dankje wel meiden dat me goed ! wel fijn zon forum als dit en de mei mamas is echt een hechte club vindt het zo fijn dat ik dit ontdekt heb heb echt veel aan jullie jullie snappen me als ik me zo en zo voel een ander niet echt maar we zitten allemaal in hetzelfde schuitje dus we hebben echt wat aan elkaar nou meiden heb alles gelezen maar heb geen fut om te reageren hopelijk nemen jullie het me niet kwalijk oja 1 ding hannah wat fijn dat jullie naar huis mogen ga lekker genieten jullie hebben het dubbel en dwars verdient! xxxx meiden spreek jullie vanaaf nog wel ff anders xxxxx voor jullie allemaal
witte reus, hmmm lekkere snoepjes, maar ik zou het laten. Deentje, ja het word wel wat later, maar denk dat ik toch wat ga eten hoor
Nou wij dachten juist, laat ze eerst maar ff wennen en de familie doen enzo, en m'n man had wel al met die kerel gesmst, dus we dachten, we horen het wel als we welkom zijn. Nou ja, gaan we gewoon vandaag.
Fiona ja dit forum is indd. heel erg gezellig en zeker leuk omdat je allemaal in t zelfde schuitje zit! ben ook erg blij dat ik hier terrecht ben gekomen Hopelijk blijven we nog lang zo doorkletsen met zijn alle bij de mama's dadelijk! onsukkie ja erg he! heb er ook geen woorden voor! dan ben je toch echt psychisch niet in orde!
Fiona, fijn he zon forum, ik verveel me nl nooit, ben altijd alleen, maar met dit forum niet meer. Ben ook blij dat ik het ontdekt heb
Ik ben er ook nog eventjes, moet zo weg. Tessa is drie en ook nog steeds niet zindelijk, ze wil gewoon niet. Maar dat is bij tessa steeds zo. Ze doet alles op haar eigen tijd, is laat met alles. Als ik straks bevallen ben doe ik weer een nieuwe poging , in de zomer is het ook makkelijker, lekker buiten laten lopen in haar blote kontje in de tuin, of in een onderbroekje, is voor haar een wat viezer gevoel. Deentje ik denk dat arjen nog erg jong is, voor een jongetje. Volgens mij hebben jongetjes pas met 2,5 controle over hun sluitspiertjes, en meisjes vanaf 2. Dus als het niet lukt, dan kunnen jullie er beiden niet veel aan doen.
leuk ukkie, op kraam visite. was het een jongen of meisje? @nazli, ja ik doe het ook niet... ze kijken me erg lekker aan. maar ik vind het echt verschrikkelijk om alleen te eten. @Deentje, uhm *bloos bloos* hoe oud is Arjen eigenlijk? @fiona, ja he.. zo denk ik er ook over. geeft je een goed gevoel dan he!
Dat ben je dan echt niet hoor... en nog in het park ook, je zou zeggen dat je dat ergens "stiekem" doet als je het dan toch doet. Nou, die mensen hebben zeker nooit van een asiel of marktplaats gehoord. BAH!
nee indd. ik word ook vast niet boos op hem ofzo als hij op de grond plast.... ben er ook nog niet echt mee bezig.. alleen af en toe als ie net onder de douche vandaan komt ofzo laat ik hem eventjes een halfuurtje in zijn blote kont lopen! gelijk goed voor zijn billetjes... en hij weet precies waar t potje voor is.. teminste dat zegt ie maar denk ook indd. dat hij er nog geen controle over heeft! achja komt vanzelf wel!
Jochie, Niels. Hebben net bij de prenatal (met korting, haah) een ontzettend stoer shirt en broek gekocht. Maatje 62 kan ie met een paar maanden wel aan. Leuk man!
Waarom we trouwens zelf niet zijn gaan bellen, weet niet meer wie dat zei, is omdat we ook geen geboortekaartje hebben gehad. Vind dat wel jammer, maar misschien is er een reden voor..
Tessa, die moet het allang kunnen en die vertikt het, grrr.... Ze is soms ook nog droog na een nacht slapen, dat wil dus zeggen dat ze het op kan houden, dus ze zou het moeten kunnen, maar dwang wordt je va alle kanten afgeraden, cb, opvoedkundige boekjes, psz etc helpt ook niet bij tessa, zij lijkt soms wel bang voor het potje, wordt dan helemaal paniekerig. Nou ik ga uit eten tot laterrr....
volgens mij durft ie nog niet op t potje.. hij huilde net dat ie een broek aan wilde.. heb ik hem een broek aangedaan.. heeft ie gelijk gepoept!
ukkie, toen wij bij vrienden op kraamvisite gingen was het kindje een week oud, en een week later kregen we pas het geboorte kaartje. dat kwam omdat hun op het kaartje foto's van hun zoon wilde. de geboorte viel net in het weekend, en daarna had de drukker een grote order voor rouwkaarten en dat ging voor. ach gewoon met een lachend gezicht vragen. leuk he mini kleertjes kopen.
haha lol Deentje... is wel lief van hem anders had ie het in een hoekje gedaan. @ Evelien, veel plezier vanavond en eet smakelijk.
haha ja dan had ik t zeker we ergens in een hoekje gedaan! is indd. een beetje vreemd als je geen geboortekaartje krijgt! maar misscien komt ie nog!
meiden, ik ga de laptop afsluiten. en dadelijk maar aan het eten beginnen. te laat eten is ook niets. fijne avond allemaal. en tot morgen