Zo net weer thuis van de heerlijke schoonheidsbehandelingen en knipbeurt. Echt heerlijk, eigenlijk altijd veel te kort. Maar ja, mag natuurlijk niet klagen als je schoonzus dat zo lekker doet. Het wordt druk met bevallingen op 11 mei zo te lezen , leuk! @eerlijkbeertje, probeer je niet te druk te maken, komt allemaal goed! Ook hier een schatting van een grote baby. @dolphin, alvast succes morgen bij de vk Aankomen/overgewicht, volgens mij zijn ze in Belgie veel strenger daarin. Heb het al vaker gehoord van meiden dat men daar eerder vrouwen op dieet zet en er echt op letten. Ik hoef ook niet op de weegschaal, soms bij controle op het zk maar dan zegt ze er vaak bij als je wilt hoor, hoeft niet .. Ik heb voor de baby was ook speciaal Neutral gekocht. Maar alleen voor de eerste keer, straks weer gewoon standaard wasmiddel. @friendly, snap het dubbele gevoel.Moeilijk hoor, een vriend die op sterven ligt. Zo zie je maar weer hoe dicht leven en dood bij elkaar ligt, jij staat op het punt om nieuw leven op aarde te zetten en aan de andere kant glippen er mensen uit je omgeving weg .Sterkte! @fiona, fijn dat alles goed was! @anastasia, hier ook helemaal geen enkel voorteken of gerommel. Maar prima zo, ik wil nog min. 2,5 week wachten. Maar als ik het zo bij iedereen lees denk ik ook weleens waarom voel ik niets . Nu ga ik nog even lekker een uurtje plat op de bank.
Askim zo jij hebt geduld zeg, ben ik de enige met 36+ die het zat is Ik ga me bijna schamen. Zo iedereen heeft een knipbeurt gehad volgens mij, ik ga wel na de bevalling, al die grijze haren wegwerken Ik heb er echt veel, ik trek ze er ook echt uit. Heb er wel 10 uitgetrokken en nog zie ik ze overal zitten hmmmm
Belt die vriend van ons op die afgelopen zaterdag vader is geworden "of we nog es op kraambezoek komen". Wij zaten maar keurig te wachten tot we uitgenodigd werden! GRRR! Ga er gelijk vanavond heen.
Meiden ik ga de hond uitlaten en daarna m'n nichtje ophalen, vanavond visite dus zal er denk niet veel meer zijn. Fijne avond allemaal en voor straks eet smakelijk!
Nog een dingetje, zat dit net te lezen op nu.nl http://www.nu.nl/news/1540881/122/Echtp ... aring.html Zou je die mensen niet )(*&&^())(*&&^^%%^*(( Mijn groot dierenhart gaat hier echt van stuiteren.
nog niemand aan het rommelen inmiddels? mijn schoonzus is nu 9,5 week.. heeft al een echo gehad met kloppend hartje! dus ziet er goed uit! haha lekker ingewikkelt zo met die buddy's zeg! bij ons is het gelukkig makkelijk Lafo ik kan ook haast niet meer wachten hoor! ben zooo nieuwschierig naar mijn mannetje... maar t is gewoon t beste als je entjes tot de uitgerkende datum blijft lopen.. al zou ik nu ook best al willen bevalen hoor
idd erg ingewikkeld verhaal allemaal met die buddy's weet niet of het nou zo handig is zoals men het heeft geregeld maar goed, maakt mij weinig uit ik heb 2 buddy's en we hebben elkaars nummers dus dat komt vast goed En dan heb ik ook nog alle nummers van de delft-uitje meiden dus ik vind altijd wel iemand hihihi
Jezus wat een idioten heb je toch rondlopen zeg! die verdiennen een hele hoge straf! maar komen er vast met bijna niks van af! belachelijk gewoon!
net even wat zwangerschapsbroeken op marktplaats gezet! en gelijk al eentje verkocht.. haha gaat goed!
zo meiden pff ben net wakker heeft toch wel wat indruk op me achtergelaten zo in dat ziekenhuis zie dat me lieve buddy jullie goed op de hoogte heeft gehouden ! thanks nou vanmorgen dus om half 9 bij de vk bloeddruk was 130/90 en eergisteren 140/85 me urine was wel inorde maar ze wou dat ik naar het ziekenhuis ging, affijn wij daarheen heb gelijk een sponskaartje latenmake met een hele sjeune foto van mezelf erop ahum, hebben we dat ook weer gelijk , toen 4 buisen bloed afgenomen jippieee me favo onderdeel en toen mochten we weer naar afdeling waar ik aan de ctg? moest een 3 kwartier naast me lag iemand met weeen ( o my god nu wordt het echt werkelijkheid) me een ander had bloed ect verloren die moest blijven , me mannetje schrok wel toen ze de deur openende en zei dat ik op een bed moest gaan liggen en me man zag al die andere dames en die geluiden van de hartjes hij trok ff weg dit had hij ook niet verwacht de lieverd, nou me bloeddruk was in een uur tijd gezakt naar 125/75 prima dus en me urine daar was ook goed, ze vonden me buik alleen erg groot, huu , ja nou dus werd er een groei echo gemaakt ( vonden we zooo erg) nou voelen eerst en toen echo zag er allemaal prima uit en uk lag een week voor met groeien en weeg nu 2400 gram nou ben benieuwd waar dat op endigt, volgende week mag ik weer terug naar vk ik had ook voldoende vruchtwater dus al me al gaat alles prima! janny nog bedankt voor je krabbel
Zo nu ff reageren vanaf pagina 1614 @Daphne: Wat lekker dat je goed geslapen hebt! Jammer dat je dan net een por krijgt als je bijna weer slaapt :-s Heb je deklossen gehaald? @Anastacia: Ben je naar de kapper geweest? Lekker dat je smorgens nog zo rustig aan kunt doen he? Dat worden straks wel andere tijden Ow, wegen deden ze bij ons ook niet, en wel urine mee vanaf week 32 ong maar na de 36e week hoefde dat ook niet meer.... @Deentje en Daphne: We gaan straks een afvalclubje voor de mei mama's beginnen! Ik doe ook mee! Hier ook de 100 kilo gepasseerd :-s @Nazly: Ik gebruik voor de beebiewas al hetzelfde als voor ons.... Ook wasverzachter... en als de kleine overgevoelig is dan pas ik dat aan.... Lijkt me wel makkelijk direct hetzelfde te gebruiken dan kan die daar drect aan wennen dacht ik zo.... Ben benieuwd of je nog gestofzogen hebt hihi @Annrieke: Het klinkt of je kleine flink aan het indalen is? Wasie bij de controles al ingedaald? Ow en wonderolie?Brrrrrrrrrrrrrrrr lijkt me nix! Heb zo al genoeg kramp :-s @Lindatjuhhh: Die to do list van je krimpt in turbosnelheid Goed bezig! @Friendly: Lijkt wel mooi al die hydraufielluiers gestreken in de kast of niet dan Jee wat een heftig verhaal van die vriend van je. Moeilijk dat het jongste kindje ook al afscheid heeft moeten nemen. Heftig en idd ook alsje dan nog een verjaardag hebt. Ben je zeker niet voor in de stemming..... *zie ineens allemaal lijsten voorbij komen en denk zo dan gaan die pagina's lezen nog best snel haha* @Witte reus: Ik ben gestopt met roken en nu bijna (sssssst) 30 kilo aangekomen. Ik ben 1meter 80 lang en woog voor ik zwanger was ook rond de 75 kilo. Ik vind het vreselijk dat ik nu zo dik ben. Die buik is wel leuk maar dan komtdiekont er achter aan :-s Ik heb tussendoor echt een periode gehad van dit komtnooooooooooooit meer goed maar ik weet wel beter! Ik ben eerder van 95 kilo naar 68 kilo afgevallen dus ik weet dat ik het kan. Ik had me alleen voorgenomen nooit meer zo dik te worden........ En ik wilde zo graagmoooi zwanger zijn,en zo voel ik me vaker niet als wel! Maar dat komt straks wel weer! En dacht ook vanacht van nou het is idd donderdag, dat is ook leuk! Zou het dan toch uitkomen? Maar volgensmijmoet het nu snel veranderen wil ik vandaag nog kunnen bevallen! Nah ja....alles op zn tijd! Kan me niet voorstellendat het nog heel lang gaat duren nu..... En morgen 38 weken! Maar dat wil ik liever niet halen hihi @Katsas: Haha,ook wilde plannen met dat bed zie ik? Miss wel goed, je mag per slot van rekening nu wel bevallen grijnsssssssssssss En ik hoop wel dat het doorgaat zetten...mn darmen zijn helemaal leegewerktook gisteren en vandaag (sorry) en de krampen blijven maar onder boven links rechts door de hele buik....en dat heeft nix met de darmen te maken..... :-s En ach wat sneu de waterpokken :-s zielig he? Voor hem wel goed want je kan het maar gehad hebben! Hoe ouder je bent als je het krijgt hoe meer last je er van hebt! Succes bij de gyn, ben je al weer terug? @JvtjeL idd een leuk idee van die kranten zeg! Jammer dat het bij jou ook nog niet lijkt op bevallen..... Volgens mij gaat het zo niet zo goed met de marathon! Ben beniwud of er nog beebies geboren worden vandaag! @Ice: Ow wat leuk meid! Kan me voorstellen met hoe zo'n gevoel je daar door de winkel moet hebben gelopen! Flauw hoor dat niemand even spieken wou :-s En idd heerlijk nieuyws dat Han eindelijk naar huismag vandaag! Wat zal ze genieten! En klinkt zeker goed: mijn dochter! Dat is waar we het hier allemaal voor doen @Witte reus: Mijn mannetje kan heel goed zonder eten, hier ben ik het die chaggie wordt als je me niet op tijd wat te eten geeft hahah! @Onsukkie: Thanx voor het buddynieuws van Fiona! @Fiona: Geweldig nieuws meid! Zo horen we het graag! Lekker rustig aan blijven doen jij! @Ischa en Jvtje: Wat grappig dat jullie tegelijk het chocopad berichtje posten haha! Hoe gaat het met Ischa? Je bent nu 15 weken! Super meid! Gaat alles goed/? @Daam: Ik had het berichtje van Bemy ook gemist geloof ik? Hoe gaat ie vandaag? Heb je nog spierpijn? @Eten: Wij eten vandaag echt de chicken tonight tomaa room en op advies van Evelien met courgette er nog door Beetje groente is nie verkeerd! @Eerlijkbeertje: Hoe was je siesta? @Deentje: Hmmm ook lekker witte bonen in tomatensaus jammie/! @Anastacia: Kan me zo goed je ongeduld voorstellen ook omdat je 1 van de eerste mama's in de meimaand bent! Eigenlijk heb je dan ook het meeste recht er op Toch las ik hier gisteren een opmerking van iemand over de buik is de beste couveuse? Denk dat zolang je kindje nog in de buik zit het het ook gewoon nodig heeft! En.... nog max een weekof 3 hooguit voor je! @Koninginnedag: Ik denk dat ik op een terras neerplof haha en er niet weer vanaf kom alsik er dan nog loop....En anders lekker thuis, heb niet zoveel met koninginnedag @Jvtje: Wauw: kzie je banner staan op 39 weken wat staat dat gaaf! @Evelien: OOOw lekker uit eten vanavond! Klinkt goed zeg! En idd verschilmoet er zijn maar met je kostje maak je de meiden thuis wel blij zo te lezen! Ik ben blij dat ik niet teveel beebies omme heen heb hihi, zou daar idd nog ongeduldiger van worden! @Lafo: Wat ben je streng voor jezelf haha,je pauze zit er op! Net of je nog in je werk ritmezit @Eten na de bevalling: IK WIL OSSEWORST OP EEN BROODJE mjammmmmmmmmmmm @Lindatjuhhh: Ik zou niet eens weten hoe je koolraap klaar maakt hihi @Anastacia: Zie dat je naar de kapper bent geweest! Alleen stukkie eraf of ookeen ander modelletje/kleurtje ? @Deentje Gefeli meid met je nieuwe neefje of nichie! Mijn schoonzusje vertelde van het weekend ook dat ze nu 7 weken zwanger is! Wel leuk dan schelen ze niet zoveelmet elkaar! @Neia: Genieten van je schone keuken! Lekker he?Ik vind het ook zo fijn als ik hier in huis rondkijk dat alles schoon en netjes is! En het bijhouden is nu een eitje! Maar ga jij ff lekker dutten! Tot laters! @Lafo: Had hier ook alle hoop op mezelf gezet haha ;-s De krampen gaan niet weg trouwens en ik hoef maar te gaan staanof de buik is hard. Ben benieuwd hoe het verder gaat anders bel ik straks toch nog even de vk om advies.... @Onsukkie: Ja lekker al die buddy's en wel zo handig! Ik had er in no time twee die aan het bevallen waren dus dan gaat het snel! Dan is een buddy extra geen overbodige luxe hihi @Askim: Wat heb je een heerlijk dagje gehad meid! Nu ff lekker bijkomen haha........ @Onsukkie: ondanks de manier waarop toch veel plezier vanavond op kraamvisite @Deentje: ik durf nog niet zo goed dingen te verkopen nu....Ben natuurlijk behoorlijk gegroeid en pas straks bij lange na niet in mn maatje 38 Zal ook eens gaan uitzoeken wat weg kan want oef natuurlijk niet alles te houden met de zomer voor de deur nou tot dusver......pfffffffffffffffffffffffff hihi Het is vlgens mij een boekwerk geworden hihi liefs
Ja makkelijk he dat marktplaats je kan het maar weer kwijt zijn vind ik! En het ruimt lekker op in je huisje
je kan die link van marktplaats ook hier op de site zetten bij aanbod dat mag en dan kun je in je berichtje zetten dat ze ook bij je andere advertenties kunnen kijken Wie weet heb zelf ook een broek verkocht op die manier!
Hee Fiona! Wat fijn dat toch alles goed was, gek he met die bloeddruk dat had ik dus laatst ook ( paar weken geleden hoge bloeddruk bij vk en in het ziekenhuis heel laag!) Lekker dat de kleine een weekje voor ligt, en dat er een echo gemaakt is. Ben blij dat je je beter voelt. Heb idd aan je gedacht! Nou weer lekker op je roze wolk en genieten !
Hier ook maar weer iets nuttigs gedaan de afwas, de was en droger aangezet en mijn schoonmoeder gebeld.. Ga zo ws even stofzuigen want dat moet ook gebeuren en dan ben ik er wel weer klaar mee met alles .. en Anna idd ik heb rechten! Bevalrechten hahahaah Je moet gewoon wachten tot de 1e mei mama's geweest zijn hahahahaha Echt hoor, gekkigheid, vind het heel leuk al die bevallingen hier Ben zo benieuwd naar de volgende! Ik hou er rekening mee dat d ekleine 2 weken te lang blijft zitten dan kan dat nooit tegenvallen tenminste toch!