Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ooh zit spinazie op de pizza.. das dan toch wel weer gezond :p

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Na die vliezen maak ik me niet druk om, het was echt een inlegkruisje vol en nu niet meer. Maar zeer doet het wel.

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    de vk vertelde mij dat als je vermoed dat het zo is je een maandverbandje in moet doen en door te lopen en te wiebelen verlies je dan vaak meer.. dan kan je kijken en ruiken.. ( inderdaad zoete lucht)
    Maar ws is het afscheiding/urine

4. zal dan indd. wel aan het indalen zijn.. hier soms ook pijn onderin mijn buik.. maar durt altijd maar ffetjes.. of als ik loop ofzo ineens van die steken.. dan schrik ik me dood haha

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hier bloemkool met een sausje ... maar voorlopig is mannetje nog niet thuis dus eerst een donut :D:D:D:D

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Dat is een goeie, dat ga ik in elk geval doen.

Heb trouwens net mini magnums mee genomen van de supermarkt, wie kwam daar ook alweer mee? Fout hoor!

7. ooh lekker donuts! he die heb ik nou net weer niet gehaald :(
    straks na de pizza maar een lekkere magnum met nootjes eten ;)

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou het waren ook steeds zo nu en dan een steek en wat ongesteldheidsgevoel af en toe, maar gisteravond deed het goed zeer, en nu weer. Maar heb wel gister en vandaag wat konijnen schoongemaakt, wel het zware werk door m'n man laten doen, maar goed... misschien gewoont eveel gedaan dat kan natuurlijk ook nog.

9. mini magnums ook lekker! hier grote magnums meegenomen! waren in de aanbieding bij de ah.

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik heb macaroni met groente. Of eigenlijk is het meer groente met macaroni.

11. dat zou ook goed kunnen! hier ook na een erg drukke dag savonds op de bank last van krampen!

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hadden wij gisteren macaroni

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ik heb ook lekker vanille vla met verse annanas :)
    hmmmmmm

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik wacht het allemaal wel even af, kan later altijd nog bellen.

15. ja daarom gelukkig zijn de vk 24 uur per dag te berijken!

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja precies, al vraag ik me wel altijd af waarom ik ALS ik es wat heb het altijd heb nét voor het weekend. Haha.

17. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Hallo meiden,

Onsukkie, ik herken het pijnlijke gevoel ook wel, heb dan ook het gevoel als ukkie zich beweegt het nog meer verkrampt, is een raar gevoel, denk wel normaal, als je het niet vertrouwd even bellen!
    Vruchtwater heeft niks te maken met hoeveelheid, je kunt ook hele kleine beetjes verliezen! Soms heb je een klein scheurtje bijv. aan de bovenkant van je buik, daar komt maat af en toe wat uitlopen. Ik had het ook bij tessa, had niet eens maandverband nodig voelde af en toe wat vocht weglopen, bleek vruchtwater te zijn. Het voelde ook heel warm aan, warmer dan afscheiding of urine, dat vond ik opvallend. Ook als je kindje goed ingedaald ligt in het bekken en je vliezen breken verlies je niet in een keer de hele plump vruchtwater, maar komt het in scheuten.
    Zo dit was het nieuws van de vruchtwaterexpert! hihi
    Maar bij mij begon het 2x vroegtijdig met gescheurde vliezen, en dan ben je er wat alerter op!

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    toch denk ik dat er zat vrouwen zijn die ongemerkt al een hele tijd vruchtwater verliezen door een scheurtje oid omadt ze niet doorhebben dat het vruchtwater is. Denk je ook niet?
    Ik zou het ook niet herkennen als het maar heel weinig was... en als ik toevallig net toch zit te plassen ofzo..
    nou ja, het komt vast allemaal goed :)

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Jeetje nog maar 9 april mama's te gaan!
    En dan zijn wij aan de beurt ! :)

20. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Dat denk ik ook ja. Wanneer je steeds maar een klein beetje verliest, dan zou ik daar ook niets achter zoeken. Bij de hoeveelheden vaginale afscheiding die ik toch al verlies, zou het dan denk ik niet echt opvallen...

@mariska: dat heb ik ook wel eens gehoord ja, dat de kleintjes op het laatst weer wat drukker worden. Nou ja, ik hoop het dat het daardoor komt! Van mij mag de bevalling wel beginnen ;)

@eten: mannetje is nu aan het koken. Het wordt een pasta-ovenschotel. Gekookte macaroni, geraspte kaas, bosuitjes in een ovenschaal, daar (italiaans gekruide) gehaktballetjes doorheen (normaal maakt hij het trouwens met rulgebakken gehakt, maar we hadden zin in een variatie), tijdje in de oven zetten met nog een laag geraspte kaas er bovenop, jammie!
    Ik hou normaal helemaal niet zo van pasta (tot groot verdriet van m'n man), maar dit gaat er meestal toch wel in :)

Deel Deze Pagina