hihi uhm ik heb om 04.00 ook zijn broodjes doen smeren hoor. ik heb zo iets van ja ik kan weer gaan slapen en ik ben toch wakker. en dan kan ie nog langer bij me blijven liggen de vrijdagen zijn altijd lastig is de laatste dag en dan merk je aan hem dat ie toch wel moe is..
Anna, fijn dat alles goed is bij Hannah, en dat de borstvoeding zo goed gaat, heeft ze ook eens een meevalller! Fijn dat ze nu lekker kan genieten... Ik ga gauw kim halen, tot later....
Mijn man die staat elke dag met moeite op om 5 uur en dan moet ik ook nog ook opstaan om zijn broodjes te smeren, maar ben al gewend en als het donker is in de kamer, lees ik een boek totdat het wat lichter wordt, want ben bang in het donker
hee hallo! Ff kijken hoever ik kan komen tot half een met bijlezen. Heb mezelf verplicht om half een te gaan slapen, na de hele nacht op te hebben gezeten met tim...pfff arm manneke met zijn pokken...maar ook arme mams wel hoor. Ok daar gaan we....er is al weer veel geklept zeg! Gezellig hoor! @ Ice: heerlijk om te horen hoe je geniet van je meissie en hoe goed het alweer met je gaat! You go girl! @ onsukkie: thanks voor het buddynieuws, fijn om te horen dat alles met fiona ok is! @ Ischa: hihihi, altijd welkom die chocomel tips...Jij schiet ook al op! Bijna vier maand al weer! Alles ok? @ Evelien: mmmmmm heerlijk uit eten zeg! Lekker van genieten, ben benieuwd wat je nu uiteindelijk gegeten hebt? @ Neia: ik krijg oedeemtherapie, dan masseren ze het vocht dus uit je benen en voeten weg omhoog, zodat je het later gewoon uitplast. @ fiona: is toch altijd schrikken dan he, als je dan van allerlei onderzoeken moet, maar gelukkig was alles dus ok! @ witte reus: jeetje is ook niet niks he...500 euro..zo wachten wij nog steedsssssssssss op meer dan 2000 euro...pfff, word ook tijd, we merken gewoon echt dat we dat geld tegoed hebben nog, als het er straks eindelijk bij is gaan we denk ik maar gelijk uit eten of zo. @ Onsukkie: ik bel mensen niet of ze komen hoor als ik bevallen ben, ik ga er van uit dat ze ons bellen, wel leuk dat jullie dus op bezoek gaan, hoe was het? ** slaat pagina 1625 tot 1630 over ** @ Dolphin: fijn dat alles ok was met de vk @ Lafo: jeeeeeeeee nog een blije doos! @ Anna: wat heerlijk om te horen dat alles met Hannah zo lekker gaat, Zo toch nog gered...we gaan straks (vanmiddag) naar ommen, tim blijft dan waarschijnlijk vannacht slapen en manlief en ik gaan dan morgenvroeg op tijd weer heen. Is op een kampeerboerderij, vanavond dus bbq met zijn allen. Gezellig, heb er zin in!
hihih nazli, nee ik doe spontaan zijn brood smeren. ik ga er geen gewoonte van maken. soms vraagt ie het kei lief. maar ja straks ga ik ook weer werken en dan heb ik ook de nachtrust nodig.. alleen op speciaal verzoek niet verkeerd bedoelt maar waarom maak je dan niet een lampje aan of zo ? wij laten ook soms de lamp van de afzuiging aan.
zucht, mannetje klaagt wat hij moet doen als tim nu zo wakker word...uhhhhhhh, nou voor zorgen misschien? Jij mocht vannacht slapen dus ik nu lijkt me logisch. Toch? pffffffff egoistisch mannetje..bah
Hallo meiden, Lafo, oh oh jouw bazin laat zich wel kennen zeg. Mooi zo, dan zit zij er mooi mee en jij niet. Veel plezier met de visite vanmiddag. Anastasia, heerlijk weer lunchen vanmiddag. Geniet ervan. Hopelijk is het de laatste keer voordat je kleintje er is. Katje, wat lief dat je een statief hebt gekregen. Veel succes bij de vk. Daphne, yoehoe vandaag eindelijk de kinderwagen. Altijd leuk. Gina, ah bah het voorwerk gisterochtend is bij jou dus nog niet doorgezet. Mijn telefoon is er wel klaar voor hoor. Mariska, vandaag echt de laatste controle, spannend. Deentje, GEFELICITEERD met je 37 weken! Eindelijk de mijlpaal bereikt. Evelien, yoehoe wij gaan aftellen, nog 5 dagen! Striae op je voeten, haha, zou hier ook bijna kunnen, echt ongelofelijk hoe erg de olifantenpootjes met de dag toenemen. Fiona, GEFELICITEERD met je 35 weken! Onsukkie, nou dan weet je in ieder geval na de kraamvisite hoe het niet moet. Anna, GEFELICITEERD met je 38 weken. Maarja nog geen baby, en wel weer een hoop voorwerk vannacht. Doe maar lekker lui vandaag. Dolphin, super dat alles goed was bij de vk. Nazli, die strepen komen hier ook steeds meer opzetten. Echt lelijk..... Hannah, geweldig dat de bv goed gaat! Hier weer een enorme rotnacht achter de rug. Echt bijna niet geslapen. Zometeen dus een gesprek met mijn baas. Ik begin nu wel zenuwachtig te worden. Ik ben blij als ik er straks vanaf ben. X Neia
hmmm wat sneu voor je kleine man dat ie de pokken heeft, en sneu voor jou dat je de hele nacht wakker bent geweest. dadelijk idd maar ff lekker een tukkie doen. so he. 2000 euro. das pas een rib uit je lijf! als ik dat nog tegoed had, had ik mijn tanden eerder laten zien ( al weet ik niet wat bij jullie de reden is waarom het zo lang duurt ) vind het echt schandalig.... is echt een hoop geld.
Buddynieuws Mamain heeft ontstoken rugspieren en kan dus niet of nauwelijks zitten en/of liggen, ze is voorlopig dus niet op het forum te vinden. Mocht er nieuws zijn dan laat ik het verder weten! Einde buddynieuws
auuwwttss dat lijkt me pijnlijk. iig veel beterschap mamain. @neia voordat ik het vergeet veel succes straks bij je baas ..
witte reus, als ik eenmaal wakker ben, kan ik heel moeilijk in slaap vallen en als ik een boekje lees dan worden mijn ogen moe en dan val ik in slaap
op die manier Nazli. deed mijn moeder ook altijd hoor. Alleen die las in bed dan het boek. en dan lag altijd het boek op dr neus en zij snurkte vrolijk in het rond hihi. jeeeuuuhh vriendlief komt weer thuis pauze houden ben weer helemaal happy stom he lijk wel een klein kind.