Uhm nee,zou datmoeten? lol Ik vind zelf over het algemeen de afstand wel prettig al mis het buurten nu wel wat meer omdat k thuis zit. Maar dat maken we aan de foon wel weer goed. En als we elkaar te vaak zien worden we wat minder lief voor elkaar hihi...... Will heeft trouwens vandaag een groei echo.......
Elke keer als ik buiten ga zitten is het zonnetje weg en als ik dan maar naar binnen ga, begint ie buiten weer te schijnen. En dat al een keer of 4 achter elkaar. GRRR!
ukkie is hier ook druk bezig met schoppen en ik voel iedere keer om de seconde getik is dat het gehik, me buik gaat niet op en neer, maar ik voel het soort getik
:-s De zon is niet met jou vandaag! Ik ga nu een regenbui op zoeken, onder de douche wel te verstaan tot straks!
Zo nog ff spieken voordat m'n nicht langs komt. @ Anna wat een geweldig buddynieuws weer, ik word er helemaal vrolijk van @ witte reus je was wel laat vandaag gelukkig wel 's ochtends een beetje kunnen slapen Ik heb nog 1 appelflap over en nog heleboel stroopwafels @ Katsas veel plezier in Ommen, daar heb ik heel vroeger weleens op de camping gestaan @ Neia succes vanmiddag met je gesprek, lijkt me ook heel spannend hoor @ Mamain jeetje dat lijkt me erg pijnlijk, haar kindje werd toch ook eerder gehaald of ben ik nou gek @ Witte reus wat gezellig dat je mannetje langs komt, de mijne komt niet hoor en we wonen maar 7 minuten van de zaak, hij heeft nooit pauze zegt ie @ Mariska wat een feest, dacht al dat je maandag aan de beurt zou zijn Nou leuk hoor nu is iedereen weg laat me maar weer alleen, is maar goed ook moet toch zo weer afsluiten) Wij eten vette hap vanavond (ik krijg eters en heb geen zin om uitgebreid te koken dus dan word het lekker patat, ook niet verkeerd ) toedeloe
zoow net ff in de stad geweest! ff een zomerjasje voor arjen gescoord! Mariska wat snel al zeg! geniet nog maar even lekker van dat getrappel! mamain jeetje dat klinkt erg pijnlijk! rustig aan meid! voor de rest alweer vergeten! ohja moest wel lachen om die cola grap haha indd. heel erg blont haha ik ga eens even op internet een leuke pyama zoeken... heb van die kleurige bigshiirts maar vind ze geen gezicht! had ik voor de bevalling vana rjen gekocht.. maar ik zag eruit na de bevalling! en dat wil ik niet nog een keer
Hoi meiden, daar ben ik weer! Het gaat al weer beter met me. Nog wel wat harde buiken, maar niet zoveel meer als vlak na de aanrijding. Hier en daar nog een beetje spierpijn en de kleine vind het erg gezellig in mijn buik, want soms maakt ze er een feestje van en rock 'n rollt ze mijn hele buik door! Ik ga weer vol goede moed meelezen en schrijven. Allereerst: @hannah: Wat fijn dat je eindelijk naar huis mag (bent) Nu kan het nieuwe leventje echt beginnen! @fiona: Fijn dat alles goed is met je. Over de wasverzachter: Ik heb ook alles gewassen met wasverzachter en ik kijk wel of de kleine er problemen van heeft, dan was ik het alsnog opnieuw (of de kraamverzorgster ) Gefeliciteerd met je 35 weken! @anna en will: Klinkt spannend bij jullie. @deentje: gefeliciteerd met je mijlpaal! @anastasia: Fijne lunch! Ik hoop alleen dat ik die rommelige nacht vanavond oversla, ik heb er al een aantal achter de rug! @anna: gefeliciteerd met je 38 weken! Hier heeft er ook iemand de hik en ik ben het ook niet! Zoek je extra werk of zo? Kan ik je ook aan helpen hoor! Dikke doos, dubbele doos, blije doos, mega doos ....... ...... ..... Doe mij ook maar zo een! @katsas: Ach, arm ventje, had ie zo'n jeuk? @neia: Veel succes vanmiddag met het gesprek. @mamain: Daar heb ik nog nooit van gehoord, maar het klinkt erg pijnlijk. Ik hoop dat dat het snel over is. Beterschap. @mariska: Fijn dat de controles goed zijn en wat geweldig dat je je kleintje maandag in je armen kunt nemen! Ik krijg nu ook kriebels!
hoihoi! De echo was prima, ukkie is helemaal bijgetrokken. Hoofdje en beentjes lopen nu prima op schema en buikje ietsje achter, maar het verschil van 3 week is dus weg . Helemaal blij dus. Nu afwachten wat de gewichtsschatting van de vk volgende week is! Gaat nu eindelijk liggen want is doodmoe... reacties volgen later Liefs Friendly
O ja... vanochtend onze 5e blije doos opgehaald en krijg er nog eentje waarschijnlijk. Zit wel wat nieuws in, eerst zat er een bordje in voor fruithapjes o.i.d. en nu zit er een speeltje in. Ook erg leuk! Hebben verder eindelijk dingetjes gekocht voor in de box... Hebben voor beneden een Nijntje-outfit gekocht (mobiel en speeltjes). Slaapkamer is neutraal met wat winnie de pooh en de baduitrusting is van Tijgetje, dus hebben echt van alles wat. En om manlief blij te maken nog een shirtje met Papa's kanjer... hij vond het namelijk echt NIET leuk dat er in de blije dozen alleen maar I love mama speentjes zitten... *Gaat nu echt plat!*
He get ukkie is omgedraaid, nou ligt ie weer in m'n zij en m'n ribben te trappen. Nou ja... luisteren ho maar he... haha.
Ja dat wil ik ook wel weten! Ik heb er twee gehad en vond het al heel wat! maar een extra doos is nooit verkeerd Hier dus onder de douche vandaan en ga nu ff de stad in. Denk nog ff naar de Hennes,oooooooooow ook zo leuk! Kan nooit verkeerd zijn toch Behalve voormn portomonee....... En dan maar eens bedenken wat we gaan eten vanavond... Die vette hap van Lafoklonk me erg goed maar heb al mac gehad van de week dus dat doen we maar nie! Denk dat het bruine bonen worden! Ow en wat betreft de chicken tonight tomaat room: Helemaal goedgekeurd! Ook manlief vond het helemaal lekker! Had er nog wel een uitje ingedaan en een courgette, en wat peper en paprikapoeder Jammie! @Friendly: Wat een geruststelling meis! Helemaal toppie nieuws! Ga maar lekker relaxen nu! Daam: Wat fijn dat je je wat beter voelt nu en dat de harde buiken weer wat minder worden! Daar is nix aan.... Laat die kleine nog maar even voor acrobaatje spelen in je buik!