Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    heel goed gedan Will

Fiona beterschap meid

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lafo meis waar ben je toch
    Ik ga zo met hondje lopen en dan aan het werk

3. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    zoo ik heb eindelijk eens lekker geslapen, alleen een beetje jammer dat ik door me schoonmoeder wakker gebeld werd, die stond aan de deur, en duwde wel 50x achter elkaar op de bel, doe toch normaal gek! je snapt toch ook wel da ik nog lig te slapen. dit is de eerste nacht dat ik eens geslapen heb. en dan komt ze mij storen, dus ze is even mij vriendin niet hoor! :evil:
    en nu lig ik hier in de bank mij te vervelen! :cry: en ze is maar 20 min geweest, maar goed. niks aan te doen.
    verder voel ik me super goed! heb niks te klagen.
    hoop dat het zo blijft gaan :D

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    haha sannnieee is idd niet leuk maar jah het is wel tijd om er uit te komen he hihihi

Fijn dat je je goed voelt meid

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo heb zeker een half uur nodig gehad om alles bij te lezen

will wat een verhaal en omdat het ook al de 2de keer is van dat meisje ! ze moeten dat zeker niet onderschatten en er idd wat aan doen mischien kunnen ze met die spygoloog (sorry hoor heb heen zin om te kunnen spellen ) erachter komen wat de achterliggende reden kan wezen waarom dat meisje zo fel kan reageren
    gelukkig heeft ze je kind niet om een fatale plek geraakt voor hetzelfde geld haar oog ofzo oo

ik lig zo lui te zijn

6. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    eigenlijk was het tijd ja.. en er is in huis genoeg te doen waar ik al dagen geen zin in heb. maar toch vind ik het niet leuk ! maar goed nu is ze geweest en komt ze waarschijnlijk nie snel meer smorgens .. reageerde nie echt leuk ! ja die hormonen. het komt allemaal goed :)

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    haha geweldig
    Ik ga nu echt afsluiten moet zo werken dames doei doei

8. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    He will, goed gedaan hoor, ik vind het niet normaal . Helemaal niet nu ik lees dat het al de tweede keer is. Ik vind de school inderdaad erg naief, zou ik geen genoegen meenemen. Dat die ouders je niet bellen vind ik ook veelzeggend. Als mijn dochter zoiets zou doen zou ik me heel schuldig voelen, stond de zelfde avond al op de stoep met excuses en een mooi cadeau voor je dochter of zoiets. Ik denk dat er binnen dit gezin meer aan de hand is, wat zich uit in agressie door dat meisje.
    Neem jezelf maar serieus, ik denk dat je hormonen je de dingen niet verkeerd laat zien hoogstens reageer je soms wast heftiger!
    Groetjes Evelien

9. mamafaye

mamafaye Actief lid

30 jul 2007
    227
    0
    0
    Jeetje will dat is toch niet normaal...Zou het er ook niet bij laten zitten.

Hier nog steeds ziek :( Heb echt een goede griep te pakken :(
    Gelukkig is mijn kleine meid vandaag nog een dagje naar de gastouder en kan ik nog even bij tanken.

10. mamafaye

mamafaye Actief lid

30 jul 2007
    227
    0
    0
    Agenda Verloskundige of gyn:
    2 okt: Ischa31
    3 okt: Boeffie + hope26 + danjo
    4 okt: anoul26
    5 okt: Neia
    8 okt: Daphne78 + Maximus + sassefras1980 + miessie + Anastacia + Marlie81
    9 okt: Sassefras1980 + friendly + dp75 + eyereen
    10 okt: Surf + Jippeltje
    11 okt: Lafo + kleintje86 + Evelien
    15 okt: sjaandiaan + eikie79
    16 okt: zwaantje
    17 okt: Talitha
    18 okt: Hellepelle
    22 okt: Pebbles
    23 okt: Fiona23 + Danjo + onsukkie
    24 okt: Sabinekuh
    12 nov: eikie79

Agenda Echo:
    3 okt: Danjo
    4 okt: maantjecolet
    5 okt: Neia
    8 okt: Mone + Daphne78 + Gina82
    9 okt: Jolein + dp75
    10 okt: Tienus + Jippeltje
    11 okt: Naatje30
    12 okt: mariebel
    15 okt: sjaandiaan
    16 okt: surf
    17 okt: Saar + eikie79
    18 okt: frostieke
    19 okt: draaimolen
    31 okt: 1986fleur
    2 nov: Lafo
    5 nov: Anna28
    15 dec: masoled
    17 dec: eyereen

kalender is weer up to date!
    (waren wel wat afspraken afgevallen, maar deze staan er weer op!)

11. Catheleine

Catheleine Bekend lid

9 feb 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Goede morgen allemaal,

Ben blij te lezen dat er meer mensen zo onzeker zijn..
    Ik vraag me ook steeds af moet ik niet is voelen?
    Ik ben alleen heel heel heel moe... Dat had ik bij de eerste zwangerschap echt niet zo, teminste kan het me niet herrinneren...
    Maar ben niet misselijk, en hoef dus niet te braken...
    Over 2 weken een echo, ik kijk er erg naar uit maar ben veel te ongeduldig, duurt zolang...

Ga zo mijn oppaskindje en mijn dochter van de peuterspeelzaal halen, dus wordt weer ee drukke boel ff.. Hoewel na het eten dan spelen ze leuk samen en heb ik er meestal minder werk mee dan als mijn dochter alleen thuis is...

FF vraagje wanneer vertellen jullie iedereen dat je zwanger bent? en wanneer vertel je het op je werk?

Groetjes en iedereen een goede dag toegewenst. en voor de gene die beroert zijn heel veel sterkte..

Catheleine

12. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    He mamfaye ik heb 9 oktober een echo... dus je mag me ook nog toevoegen als je wil....

Dan weet ik defenitief of ik een april of mei mama ben....

13. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    oh ja en als ik me niet vergis..... 25 oktober weer vk.

Zo ga ff vlug mijn boodschappen opruimen en dan nog ff de keuken en dan nog het laatste restje was

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

meiden ik moet spugen ben zooo misselijk komt het door de griep of echt door me zwangerschap begint de ellende nu dan ik kan er echt niet tegen als ik moet spugen o ik heb het er allemaal echt voor over maar ik voel het gewoon ik ga eraan geloven ik zat al te smeken om meer signalen om me zwanger te voelen nou ik kan het krijgen volgens mij ooo ben misselijk okay ga spugen doei

15. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Hoi hoi, ben ik weer ;)
    Gisteren was het zover, we hadden het intake gesprek by de verloskundige.
    Het was allemaal goed, helaas geen hartje geluisterd, was nog te vroeg, dus de kans dat je daadwerkelyk wat hoort, was zo'n 1 op 10. En ze zei dat je je alleen maar zorgen gaat maken als je nix hoort. Klopt denk ik ook wel, maar vond t wel jammer :(
    Ze vroeg een hoop, voornamelyk over de gezondheid, maar ja, had nix te melden haha. Ze zei als alle mensen zo waren, was ze elke x snel klaar ;)
    Heb vandaag een afspraak gemaakt voor de termynecho, de echo is op dinsdag 16 oktober om 15.15 (pffff nog 2 hele weken wachten, hadden niet eerder plek. Moet dus wel vry nemen op t werk, goh vervelend LOL).
    Dus dat wordt aftellen!
    Ook moeten we nadenken over of we een combinatie-test met nekplooimeting willen, vind t erg moeilyk, wat doen jullie?
    Hier ook nog steeds misselyk, en echt van die braak-neigingen, maar niet uit misselykheid lykt het, maar waarom dan wel? :( en nog steeds zo moe/lui. Geluukig hoef ik deze week nie veel te werken!
    Oja, heb net ff een buik foto gemaakt, zal em zo ff plaatsen. Heb er helemaal nie aan gedacht dit eerder te doen, errug hè :oops:
    Fiona, zie dat je errug misselyk bent, hoop dat t snel een beetje afzakt (maar ja, meer bevestiging kun je nie hebben toch ;))
    Will: wat een toestand zeg, zou nie weten ik hoe ik zou reageren, sterkte ermee!
    En voor de rest ook een fyne zwanger-dag vandaag :D

16. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Ik heb het tot op heden alleen tegen 3 goede vriendinnen verteld omdat we vorige week uit eten waren en het ze wel op viel dat ik geen lekker wijntje dronk :eek:, toen moest (en wilde) ik het gewoon vertellen.

Als 15 oktober de eerste afspraak en waarschijnlijk 1ste echo goed is gaan we het tegen de rest vertellen, dus ouders, broer, vrienden etc. Dan ben ik 9 weken. Ik denk dat ik het op het werk dan ook wel vrij snel vertel maar wil daarmee toch proberen te wachten tot een week of 11/12.

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik heb echt zo'n griep gevoel over m'n huid, kan dat erbij horen of is dat echt gewoon griep?

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ice meid ik moest net echt bijna maar net niet! het zakt alweer maar ik moet morgen werken weet het niet hoor ze zei als je morgeniet kan bel dan ff vanmiddag misschien doe ik dat wel maar ja ik ben net nieuw

ik nieste net en dat voeld eik rechtsonderin me buik echt zon steek kan dat kwaad> of zijn het me banden ?

19. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Buikfoto!
    Tjonge jonge, en dat terwyl ik normaal best een platte buik heb :rolleyes:

20. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    oh Fiona, dat gevoel heb ik ook hoor, onderin je buik, als ik me aanspan. Zyn idd groeipynen of zoiets!

Deel Deze Pagina