meiden met de babywasjes heb ik iniminiebeetje robijn wasverzachter er bij gedaan echt een klein beetje moet ik nou alles opnieuw wassen omdat je toch geen wasverachter mag gebruiken wordt gek!
Daphne spannend de kinderwagen ! En wasmiddel/wasverzachter... ik heb de zakjes neutral gebruikt die in de blije dozen zaten die ik opgehaald had. En heb er ook een klein beetje wasverzachter bijgedaan. Ik denk niet dat alles dan opnieuw gewassen moet worden, op gegeven moment doe je de kleding van de baby toch ook bij je eigen was en dan zit er ook was verzachter bij... Meiden ik ga lekker slapen, tot morgen...
Goeiemorgen meiden! Nou het is wel een fiasco geworden met de marathon he.. mn hoop is nog beetje gevestigd op de nacht van de meiden hahaha maar hier niks gebeurd ... gisteren de hele ochtend voorwerk gehad, zelfs met beetje regelmaat (wel veel tijd ertussen hoor) maar trok weer weg gister middag.. helaas! @Hannah, meid wat fijn dat je thuis bent, en nu maar eindelijk heerlijk genieten van jullie mooie dochter he! @Fiona, wat fijn dat alles toch goed was! Kan me voorstellen dat je mannetje geschrokken was haha zou de mijne ook zijn! @Zindelijk maken.. mijn nichtje was ook zo zindelijk, maar die was ook twee. Je merkte echt aan haar als ze moest plassen want dan ging ze staan wiebelen en als je dat in de gaten had dan nam je ze mee naar de wc en dan ging t goed... maar ja ieder kind is anders! het is hier idd altijd gezelie.. ik lees paar keer per dag alles en dan heb ik alleen nooit tijd om te reageren hahahahaah.. beetje jammer! Koninginnedag gaan wij hier centrum ff in.. niks bijzonders! Savonds blijven wij lekker thuis want dan is het hier altijd standaard vechten en daar ga ik niet tussen staan.. maaaaaarrrr heb nog altijd de hoop dat ik dan de kleine al in mn armen heb en lekker in mn bedje doorbreng.. zucht! Ik hoop dat er dalijk nog wat babynieuws is hahaha tot straks!
Goedemorgen, Heeft niemand zich gehouden aan de marathon ? Jammer dat er nog geen baby bij is. Ik moet zo naar het ZH voor mijn laatste controlle. Volgende week word ik mama..erg vreemd... @Hannah..welkom thuis meid en nu genieten van Nieve. @Gina..Jammer dat het alleen voorwerk is. Ik hoop dat het snel door zet. @Daphne..een nieuwe wagen..spannend! @Lafo..koningennedag breng ik door in het ZH. Het wordt volgende week niet zulk mooi weer..jammer..
Goedemorgen meiden, BABY'S WAAR BLIJVEN JULLIE Nou als dit niet helpt weet ik het niet meer, vind het nog wel rustig meiden op het forum zou het dan toch @ Mariska ja jij hebt wat anders aan je hoofd dan Koninginnedag, succes vandaag met je laatste controle! @ Daphne leuk een nieuwe kinderwagen, hier hebben we die van ons van 't weekend in elkaar gezet, volgens mijn man zo gepiept alleen na 10x vloeken zag ik hoe het zat en hij niet, waar heb je nou mannen voor @ Fiona ik heb genoeg ijsjes gegeten om een tientonner te baren maar ze loopt niks voor..... @ Katje ik ga ook naar de Vrijmarkt ff struinen idd misschien zie ik nog wat leuks. @ Gina jammer dat het rommelen niet doorzet, dat zou mij nog het meest frustreren, iedere keer denk je dan van zou het nu en dan trekt het weer weg.......ik hoop voor Koninginnedag meid Ik heb nog wat mail contact met collega's etc en hoorde dat m'n bazin woest al m'n spullen uit m'n la gepakt heeft en gedumpt heeft op personeelszaken, mooi zo wees maar gefrustreerd, mijn dag is weer goed Ik ga zo nog ff snel in huis wat dingen doen en wat boodschapjes halen, vanmiddag rond half 2 krijg ik visite van m'n nicht en haar 2 kleine kindertjes. Een van 4 en een van 1, ach dat zijn echt schatjes ook. Tot straks
Goedemorgen allemaal! heb weer best redelijk geslapen! mag niet klagen! alleen t omdraaien doet echt pijn in mijn buik.. dat is niet prettig! JAAH! 37 weken vandaag! ik mag ook bevallen Geen babynieuws helaas! de meeste bevallingen beginnen snachts he.. zijn er mensen bezig op dit moment? ben heel nieuwschierig! Hannah Welkom thuis! nu is het echt genieten voor jullie! Mariska lijkt me ook indd. vreemd om precies te weten wanneer je kleine geboren word.. maar hoe gaat t dan als bijv. vandaag de weeen beginnen? krijg je dan al eerder een ks?
GAAF heej de 37 weken grens, gefeli! Vind het ook lang duren, vooral omdat een groot deel van de mei-mama's wel al mogen en ik nog niet.
goedemorgen allemaal, He nog geen babynieuws, maar vroeg of laat komt het vanzelf, misschien heeft het bij will of anna doorgezet vannacht, zij waren het meest aan het rommelen, hoewel dat soms niks zegt. Soomigen hebben heel lang voorwerk en anderen bevalle zo maar out of the blue, tenminste dat is wat mij de afgelopen maanden bij de andere mama's is opgevallen. Hier een redelijke nachtrust, en voeten als olifanten, zijn nog weer groter geworden, heb af en toe echt het gevoel dat mijn huid gaat scheuren. Straks krijg ik nog striae aan mijn voeten ipv aan mijn buik. Gisteravond heerlijk gegeten en het was erg gezellig. Nou tot laterr.....
Kraamvisite was wel leuk, prachtig mannetje, heel fijntjes ondanks z'n 8 pond. Maar ik weet nu wel hoe ik het in elk geval NIET ga doen. Ach, die voorbeelden moet je ook hebben he. Kind was gewoon hartstikke moe, maar niet in z'n bedje leggen (en z'n bedje bestond ook uit de kinderwagen die beneden stond). Nee hoor, kindje krijgt eten en wat ie nodig heeft en dan weer lekker terug naar boven, slapen, daar groei je van.
deenjte gefeli! 37 weken wauw! evelien haha striea aan je voeten nou hier ook 1 hoor ben echt een lollifantje aant worden zo lekker rustig hier jammer gina dat het niet is doorgezet mariska apart idiee zeg volgende week heb je opzeker je kleine op je armen zucht zwijmel onsukkie hier ook hoor als er visite is en de kleine slaapt hebben ze gewoon pech ze mogen kijken maar zal het niet wakker maken voor de visite daag lekker slapen als het slapen wil zo zielig vindt ik dat dat ze die kinderen dan om de haverklap wakker maken
Deentje wat fijn 37 weken echt een magische grens, ik moet nog ff een paar dagjes wachten. Kwam Arjen eerder?