Nazli ik doe meestal ook de afwas na het eten! maar soms heb ik er echt de puf niet meer voor en laat ik hem staan tot de vogende ochtend!
ik doe nu ook meestal meteen de afwas na het eten. stel dat je gaat bevallen vind ik het erg lullig voor de kraamhulp. en ik wil toch wel dat ons huis er netjes uitziet ..
ja daar heb je gelijk aan witte reus.. maar heb nog niet t idee dat ik bijna ga bevallen dus ben ook nog niet zo bezig met alles netjes houden zaterdag is vriend weg.. dus dan ga ik mijn nesteldrang maar weer even baas zijn.. en ga ik alles weer ff helemaal schoonmaken
heb nu in ieder geval t eten en de afwas alweer achter de rug arjen al onder de douche gedaan.... dus vind t wel weer prima voor vandaag
ja indd. viel mij ook al op! de ene keer is t heel druk e haast niet bij te lezen... en de andere keer gebeurd er niks!
haha neee..... alleen arjen in de gaten houden die loopt in zijn blote kont rond... dat ie niet ergens neer poept haha!
ja zeker! ik probeer hem zindelijk te maken.. maar gaat wel gepaard met veel viezigheid opruimen haha.... hij kwam net aanlopen met zijn potje... potjepoepen zegt ie dan.. en dan gaat ie zitten.. maar heeft er nog nooit wat op gedaan..
mijn neef heeft zijn kind ook zindelijk gemaakt met een stickervel. en als die vol was kreeg hij een groot kado. en als hij dan eens in zijn broek piest krijgt ie straf.. het werkt wel. heb eigenlijk geen idee hoe ik het zou aanpakken. ( hoeft gelukkig ook nog lang niet )
ja denk dat arjen nog iets te klein is om te snappen dat hij stickers kan sparen! eigenlijk hoeft ie ook nog niet echt zindelijk te worden.. maar probeer het hem een beetje te leren hoe het werkt. en als hij het dan een keer door heeft is t indd. een goed idee om zoiets met stikkers enzo te gaan doen Nazli dat word een latertje dan met eten!