Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    witte reus, ik zou ook happy zijn als me man zijn pauze thuis hield, maar het is ver rijden, dus het heeft geen zin.

2. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    ja dit is echt hoge uitzondering hoor. maar ja dat was het gister ook. maar ik vind het wel leuk. want hij komt gewoon met de vrachtwagen naar huis dus staat dat grote ding in de straat. hoe krijg je de roddels in de wereld dat ik aant bevallen ben :)

3. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    middag meiden,
    mamain heel veel sterkte meid!
    nog geen mei baby`s geboren jammer........... :D
    hannah wat mooi dat je thuis bent en dat alles zo goed gaat lekker genieten!
    en wat het brood smeren betreft ik smeer het altijd voor mijn mannetje lief alleen dat doe ik voor ik naar bed ga!ik ga er niet 4.45 uit.... :rolleyes:
    we hebben ook nog niets weer gehoord van ntombi he?ben benieuwd...
    hier vanm orgen al wat boodschapjes gedaan en gedweild en nu dus verrot ga zo lekker ff op de bank en dan buiten zitten het is hier 8er huis bij ons 19 graden :D

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Haha wel gaaf, zou ik ook wel willen dat mannetje thuis kwam. Het is 20 minuutjes, maar hij heeft helaas nooit tijd. Hij zou wel proberen wat vroeger naar huis te komen vandaag, maar heb nog zo weinig gehoord van hem, dat ik bang ben dat dat ook niet gaat lukken. :cry:

5. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente

Kan je niet de avond ervoor broodjes smeren dan? Dan kun je lekker blijven slapen :)

6. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    anna, wel, maar dan ben ik zo moe, dat ik geen zin in heb.

7. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Ikhoopdat je inmiddels lekker in je bedje ligt te slapen! Je kan het hebben! Jammer dat je man zo reageerde. Je bent per slot van rekening en hoogzwanger en nt uit het ziekenhuis..........

Denk maar even lekker aan jezelf meid!

8. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Lieve Neia: Heeeeeeeeeeel veeeeeeeeel succes vanmiddag! Denk dat je erg trots op jezelf mag zijn als je daar de deur weer uit loopt! Wellicht kun je na die tijd een welverdiend dutje doen! In ieder geval een digiknuf voor jou! En nog maar 5 daagjes! Je bent er bijna!

9. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Ach jee wat naar! Hoop dat ze snelopknapt! Thanx voor het buddynieuws katsas! En nu naar je bed jij!

10. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Helemaal niet! Is toch juist reuze gezellie! Lekker van genieten!

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Inderdaad. Neia, heeeeeeeeeeeeel veel succes!

12. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    witte reus gezellig toch en lief.....
    en neia heel veel s6 met het gesprek met je baas...
    ga nu echt op de bank

13. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Nazly en onsukkie: Gefeliciteerd met het behalen van je laatste bannervakje :)

@Eerlijkbeertje: FF lekker uitrusten. Heb hier ook al lekker in het zonnetje gezeten! Genieten van de zon zolnag het kan,je weet maar nooit in ons kikkerlandje hihi

En ik ga ook zeker mn bedje niet uit om broodjes te smeren.... prrrrrrrrrrrrr laat me slapen!

@Onsukkie: Je mannetje heeft het waarschijnlijk nu zo druk dat ie niet wat van zich kan laten horen, die werkt natuurlijk heel hard zo dat ie op tijd bij zn zwangere meissie kan zijn :)

Ik ging net de was ophangen, had de was uit gezocht. Kon ook wat in de droger.... stop ik dat wat in de droger kan zo weer de wasmachine in duhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :-s Zij is een beetje dom ;)

14. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Dat komt dan natuurlijk weer omdat je er smorgens zo vroeg uit bent hihi :)

Doe je smiddags wel eens een tukkie? Lekker hoor!

15. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    anna, doe ik niet

16. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik kan gewoon smiddags niet slapen

17. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Hier 1 die terug is van de laatste controlle :D
    Bloeddruk was gedaald...pak van mijn hart..
    Wij gaan zo op boodschap om voor volgende week alle boodschappen in huis te halen. Zo hoeft manlief daar niet om te denken volgende week.
    Alles is geregeld en de kleine wordt MAANDAG gehaald! Tenminste als hij nog zo lang kan wachten :)

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik stond gister met een kennis te praten die een zoontje heeft van krap 4 maanden, ging over zwangerschapsdementie. Die had aan het eind vand e zwangerschap een fles cola gekocht in de supermarkt, maar ze kreeg de dop niet open. Beetje furieus besloot ze de supermarkt een poets te bakken, ging met die fles terug, zette hem terug in het rek en nam een andere mee (die thuis wel open ging).

Dus ze verteld dat 's avonds aan haar man en die zegt: "En die 2de fles heb je ook gewoon betaald?"

Hahahhahahaha!

19. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Ik wilde smiddags ook nooit slapen maar merk nu dat het me goed doet. Desnoods ligik een uurtje te rusten op de bank. ff met devoetjes omhoog , ff lekker nix........

En zolang ik er snachts nog goed op slaap kan het geen kwaad denk ik dan maar weer zo! In spanje doen ze elke dag siesta!OOk nie verkeerd!

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Jeetje wat spannend, dat is al bijna joh, aftellen geblazen!

Deel Deze Pagina