Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    zucht, ben ff boos. in begin dec is er iemand tegen mijn wagen aangereden( hij was net 1 dag uit de garage) en veel problemen mee gehad, want ze waren het schade formulier ed kwijt. maar uit eindelijk mocht ik mijn wagen laten maken voor 500 euro. ik blij ik wagen laten maken en 500 euro voorgeschoten. Nu heb ik nog steeds geen geld. de rechtsbijstand zit erachter maar die doen niets. word daar steeds van het kastje naar de muur gestuurd. ze doen net alsof de tegen party niet wil betalen.

dus ik de tegenparty verzekering gebeld en verhaal uit gelegd. zegt die man zo. ik zorg dat de rechtsbijstand vandaag nog het bedrag op de rekening heeft staan.
    uhm waarom kan het wel als ik zelf bel en zo'n groot bedrijf als de rechtsbijstand niet GGRRRRR

als het nou om 50 euro ging was het niet zo'n ramp maar het gaat om 500 euro. was wel een rib uit ons lijf.
    ben eens benieuwd hoe lang het duurt voordat ik het geld heb.

zo opgelucht hihihi....

@Deentje wow wat leuk.. 9.5 :)

@Anna. ach wie weet beval je in 3.5 uur ;) ... bij jullie ook eentje zwanger is er ergens het licht uit gegaan hihi

@fiona. wat fijn dat alles goed is. en kan me voorstellen dat je mannetje even schrok. zou die van mij ook doen denk ik.

@eten wij eten spagettie. normaal hou ik er niet zo van maar sinds dat ik zwanger heb heb ik al bijna iedere week nasi bami of spagettie ed gekookt. mijn vriend is door het dolle heen want hij vind het heerlijk.

@ de rest sorry vergeten... neem me niet kwalijk

woehoe. zondag word het 20 graden. en wij gaan zaterdag ons nieuw tuin set halen :D:D:D

2. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Maar dus nog wel gedaan :)

3. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    ik vind 9 mei ook wel leuk.

dan is 9 mei onze spruit ,9 juni mijn mams en 9 juli mijn pap :D

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Onsukkie, normaal wordt je niet gevraagd of je op kraamvisite komt hoor... moet je zelf ff bellen :D Maar ja.. kennelijk had hij het wel op prijs gesteld dat jullie snel komen. Dus misschien klein goedmakertje voor de papa en mama meenemen, want dit zijn mensen die jullie erg waarderen. (En die mensen moet je soms wel koesteren, dus adem in/adem uit hihihi).

Askim, ik heb ook van de week pas voor het eest echt serieus voorwerk gehad, en goed ook!

Anna, ooit zet het echt wel door hoor! Die kleine moet er toch uit.. kan misschien wel even duren, maar zo heeel erg lang ook weer niet!

Hier vanmiddag visite gehad, mijn nichtje en mijn oom. Mijn nichtje die staat volgende week standby om bij de bevalling te zijn (en misschien wel daarna ook hihihihi), mijn moeder is dan namelijk met vakantie. En ze hadden bosschebollen meegenomen (gaan we weer hihihihi)

Ik heb verder de kinderwagen besteld, heb bevestiging van het uwv dat ik een voorschot krijg, en ik heb veeeel brieven van het uwv over waar ik recht op had toen ik gewerkt had, maar daar snap ik niet veel van, ik wil gewoon weten wat ik terug moet betalen. Maar ja... dat betaal ik toch pas in juli als ik belasting geld heb ontvangen (dat krijgen we toch in juli?)

O ja, ik heb ook nog even de wc gedaan, en een keer de vloer meegepakt haahhaa, dus het ziet er weer schoon uit :D De badkamer maar even laten zitten voor vandaag.
    En net nog naar de apotheek geweest voor de pleisters van Sam. En weer niet naar de thuiszorg geweest, ik moet nog steeds die stomme klossen hebben. Maar ik wil ze niet dus ik stel het heel slim uit whahahaa. (Ja ben blond van origine, wel donker maar blijft blond)

Kapper, mag ik eigenlijk ook wel naar toe, maar heb geen zin! Dan wil ik namelijk ook weer mijn kleurtje laten bijwerken. Maar ja.. heb geen zin :D

5. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    eten, gekookte aardappalen en bloemkool met vleugels

6. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Ja dat houdt ik mezlef ook voro! Ik zal op de kop gaan staan als die kleine van mij nu besluit te komen hihi ;) Ik probeer ook inderdaad te denken van het kan wel twee weken over tijd worden maar dat vind ik wel erg moeilijk vooral omdat het hier dus zo onrustig is. Elke dag dat ik nuloop en die weer voorbij gaat vind ik jammer..... Ben gewoon nieuwsgierig en wil zo graag ondanks dat ik echt wel weet dat de kleine komt op de tijd die hij of zij daarvoor rijp acht en dat de beste plek de buik is.....

dussssssssssss.....hhihi, volg je me nog? :rolleyes: volgens mij is het heel warrig hhaha

7. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    anna, goed he, toch weer iets gedaan.

8. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    bossenbollen .... ik wil ook :D

@kraamvisite, als bij ons in de vrienden groep een kleine is geboren wachten wij altijd een week of 2 en gaan dan pas. wij verplaatsen ons dan in hun. ik zou het niet kunnen waarderen dat als ik bevallen ben iedereen meteen aan mijn bed staan.

en dat hebben wij ook iedereen duidelijk verteld. alleen ik weet zeker wie er meteen langs komt als we gebeld hebben.

Nu hebben mijn vriend en ik afgesproken dat we het even aan kijken met laten weten als we bevallen zijn.

maar het is idd wel leuk dat die man belde waar jullie bleven ukkie :D ...

9. anna dat afval clubje gaat goed van pas komen! is indd. een leuk idee ;)
    ik ben bij de zwangerschap van arjen gestopt met roken.. en toen ook heel veel aangekomen! ook helaas er niet meer af kunnen krijgen voor de 2e zwangerschap.. zit nu op de 85 kilo.. :( veel te veel! mijn streefgewicht was altijd rond de 65 kilo.. en bij arjen na de bevalling was ik nog geen 5 kilo kwijt.. als dat nu ook weer zo is moet ik aardig wat kilootjes kwijt...

en wat leuk dat jou schoonzusje ook zwnager is! word dan ook een november mama dus!

Fiona dat is wel even rara ja zo naar dat ziekenhuis! in ieder geval fijn dat alles goed was :)

Anastasia ik zag het indd. net staan ja dat je ook via t forum zwangerschaps kleding kan verkopen! indd. wel makkelijk even de link erop te zetten!

Nazli hier vandaag niks gedaan.. alleen de afwas van gisteravond *schaam* erg he! heb dan ook echt helemaaaal geen zin in poetsen!

10. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik wil trouwens mijn meubels verkopen en wanneer ik ga verhuizen nieuwe kopen. Even op het internet zetten en hoop dat ik het kan verkopen.

11. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    haha anna, hoezo ongeduldig :p

maar ik snap je volkomen hebben wij ook hoor. denk dat iedereen dat wel eens heeft.

12. Anna hoop voor ej dat je kleintje snel komt! en niet dat je 2 weken overtijd gaat lopen want dan worden dit 4 hele lange weken!

13. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    ik heb dat met vlagen dat ik alles moe ben.
    gister in bed wilde ik me omdraaien. ik was en buiten adem, en pijn aan de rug en buik. toen was ik het even zat. maar als ik de kleine in de buik voel trappelen dan vind ik het wel prima :D

14. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    we hadden om half 6 afspraak met de bank om het schuldsaldo verzekering te tekenen, belt me man net op, dat ik het moet afzeggen, omdat ie wat later komt. pffffffffffffff Geen zin, maar moet effe de bank bellen.

15. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Deentje, de afwas doe ik altijd nadat we gegeten hebben. Maar soms heb ik ook geen zin hoor.

16. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    meiden heb een heerlijke siesta gehouden ben nu weer helemaal fris en fruitig!

mannetje is weer thuis van het werk dus ook weer gezellig....
    ga zo met het eten bezig en vanavond ff naar een vriendin toe!
    dus oant moarn en niet zoveel schrijven he meiden anders heb ik en andere meiden weer heel werk hihihi....
    en we w8en maar ff af of er vanavond ook baby`s worden geboren van het mei forum ben benieuwd!

17. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    eet smakelijk eerlijk beertje. en veel plezier bij je vriendin!

18. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Waar is iedereen?

19. Crafty

Crafty Actief lid

23 apr 2008
    104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ik ben uitgerekend voor 10 mei!

20. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Witte reus: Ja zo'n bevalling van drie en half uur lijkt me ook wel wat! Klinkt goeie prima, maar dan wel met het licht aan ;)

Deel Deze Pagina