Had al zo'n vemoeden van Maandag! Spannend hoor en fijn dat je weer bent goedgekeurd! Nu ff je kleintje toespreken dat ie niet stiekem het weekend al mag komen Wat heerlijk zeg, maandag heb je je kindje in de armen!
OOOHHH wat spannend mariska, geniet nog even van jullie weekendje samen, fijn dat je bloeddruk weer ok is. Neia, vervelend dat je nu nog een keer weer naar je werk moet, hoezo verlof? Hoop dat je gauw klaar bent, zal aan je denken, <<<<<<<dikke knuf>>>>>> voor Neia! Nazli, al slaap je niet even liggen is toch altijd lekker, vind ik
zo vriendje is weer weg. hihih mensen keken wel gek toen hij de straat in kwam rijden. oei nu heb ik wel een echte harde buik. @ukkie, hihihi lol. ik vergeet ook regelmatig iets maar dat overkomt me niet *afkloppen* @mariska. wow tegek.. geniet nog maar even van de laatste 2.5 dag saampies.. @Anna. jij bent niet lief voot je mannetje omdat je niet zijn bammetjes smeert
Zo ik ga maar eens douchen en wat boodschapjes voor het avondeten halen. Wil eigenlijk nog wel even wat leuks doen dus miss rij ik wel ff naar de prenatal om nog een pakje te scoren... aan de andere kant vind ik dat ook zonde omdat het dan een neutraal pakje wordt...... hmmmmmz dilemma.... Maar eens over nadenk onder de douche hihi
*geeft haar zelf een schop onder haar kont * en gaat ook richting does. en dan ff bij mijn ouders buurten. fijne middag meiden. en toi toi toi neia! rustig aan he meis..
Hier is het eerder andersom, hubby smeert vaker mijn bammetjes dan andersom, ik ben echt geen ochtendmens, en als ik er om 5 uur uit moet ben ik echt niet te genieten, denk dat Erwin dan ook liever heeft dat ik maar blijf liggen, hihi
*Grinnikt heel hard* Ik ben lief op andere manieren haha En wel lachen al die mensen die nu gaan kleppen hihi.....Mooi laten gaan/...........
Ik wil ook wel bij mijn ouders buurten maar dan moet ik eerst 140 km rijden Heb vanmorgen dus alweer een dik uur met mams aan de foon gehangen
heb je nu geen rooie oortjes hier wonen de ouders en schoonouders echt om de hoek. kan een voordeel zijn, maar ook een nadeel.
Mijn ouders wonen om de hoek, 5 minuutjes lopen (op mijn tempo van tegenwoordig wel 10 denk ik), maar ze werken vandaag, dus ik hoef er niet langs. Haha.