Haha, wij hebben gister geprobeerd of sex nog wat zou uithalen, maar helaas bleef het daarna nog steeds rustig... (al heb ik wel heeeeerlijk geslapen vannacht, voor het eerst in tijden )
Over wel of geen weeën gesproken... m'n moeder heeft het gister bij 1 poging tot bellen gelaten (tot m'n grote verbazing, vorige keer dat ik niet opnam heeft ze 4 (!) pogingen gedaan en uiteindelijk maar naar de gsm van m'n man gebeld... toen was ik wel m'n telefoon vergeten mee naar boven te nemen, dus ik had het ook echt niet gehoord, maar toch...) Maar vandaag heeft ze al 2 pogingen gedaan, waarvan 1tje in haar lunchpauze.. Zal haar straks toch maar even een mailtje sturen denk ik...
Ik vind 39 weken ook zover klinken he, misschien omdat ik dat zelf nooit gered heb zover. Maar elke keer als ik 39 weken onder een banner zie staan krijg ik een schokeffect, raar mens dat ik ben. Het lijkt me ook echt niet leuk als je tot 42 weken moet wachten
Bij de april mam's begin je het ook te merken dat het nog een klein groepje is, er wordt veel minde gekletst we staan zomaar 50 pagina's voor! Nog 5 dgen en dan krijgen wij het stokje overgedragen!
jaa bijna onze maand! leuk! vraag me wel af of we de 2000 pagina's nog gaan halen... is wel heel erg veel nog he.... ik heb mijn kolf een paar weken geleden verkocht omdat ik er zeker van was dat ik flesvoeding ging geven! stom stom stom! maar ik gebruik dat ding toch haast niet... vind aanleggen aan de borst veel makkelijker! en je hebt t altijd bij je! heb bij arjen die kolf ook maar hooguit 5x gebruikt ofzo.. alleen als ik savonds een biertje wou drinken had ik van te voren wat gekolft...
Ik vind het nog best wel aardig druk hier! Heb elke keer genoeg pagina's te lezen Ik las iets over kolven, ik heb bij Sam 5,5 maand fulltime gekolft en net als Evelien voelde ik me dus een Berta. Overigens scheelt het wel wat voor kolf apparaat je hebt hoor, want die van mij maakte niet echt heel veel herrie (kreng was ook wel erg duur). Joepie, vind het echt leuk hoor die kinderopvang, waar ze weer in gaan snijden. Ik ga echt gruwelijk achteruit! (Heb nog niet eens een baan en weet nu al dat het een strop gaat worden ) Heb trouwens vandaag nog met Sannnie op msn gezeten, en vind het wel even de moeite waard om een update van haar te geven Zij heeft van de week een paar dagen in het ziekenhuis gelegen ivm hoge bloeddruk en eiwitten. Haar bloeddruk is nu weer normaal maar de eiwitten blijven in de urine. Ze is wel thuis nu, en krijgt thuis controles. Zij heeft mijn nummer, dus mocht ze bevallen dan hoor ik het! latersss
Jvtje, ik heb het geluk dat niemand dat geintje uithaald om te gaan bellen. Maar het scheelt ook wel dat ik mijn moeder bij de bevalling wil hebben, dus die bel ik snel, en mijn schoonma die moet dan op Sam oppassen, dus die is ook al snel op de hoogte. Pff wilde vanavond eigenlijk papieren gaan opruimen, maar heb geen zin meer.. heel spontaan hhaahaha
Ja, ik ben ook mega blij voor je Deentje. Je doet het ook super goed. Ik ben echt trots op je. En een terugval zal er vast wel af en toe komen, als je maar doorzet! Katje, jij jullie Nijn dus al verschoond. Wij doen dat altijd op zaterdag of zondag. En inderdaad dan als extraatje zo'n snoepstengel. Vindt ze helemaal lekker. Jvtje, zo dat zijn nog eens heerlijke nachten zeg! Maar ik hoop voor je dat je die niet meer zult hebben, en dat het toch echt snel gaat beginnen. Want je banner loopt wel erg hard hoor. X Neia
Ja, ik ben er ook echt niet blij mee "Voor inkomens vanaf 1,5 keer modaal gaan de bijdragen omlaag". Als je allebei werkt, zit je daar al best snel op... tot zover dus pogingen om meer vrouwen aan het werk te krijgen Echt weer typisch iets voor de overheid. We willen wél dat vrouwen massaal gaan werken, in plaats van thuis blijven bij de kinderen, maar we zijn niet bereid om daar dan in te investeren door kinderopvang betaalbaar te maken/houden
Haha jij gaat het gewoon forceren. Maar je hebt groot gelijk hoor! Fiona, jij dus al de klossen onder je bed. Ik moet ze van de week echt gaan halen. Zijn die dingen zwaar? Kan ik ze dus alleen ophalen? Raar he, zo'n voorgevoel, hopelijk komt het uit. Onsukkie, ja dat pijnlijke gevoel onderin herken ik ook. En even de afscheiding/urine verlies/vruchtwater in de gaten houden. Deentje, leuk dat je 2 pyama's hebt besteld. Hoe zien ze eruit? X Neia
Anastasia en Jvtje, jullie mogen van mij ook NU weeen krijgen hoor. Dan gebeurd er weer wat. En dan hoeven jullie niet meer zo lang te wachten. Evelien, jij nog wel even wachten hoor. In ieder geval 5 daagjes! Die komen we samen wel door hoor, met behulp van het aftellen.
Zelfs als ik mijn moeder bij de bevalling zou willen hebben, zou ze nog elke dag bellen.... @neia: Ja, van mij mag de komende nacht ook best wat slaaplozer verlopen. Mits dat door zoiets als weeën komt... (een gewone slapeloze nacht hoeft dan weer niet zo nodig )
Oh dus dat is je geheim van het goed slapen. Misschien iets om over na te denken......... Maar ik denk dat mijn mannetje raar staat te kijken als ik opeens sex wil. Je moeder heeft het misschien eindelijk begrepen. Inderdaad gewoon niet opnemen en haar af en toe op de hoogte houden door te mailen. X Neia
Daphne, wat erg zeg van Sannie. Hopelijk gaat het nu wat beter. Ik ben toen straks dus toch maar naar de winkel gereden. Helaas was de andere manager er niet. Maar ik heb het wel aan de andere meiden verteld. Daar zal ze vast niet blij mee zijn, maar gelukkig heb ik niks meer met haar te maken. De meiden vonden het allemaal erg jammer, en waren echt lief. Dat geeft me dan toch wel een goed gevoel. Maar verder doet het me allemaal niks meer. Ik ben nu blij en opgelucht. Ik ga zometeen die andere manager even een mailtje sturen. Anna, heb je de stad leeggekocht of ben je toch aan het bevallen? X Neia
Zo hehehe ze zijn net weg ik snap dat soms niet hoor ik geef echt iets van 10 hints dat ik moe ben en dat ik teveel heb gepland en dan blijft ze tot zo laat met twee kleine kinderen en ze moet ook nog eens 45 minuten naar huis rijden Zegt ze na het eten nou heb wel trek in koffie, pfffffff snapt ze nou niet dat ik moe ben en toen kwam gelukkig m'n man thuis die zei tegen haar ik zal al je spullen in de auto alvast zetten, die zag al aan me hoofd dat ik het zat was En heel m'n huis is weer op z'n kop, dus morgen weer aan de bak, nu kan ik echt niks meer..... Ff snel reageren en dan ga ik lekker op m'n bed liggen. @ Daam wat fijn dat je je weer wat beter voelt @ Friendly super dat alles nu goed is met de beeb en dan ga ik nog maar eens voor een blije doos, het is tenslotte gratis Sterkte nog trouwens de komende tijd, dat gaat je niet in je koude kleren zitten @ Will jammer meid ik dacht misschien ben je stiekum bezig Prettig weekend! @ Askim veel plezier vanavond, klinkt allemaal heel gezellig @ Neia het hoge woord is er gelukkig uit, nu een beetje uit hyperen @ Deentje wat een hoop geld 500 euro zoveel moet ik nooit bijbetalen klopt dat wel? @ Jvtje ach jammer ook nog niet begonnen komt allemaal wel en idd nog maar 6 daagjes wat spannend zeg allemaal @ Anastacia over m'n werk gesproken ik til het over m'n verlof heen en dan zien we wel weer hoe we het juridisch gaan aanpakken, wil er niet te veel aan denken, heb nog tot eind augustus en dan gaan we weer praten @ Fiona 12 klossen, is je bed van marmer ofzo @ Onsukkie na het plassen komt erbij ook vaak nog wat uit......yuk @ Daphne wens Sannieeeee aub succes van me, valt ook niet mee allemaal Wat gaan ze weer snijden in kinderopvang)(*&^^(*&^%^&(*&^%$#%^&*(&^%$#$%^&*^%$%^&*&^%$ Idd ze willen ons toch allemaal aan het werk helpen, ik geloof steeds minder in dit kabinet en dan de volgende keer met verkiezingen weer dingen beloven en niet nakomen grrrrrrrrr Meiden ik ga rusten met All you need is love op tv, lekker zoetsappig, heb ik zin in Morgen weer een drukke dag helaas......
Haha, m'n man dacht dat de massage die hij daarvoor gegeven heeft wellicht meer heeft bijgedragen aan het goed slapen... Ik waag te betwijfelen of m'n moeder het nu echt begrepen heeft... die is met dat soort dingen doorgaans niet echt snel van begrip (of beter gezegd: ze trekt zich gewoon niets aan van wat ik vind, zij meent er belang bij te hebben om elke dag te bellen en dàt is wat voor haar telt ) Ik heb m'n zusje alvast verteld dat mocht mam haar vanavond nog spreken, de weeën hier écht nog niet op gang zijn, wat m'n moeder mogelijk ook beweert (ze is ook nog eens erg goed in zelf conclusies trekken die niet echt overeen hoeven te komen met de werkelijkheid). Maar ja, het is wel gewoon vervelend dat het kennelijk zo moet