Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ach, we gaan vast binnenkort wel weer die kant op, dan sms ik je wel ff, wil je kamertje wel in het echt zien. 8)

2. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    alles was goed bij de vk. Ik mag nu ook nog rondlopen als de vliezen breken.. :D

3. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Fijn dat alles weer goed was dolphin, en dat je mag doorblijven lopen, de kleine is dus goed ingedaald!

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo ben eindelijk aangekleed ook altijd een gedoe.

Heb een brief gehad van het uwv over m'n uitkering voor het verlof blabla in ieder geval ik heb er recht op staat erin, nou dan zal het wel goed zijn 8)

@ Anastacia hier ook een brief gekregen van Wij jonge ouders dat ik me doos nog niet heb afgehaald en heb hem al lang en breed hier staan, maar mijn man zei toen al dat ze onze brief niet gescand had en dat klopt nu kunnen we er nog eentje halen ;)
    Echte Hollanders ;) :) gratis ;)

Jammer hoor meiden nog geen baby's, Anna gefeliciteerd met je 38 weken!

Hmmm moet nu toch echt naar de winkel, maar heb geen zin......heb eigenlijk nergens zin in....

@ Evelien hoe jij die pijn omschrijft dat heb ik dus ook, dacht dat het aan die rotte enkel lag.......maar we worden natuurlijk als maar zwaarder en volgens mij houden me enkels het niet meer :confused:

@ Nazli hier nog geen striae maar ze kunnen er tijdens de bevalling nog komen dus ik ga nog niet juichen ;)
    Heb trouwens nooit iets op m'n buik gesmeerd zo zie je maar dat het aanleg is of niet.

Ik ga nu echt :rolleyes:

5. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ik ga ook even wat doen..... tot laters.....

6. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik smeer wel 2 keer per dag op me buik, heupen etc. maar ik krijg het toch, nou dat is niet leuk :cry:

7. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Aan het voelen met haar handen, voelde ik het idd ook ja. Was best wel gevoelig.. :(

8. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Als ik het nu al krijg, dan wil ik het niet weten hoeveel strepen ik het tijdens bevallen ga krijgen

9. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    `Nazli, balen voor je, ik heb zelf nog nooit mijn buik gesmeerd en ben nog steeds streeploos na bijna 3 zwangerschappen.

10. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    evelien, dan heb je echt geluk

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Kijk dat bedoel ik nou, naar mijn inziens is smeren zinloos lekker tegen een droge huid maar het houd striae echt niet tegen!

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zit nu lekker een appelflap te eten, was eigenlijk voor straks tijdens de visite maar kan me niet beheersen :oops:

13. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Eetsmakelijk dan maar lafo, ik denk ook dat smeren niet helpt, ik denk wel dat erfelijke factoren meespelen, bv over de elasticiteit van je huid!

14. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Gisteren morgen rond de klok van 11 uur waren ze thuis! Ze waren erg blij ook om thuis t zijn! Man van Hannahmoest wel erg wennen aan de kraamzorg omdat ze zelfs zinjn brood stond te smeren. Ze hebben een oud rot in het vak die er vanaf vandaag 4 uurtjes per dag smorgens is. Dat vond Hannah zelf ook wel fijn! Nieve doet het super aan de borst en Hannah heeft zoveel borstvoeding dat ik al heb gezegd dat alshet bij mij niet op gang komt ik mijn kindje ook bij haar aanleg ;) Alles bij elkaar prima dus!

15. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    haaaaaaaaai allemaal,

hier weer slecht geslapen. ben blij als ik weer een keertje kan doorslapen.

@lafo. shame on you.. je kan op zijn minst uitdelen 8) .
    en ik moest wel lachen wat je baas gedaan had! wat een muts.

@dolphin. geeft toch een gerust gevoel he dat ie is ingedaald?

@Anna. ik vroeg me al af hoe het bij jou zou zijn.

@strepen.. ik ben ook nog streep loos * afkloppen * al smeer ik iedere keer nivea op mijn hele lichaam als ik gedoes ben. want ik heb best een droge huid. doet anders zo'n pijn.

@Dubbele doos.. hihihi dat wil ik ook wel. vond de blije doos echt leuk.

@ukkie, fijn he dat je ziet dat iedereen het anders doet zodat jij kunt zien hoe je het wel of niet wilt gaan doen.
    wij hebben ook van zo'n vrienden waarbij het kindje alles mag laatst liepen wij langs hun huis. (22.30 uur) en het kindje (2jaar) zat nog gewoon te spelen terwijl pap aant xboxen was. uhm hoort zo'n kindje niet in bed te liggen? ....

@neia. ja ik hoop dat ik volgende week mijn geld heb. is toch een groot bedrag vind ik. vond het wel vreemd dat het allemaal kon toen ik belde en als zo'n rechtsbijstand belt kan er niets. vraag me ook af of ze wel gebeld hebben.
    ik heb ook alleen het nummer van Anna.

meiden met een weekje erbij GEFELICITEERD .
    sommige mogen zelfs thuis bevallen.

@daphne, geloof ik.. ik ben altijd nieuwsgierig welke kinderwagen je krijgt :D

16. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Stiae: Hier ook vanaf week 37 en ook nix gesmeerd.... Had gehooptomdat ik wat ouder ben *grinnik* mn huid wel mooi zou blijven maar helaas , en dat terwijl mn omvang nagenoeg niet is gegroeid van de buik maar kan wel merken dat de buik steeds zwaarder wordt zeg maar......

17. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    wat een goed nieuws van Hannah. gelukkig doet Nieve het goed. hihi mijn vriend hoeft er echt niet aan te wennen als iemand anders zijn brood smeert ;)

18. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Goedemiddag witte reus ;) Dus jij wilt ook een dubbele doos? *LOL*

Balen dat je weer slecht hebt geslapen :-s Miss straks ff tukkie doen?

En broodje smeren kan mijnman ook zo aan wennen, hij is haast te beroerd om het zelf te doen.... Dus ik was vanmorgen het voorbeeldige vrouwtje en heb hem een lunchpakketje gemaakt. Denk wel dat ie dat de kraamverzorgster zou vragen of ze het royaal wil beleggen anders vind ie er nix an haha!

19. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Kga ff snel de was ophangen :) hmmmzzz ben lui gisteren en vandaag,lekker :)

20. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    heb net lekker gedoucht

Wat leuk voor hannah en nieve, nu kan ze in ieder geval thuis uitrusten.

hier is de buik deze week in 1x echt groot geworden

Deel Deze Pagina