Heb een nieuwe zwangerschapsbroek, maatje groter, want die kleinere krijg ik dus niet meer over m'n zijtassen heen (zucht), zit ie op konthoogte raar joh... je ziet het niet, maar het voelt alsof ie elke moment uit de naad kan scheuren als ik buk of ga zitten. Hmpf... nou ja, 5 weken (maximaal 7) moet ie wel overleven toch? Het is echt een broek voor net, want thuis loop ik alleen nog maar in een slappe zw-spijkerbroek of jogginbroeken.
ik heb ook een paar zwangerschapsbroeken maar draag ze nooit meer! zitten niet lekker.. de meeste slobberen aan mijn kont.. en t kruis zakt steeds naar beneden echt super iritant! loop de laatste tijd alleen nog maar in joggingbroeken.. ook gewoon naar buiten.. t intereseert me ook niks meer haha.... en voor als het mooi weer is heb ik nog een witte zwangerschapsrok.. die zit wel lekker! heb ik laatst voor t eerst aangehad!
zoo net ff een heerlijke warme douche genomen! arjen ligt in bed.. vriend is weg.. dus heerlijk rustig!
Morgen mag ik thuis bevallen! joepie! weer een mijlpaal! hmm dan zouden vanavond de weeen al mogen beginnen haha... maar dat gebeurd vast niet! ga echt pas uit van 20 mei! maar als ik jullie zo allemaal vlakbij de 40 weken zie en echt elk moment gaan bevallen wil ik eigenlijk ook wel
Onsukkie, het is soms ook wel moeilijk om te weten wanneer je wel of niet welkom bent. Bij ons zijn het zo'n beetje de mensen die het het eerste krijgen te horen dat die snel mogen komen. Heb net bloemkool met gebakken aardappeltjes en kipfilet op (voor mezelf kipfilet in roomsaus met ui) En Sam heeft ook heerlijk zelf mee zitten eten hahaha, zelf met de vork aan de slag Deentje, de meesten van ons zullen echt wel in mei bevallen hoor!
haha leuk he als ze zelf eten! vanaf dat arjen 1 jaar is eet hij altijd zelf met zijn vork.. en daarbij zijn handjes natuurlijk en t blijft een grappig gezicht! wel elke dag een grote smeerbende schoon te maken.. maar hij leert het nu aardig! ja denk ook wel dat de meeste toch wel rond hun uitgerekende datum gaan bevallen!
Zo meiden er is weer een hoop gekletst! Maar de marathon heeft dus niet gewerkt, want er zijn nog steeds geen baby's geboren, of in aantocht. Misschien bij Will? Hoe gaat het Will? Friendly, lijkt me ook erg zwaar nu voor jullie. Sterkte meid! Lafo, pff de stofzuiger 2 verdiepingen tillen? Nee, dat mag ik echt niet meer van mijn mannetje. Ik swiffer gewoon, en hij stofzuigt in het weekend. Wij gaan met koninginnedag hier het dorp in, en daarna bij mijn schoonouders eten. Verder niks speciaals. Maar de weersvoorspellingen zijn ook niet echt goed. Ah bah grijze haren. Gelukkig kan ik ze hier nog niet ontdekken. Maar straks lekker verven meid. Anastasia, jij hebt al die voorweeen en harde buiken niet nodig, jij bevalt gewoon zo in 1 keer! haha Jvtje, kan goed zijn dat jij voor 30/4 al bevallen bent. Echt een raar idee. Ik heb trouwens ook niet het nummer van witte reus, wel van Anna. Evelien, heerlijk uit eten meid. Geniet ervan! Linda, wat leuk dat je een positieve reactie hebt gehad op de naam. Maar van wie dan? Deentje, he wat leuk dat je schoonzus zwanger is! Ik doe ook mee met dat afvalclubje hoor. Ik ben zo bang dat ik voor altijd dik blijf. Hoe oud is Arjen nu? Wel lief dat hij een broek aan wil en dan moet poepen, dat betekent dus wel dat hij dat snapt. Askim, ik heb ook altijd het idee dat je haren tekort zijn, maar meestal ben je er weer zo aan gewend. Heerlijk dat je hebt genoten! Onsukkie, veel plezier op de kraamvisite vanavond. Fiona, ik ben zo blij voor je dat alles goed is. Kan me toch wel voorstellen dat je mannetje geschrokken is in het zh. Wel lief. Ik ben ook zooooooooo blij met ons topic. We zijn een gezellig groepje kletsers. Anna, het is toch wel erg onrustig bij jou hoor. kan me toch niks bij voorstellen dat het dan nog zo lang duurt. Misschien wel vannacht meid. Ik denk dat het niet meer zo heel lang duurt bij jou! Witte reus, wat belachelijk zeg van dat geld van de auto. Ik hoop voor je dat je geld erop staat. Daphne, oooooooh weer die bossche bollen. Echt wel lekker! Je hebt weer een hoop gedaan vandaag. Eerlijkbeertje, lekker dat je siesta heeft geholpen. Hier ook weer opgeknapt van mijn dutje. Ik heb 2 uur gedoezeld, en mannetje maakte me wakker toen hij klaar was met koken. Nu ben ik weer helemaal wakker. Zometeen gaan we even op de koffie bij mijn ouders. Gezellig! X Neia
arjen is nu 2 jaar en 1 maand... ja vond het ook wel erg lief van hem dat ie dat zelf aangeeft! is ook voor t eerst! word echt ee wijsneus! wat is het hier rustig verder..... jullie zijn toch niet stiekem aan het bevallen he veel pelzier bij je ouders neia!
Neia, ik heb geen bal gedaan vandaag hoor Voel me ook eindelijk weer een dag niet zo extreem moe. Merk dat douchen me toch wel veel energie kost. En dan wandelen is nog erger. Nee vandaag ging beter Morgen weer naar dukenburg, maar denk dat ik met de auto ga, dan heb ik nog wat aan mijn dag.
Zo daar ben ik weer @ Anastacia idd heb zoveel nummers in m'n telefoon staan, dat komt heus wel goed met die buddy's @ Fiona zo ook al zo'n flinkerd tsjongejonge wat hebben jullie allemaal gegeten Pokon doet wonderen zeker @ Anna zo meid jij bent weer helemaal bij, klinkt als een lekker rustig middagje wat je gehad hebt. Ja als ik niet zo streng ben voor mezelf dan gebeurt er weer helemaal niks @ Witte reus lekker he van het weekend mooi weer, daarna helaas wordt het weer koud brrrr @ Daphne weer die Bossche Bollen jammieeeeeee @ Evelien het is toch ook zo dat tegenwoordig de kinderen steeds later zindelijk worden omdat de luiers steeds droger zijn, dat heb ik tenminste gehoord. @ Neia wat een lieve man heb jij, die van mij is ook wel lief hoor soms Ik zei het ook zo van heb spierpijn van de stofzuiger tillen dan zit hij me schaapachtig aan te kijken en toen ik met m'n schoonmoeder de box ging halen zegt hij 10x dat ik niks mag tillen, snap jij het nog Zo helaas geen babynieuws, wanneer is er weer een marathon? Nieuwe ronden nieuwe kansen. Ik ga ook afsluiten, morgen weer een drukke dag voor de boeg Welterusten allemaal
weer geen babynieuws hihihi ik kom steeds even kijken of er iets is gebeurd maar weer rustig hier.. Morgen een rustig dagje , ik ga lunchen met de meiden van de zwangerschapsgym Hoop op een rommelige nacht voor alle mei mama's
Zowieso de vrijmarkt even afstruinen. Elk jaar kijk ik in elk geval naar kinderboeken voor mezelf of voor m'n klas/school. Dit jaar zal ik ook wel kijken naar babyspullen Ben eigenlijk sinds vanmiddag niet meer online geweest. Manlief heeft ook het hemeltje opgehangen, morgen denk ik ff foto's maken van het eindresultaat... Net met manlief de stad nog ff snel ingeweest, op zoek naar een verjaardagscadeau voor mij en ... gevonden! Ik wilde een statief voor m'n spiegelreflex camera en we hebben er een gekocht (uhm... ik heb er een gekregen). Hopelijk past de filmcamera er ook op, dat lijkt me superhandig zo nu en dan Wil toch wat meer foto's gaan maken nu ik een goed toestel heb. Heb gelijk m'n mannetje een xbox live abbo gegeven, waardoor hij weer online kan gamen voor een jaar. Ook al is hij pas in juni jarig...z'n abbo was al afgelopen... Nu nog even snel bijlezen (meer dan 10 pagina's...kan dat snel?) en dan zometeen zzzzzzzzzzzzzz wat een idioten zeg (artikeltje op Nu.nl over die hondenmishandelaars) Heb trouwens nu ook last van opgezwollen/dikke voeten en enkels. Hoop niet dat dit doorzet... een kennis had dit ook en 'zwol overal op' Ja dat heb ik ook. Zit gewoon het lekkerst zo'n trainings/joggingbroek! @de rest...sorry niet alles onthouden Nou ik ga afsluiten hier...tot morgen!