Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    :) Snap het zelf ook niet helemaal... maar goed. We hadden er eentje zelf aangevraagd, de buren verderop hadden er eentje toegestuurd gekregen maar kenden niet eens iemand die zwanger was, eentje van mn schoonbroertje, eentje van mn zusje en gisteren kreeg mn moeder ineens een brief dat er een doos klaarstond en dat ze die nog niet gehaald had (terwijl we niet eerder een brief gehad hadden). Maar goed, de luiers komen wel van pas :)

Kan mn rust niet vinden, die kennis waar ik gisteren over verteld is vannacht overleden... lig op de bank ook maar steeds te malen dus ga mn geboorteborden maar schilderen...

Wij hebben vanmiddag al gelunched bij de Mac, had ukkie wel verdiend vonden we. Heb wel heel gezond een salade genomen bij de Big mac in plaats van frietjes en natuurlijk ook een milkshake. Nu nog bedenken wat we vanavond gaan eten. Denk maar sla met gebakken aardappelen, lekker makkelijk in elk geval.

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    M'n man natuurlijk! :evil:

3. he friendly fijn dat alles goed was met de echo...

gecondoleert met die kennis.. jeetje wat is dat dan ineens snel gegaan zeg! dat is dan wel weer fijn.. maar bah wat een narigheid zeg! kalm aan meid!

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hier pas 1 blije doos :(

Witte Reus, ik heb een Jane Twin Two. Dat is een dubbele wagen, achter elkaar. Niet het mooiste model voor een dubbele wagen, maar wel praktisch. Dit omdat de spullen van de oude wagen er op kunnen. Alleen is de nieuwe wagen donker blauw, en de oude dingen zijn bruin met oranje/en beetje blauw. Dus het vloekt een beetje :( (was mijn man vooral mee bezig). En hij is groooooot hihihi, maar daar moeten we denk ik gewoon aan wennen, want dat zijn alle tandems.
    Man heeft Sam net nog in de bak gelegd hihihi, en ze past er net niet meer in, dus zo groot is die bak (en dus een van de redenen waarom ik deze wagen wilde).

5. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Friendly: Ja zo heb je ineens een hoop dozen! Maar wat je zegt, die luiers zijn nooit verkeerd!

Kan me voorstellen dat j de rust nu niet zo goed kan vinden. Gecondoleerd in ieder geval. Is inderdaad toch nog wel heel snel gegaan. Veel sterkte meid,digiknuf voor jou!

6. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Ja ze heb de kinderwagen! Leuk hoor! :D En wel zo praktisch met twee van die kleintjes!

7. will

will Niet meer actief

meisjes, ik ben er weer.
    ben niet stiekem bevallen.
    er gebeurd maar niets maar het rommeld wel. beetje vervelend, zo heb je een uur of 2 gerommel en weeen en zo voel je weer niks.
    Daisy wordt er helemaal ongeduldig van.

ik heb niet terug gelezen, vond het een beetje teveel.

o, daar komt Amy aan. lekker, weekend kan beginnen

tot later.

8. spannend will ben heel erg benieuwd wanneer t bij jou gaat doorzetten! kan me goed voorstellen dat die meiden van jou nu heel ongeduldig zijn!

9. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Mamain, heel veel sterkte meid!

Katsas, hopelijk heb je toch nog een dutje kunnen doen. Dat had je zeker verdiend.

Mariska, ooooooooooh spannend maandag! Dat is echt een raar idee. Maar maandag hebben we er weer een mei-mama bij in ieder geval.

Alle meiden, bedankt voor het succes wensen.

10. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    vanaf gistermiddag 16.00 uur toch veel pagina's gekletst zeg..
    Had ook wel op baby nieuws gehoopt, maar helaas. Straks komt het idd allemaal tegelijkertijd.

Vanochtend is mijn moeder komen schoonmaken, keuken grondig aangepakt en ik heb zelf de huiskamer gedaan. Beneden is het dus weer heerlijk schoon. Zo ff lekker douchen en vanavond komen er 3 vriendinnen eten dus straks nog de keuken in. Morgenochtend denk dus pas weer online.

Prettige avond allemaal.

11. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    He lieverd heeeeeeeeeeeeeel erg bedankt!
    Ik ben ook wel een beetje trots op mezelf. Het ging best goed, en nu ben ik ervan af.
    Ze was wel geschrokken, maar kon zich wel in mijn verhaal vinden. Gelukkig maar!
    Nu moet ik het nog in mijn eigen winkel gaan vertellen, waarschijnlijk morgen.
    Of toch maar zometeen........ :rolleyes: geen idee nog, ik denk dat ik geen dutje kan doen, want ik ben nog helemaal hyper!

X Neia

12. pfff net de jaarafrekeing van de energie.. ff 500 euro grrrrr.... heb geen geldboompje in de tuin :(:(

13. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Haha jouw ukkie heeft nu al een eigen smaak, en laat het ook gelijk weten! :D

Mega grappig verhaal trouwens over die zwangerschapsdementie.

14. neia wat goed van je zeg! en toch wel fijn dat ze je begreep!
    kan me voorstellen dat je nu helemaal hyper bent haha! wel rustig aan blijven doen he ;)

15. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Wat een geweldig nieuws Friendly!
    Gelukkig is het zo goed als bijgetrokken. Je krijgt straks nog een perfect kindje ook. ;)
    Geniet ervan!

Daam, gelukkig voel je je nu iets beter. Maar wel rustig aan blijven doen he?

Deentje, leuk een zomerjasje voor Arjen. En heb je al een leuke pyama gevonden? Ik heb ook van alles in mijn koffer gestopt, ik wil er ook een beetje redelijk uit zien na de bevalling hoor. Als dat tenminste kan. ;)

Lafo, mmmmmmmmmm jammie patatjes. Heb ik ook mega veel zin in. Maarja, ik heb er al vlees uitgehaald. :(

16. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Gecondoleerd meid. Kan me voorstellen dat je daar de hele tijd aan moet denken........... :cry:

Daphne, lekker makkelijk dat de kinderwagen zo groot is.

Anna, heerlijk dat je de stad in gaat. Veel plezier. En niet teveel kopen he?!

17. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Pff wel vervelend hoor dat gerommel, en dat het dan niet doorzet. Ook voor de meiden natuurlijk. Nog even geduld.............

Askim, super dat je huisje weer schoon is, heerlijk!

Deentje, pfffffff zoveel geld. :confused: Hier helaas ook geen geldboompje, anders mocht je bij mij wel plukken hoor. ;)
    Ja, ik moet inderdaad even rustig aan doen. Want ik heb nu flink wat harde buiken. Zal wel van de stress zijn.

X Neia

18. ik heb net 2 pyama's besteld bij de h&m online... had in de stad geen zin om nog helemaal naar de h&m te lopen ;) was moe! had al wel bij andere winkels gekeken maar dara niks leuks gevonden!

19. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Ja ik ook! Vond het ook al vreemd...maar denk wel dat ik 'm ga halen

Alles was goed bij de VK. Ukkie begint al in te dalen (had ik niet verwacht).

Net konijnenhok schoongemaakt, dat was toch wel weer nodig :( Maar goed Nijn heeft ook weer vers stro, voer en water. Als goedmakertje ook een knabbelstang in het hok gehangen. Verder nog niet veel klusjes gedaan. Heb ik ook niet echt zin in :( Dus doe maar relaxted, vanmiddag al lekker in het zonnetje gezeten. Ook nog wat voor m'n werk (school) geregeld...raar idee dat ze nu vakantie hebben daar. Nog vreemder is dat ik al 2 weken vrij ben en na de meivakantie nog steeds vrij ben :)

@neia; hoe was het gesprek met je baas? Waren de zenuwen voor niets?

verder lezen vanaf 1634...

20. Wat lief neia dat ik dan wat van jou boompje mocht plukken :) ik moet maar ff kijken waar ik het vandaan ga toveren! altijd fijn van die onverwachtte rekeingen :(

en stress is indd niet goed.. daar krijg ik ook harde buiken van!

ben echt blij dat t nog zo goed gaat zonder medicatie! sta er zelf van te kijken haha! heb af en toe best wel eens last.. maar gelukkig niet zo erg als het vroeger was.. en hopelijk blijft dat ook zo :)

Deel Deze Pagina