.
    Jeetje wat erg zeg van die kennis. Dan hoop ik maar dat het snel is gebeurd, dat zal inderdaad voor die kinderen ook beter zijn.

Daphne, super fijn dat je zo'n lekkere nacht hebt gehad.

Anastasia, heerlijk dat je zo lang hebt geslapen. En jij dus vanmiddag ook naar de kapper. Dan ben je er echt helemaal klaar voor.

Nazli, kan me voorstellen dat je je toch zorgen maakt als je door de gyn op dieet wordt gezet, maarja lijkt mij nergens voor nodig.

Annrieke, waar haal je die wonderolie dan? Ik heb er nog nooit van gehoord.

Linda, super fijn dat je weer zoveel van je to do list kan afstrepen. Ik word er dan ook helemaal rustig van.

Witte reus, waarom zag/zie je eruit alsof je onder een trein bent gekomen?

Katsas, wat is dat dan voor therapie?
    Zielig zeg voor Tim dat hij waterpokken heeft. Ik hoop dat hij er niet zoveel aan krapt.
    Succes bij de gyn!

Jvtje, GEFELICITEERD met je 39 weken! :D
    Balen dat er nog geen veranderingen zijn.

Ice, knap hoor dat je naar de supermarkt bent gewandeld. Je hebt wel heerlijk weer zo. Hoelang doet luna over 1 voeding? En is die 7 voedingen incl. de nacht?

Fiona, fijn dat alles goed met je is meid!

Onsukkie, bedankt voor het buddynieuws.

Lafo, als je geen zin hebt om iets te doen in huis vandaag, laat het maar even liggen. Des te meer energie heb je morgen. ;)

Ik heb enorm veel gepoetst samen met mijn schoonmams. En ook een half wasje gestreken.
    Ik moet zeggen dat ik weer helemaal kapot ben. Maar wel voldaan. Want ik heb nog nooit zo'n mooie schone keuken gehad! :D
    Nu eerst even een dutje doen hoor.
    Maar ik verwacht dan straks wel wat meer baby nieuws hoor. ;)

X Neia

18. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Ik heb daar wel over gedacht anastasia, om het zo te doen inderdaad. Maar toen bedacht ik me, dat onsukkie en katsas geen buddies van elkaar zijn en de andere buddies van hun ook geen buddies zijn met linda, dus dat zou dan ook weer niet kloppen... (in de huidige lijst is het zo, dat als er 3 buddies zijn ze ook alle 3 elkaars nummer hebben!)
    Dus vandaar dat ik het toch maar zo opgelost heb :)

@Anna: hè wat vervelend dat het bij jou ook niet doorzet :( Nou ja, de dag is nog niet voorbij, dus we blijven hoop houden ;)

@deentje: dat is altijd leuk nieuws :D

@neia: je bent weer druk geweest vandaag dus!

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Jvtje ook dat klopt niet helemaal want Onsukkie is ook mijn buddy maar Fiona's nummer heb ik niet ;)

@ Neia wat een lekker gevoel he als je klaar bent.
    Ja meid als ik het nu niet doe dan komt er niets van, morgen heb ik heel de dag visite :(

@ Anna wat jammer dat het niet doorzet meid had al mijn hoop op jou gevestigd ;)

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Oh ja Deentje wat een super leuk nieuws, hoe ver is je schoonzus?

Deel Deze Pagina