Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    oh jeetje helle dat lijkt me ook niet gemakkelijk, nu je mams in het zh ligt.
    en jaahh buren hihi ik vraag me dan altijd af als ik ergens ben zou ik iemand dan van het forum tegen komen..

@Anna. hihi dat klinkt lief jij en jezelf moeten vriendjes blijven.

nou er spookt vanalles door mijn hoofd stelmijn ouders passen op en mijn broer is er ook en ik kom binnen en zie dat die de kleine vast heeft. nou dan schiet ik royaal uit mijn pantoffel!
    maar ik denk veels te ver vooruit.

oei lijkt me idd geen makkelijke beslissing op je bruiloft nog wel. maar het is / was jou dag. kan me ook voorstellen dat dat bij sommige niet goed gevallen is. maar het is jou beslissing en dat moeten ze ook accepteren he..

2. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    zelfde emo moment dus haha.... Ik zag voor me ook hoe deouders en dus ookmijn ouders straks emo worden bij het zien van hun eerste kleinkind hihi!

3. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Ja denk echt dat je vrienden met jezelfmoet zijn. Je komt jezelf ook elke dag weer tegen in de spiegel .Miss is het voor jou handig om inderdaad goede afspraken te maken met je ouders over je kindje en je broer. Ik zou ook uit mn pantoffel schieten al heb ik die opmerking nog nooit eerder gehoord haha :) Kzou in elk geval knap link worden! Dus als je niet op de zaken vooruit wilt lopen kan je miss beter zorgen dat je jezelf op voorhand ingedekt hebt en je grenzen duidelijk aangeven. Miss geeft dat een stukje rust en maak je je daar in ieder geval geen zorgen meer over........

4. Ik lees net dat Anna al eens eerder getrouwd is geweest. Toen kwam eigenlijk de vraag bij me op hoe lang jullie met jullie huidige partner samen zijn en of jullie eerder ook al hebben samengewoont/ getrouwd zijn geweest.

Marc en ik zijn nu bijna 10 jaar samen. We werden op de middelbare school verliefd op elkaar, we waren toen 17.
    Daarvoor had ik wel eens een vriendje maar dat stelde niks voor en duurde hooguit 2 maanden. Marc was dus eigenlijk m'n eerste echte vriendje en na 1,5 jaar zijn we gaan samenwonen. En nu zijn we dus nog steeds samen.
    Ik was ook zijn eerste vriendinnetje op een paar vakantieliefdes na.
    Trouwen zou ik eigenlijk ook wel willen, maar daar heeft hij geen behoefte aan, vind hij maar onzin.

5. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    ja hihi ik moest ook zo lachen om die opmerking. mijn vriend maakt af en toe rare zinnen waar we echt in een deuk van liggen.

laatst lagen we in bed en zegt ie pfff ben zo moe mijn ogen hebben veel moeten kijken...
    ik had het niet eens echt door wat ie zei totdat we allebei kei hard begonne te lachen..

even een ander vraagje voor iedereen.

zien jullie er eigenlijk tegenop dat er dadelijk iemand in je muts zit te frutten ( om het zo maar te zeggen ) :oops:

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Daphne en Anastacia wat maken jullie het spannend zeg, nou in jullie situatie zou ik ook geen oog meer dicht doen!

@ Gina ik moet op 1 mei naar de vk op Hemelvaartsdag ook al vanwege de drukte :D
    En nee weer geen terrasjesweer helaas, als alle baby's er zijn dan gaan we eens een mooie dag uitzoeken ;)

@ Mariska wat fijn straks uit bed te kunnen, hoeveel dagen moet je nog blijven?

@ Lindatjuhhh dus het was wel een aardige vent de nieuwe vriend van je moeder?

@ Evelien succes vandaag en misschien weet je man meer dan jij ;)
    Oh nu lees ik hoe de vork in de steel zit jeetje wat een grap zeg, je man is zich dood geschrokken natuurlijk, die leest 7 cm :confused:
    Zo maar dat is hard gegaan bij Friendly, die word vandaag wel geboren!
    Spannend :confused:

@ Anna wat een mazzel dat je alles zo snel al verkocht hebt, ook de prijs gekregen die je in gedachte had?
    De vk hoopt je volgende week niet meer te zien of denkt ze dat?

@ Anoesj leuk om weer wat van je te horen, 35 weken en 4 dagen dat is wel aan de korte kant dan voor Friendly maar haar baby was toch ook wat groter dan gemiddeld?

@ Fiona ik heb dat ook gezien et op tv erg he allemaal, zeker nu met die hormonen van ons :(

@ Neia succes bij de gyn meid!

Ja meiden het is wat vandaag, witte reus ja ik kan haar wel bellen ze smste me gister nog maar weet je we zouden wat in het huis gaan doen omdat ik niet alles meer kan en dan baal ik zo.......

Op vakantie worden we ook altijd minimaal 10x per dag lastig gevallen het is niet anders maar nu komt het me allemaal slecht uit nu je zwanger bent etc.
    En dan word ik weer boos op hem, je kent het wel, hebben we weer ruzie.
    Gooi ik de hoorn er weer boos op.

Gezellig hoor, gelukkig zijn jullie er idd ;)

7. @ witte reus: voor de 1e bevalling leek me dat wel een raar idee. Maar op het moment zelf had ik er geen moeite mee. Ik had maar 1 gedachte: dat kind moet eruit haha!

8. KatSas

KatSas Bekend lid

Goedemorgen...

ik zie al dat ik heel wat bij te lezen heb weer sinds gistermorgen. allereerst even het volgende berichtje wat ik van mamain kreeg:

Buddynieuws:

hoi hoi ben ik weer eens even...
    ik wou even laten weten dat ik vandaag naar t ziekhuis ben geweest voor controle, in t ziekenhuis een hartfilmpje gemaakt van de beeb, en t zag er niit zo goed uit...
    allerlei onderzoeken gehad en moet morgen weer komen..
    moet me tempen en als ik lichte verhoging heb word ik opgenomen en wordt t kindje direct gehaald..

dan weetje het , dus op t forum ben ik denk ik even niet te zien...

Mamain

Einde buddynieuws

Dit mailtje was van gisteren...dus vandaag zijn de controles. Spannend! Zal straks nog ff sms-en.

9. Sterkte Mamain, klinkt niet zo positief. Hopelijk valt het allemaal mee, heel veel sterkte!

10. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    mamain, hoop dat alles goed gaat met jou en je beebje.

Vandaag is het zo te zien een drukke dag, de beebjes willen nl eruit!

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Oei wat spannend allemaal voor Mamain

12. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Ik was 14 toen ik mn ex leerde kennen en we zijn getrouwd toen ik 23 was. Na 9 maanden ben ik bij hem weggegaan omdat we niet om een goede reden zijn getrouwd. Het was een middel om de relatie te redden en had weinig meer met liefde te maken. We leefden compleet naast elkaar en na een vakantie met een vriendin realiseerde ik me dat we elkaar alleen maar heelongelukkig zouden gaan maken. Na drie maanden werd hij verliefd op een meisje en was het helemaal met meeens dat wij samen niet oud waren geworden. Tot op de dag van vandaag is hij nog steeds samenmet haar en das nu een jaar of 5. Ik ben daarna ong drie jaar alleen geweest en heb vooral gescharreld en genoten. Wat van mn jeugd ingehaald denk ik ;) Twee jaar geleden mn huidige manleren kennen en wist meteen dat dit de juiste is voor mij. Heel apart,maar het voelde meteen zo goed! Echt mn zielemaatje! Na drie maanden heeft hij gevraagd ommet hem te trouwen dus toen we een jaar en drie maanden samen waren zijn we getrouwdmet deblote voeten op het strand van Mauritius. dat was op 7-7-07 en een maand later was k zwanger :) Wij zijn dus nu 2 jaar en 1 maand bij elkaar :)

13. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    oh jeetje ook al niet zo'n goed nieuws van mamain... hmmm
    veel sterkte mamain.

@lafo,hmmm hmmm mannetjes af en toe kan je ze wel achter het behang plakken ( al hebben wij geen behang in huis ;) )

@Linda, heb je het wel met de vk over gehad dat je er tegenop zag ?

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Lindatjuhhh mijn man en ik hebben sinds 2001 een relatie en in 2004 zijn we getrouwd.

Hiervoor een verschrikkelijke knipperlicht relatie gehad van 4 jaar.
    Was mijn jeugdliefde en had alles voor hem over maar hij was 10 jaar ouder en kwam uit een andere cultuur en dat botste op den duur.
    Hij heeft me een hoop onrecht aangedaan maar gelukkig met hulp van psychologen etc ben ik er weer bovenop gekomen!

15. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    bedoel het niet verkeerd Anna, maar klinkt net als een lekkere meiden zwijmel film :)
    gek he dat je zo'n sterk gevoel kunt hebben dat dit de juiste keuze is..

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo Anna dat is best snel gegaan allemaal, wat goed is komt snel zeggen ze ook ;)

17. Oh Anna dat klinkt wel romantisch met je blote voeten op het zand trouwen. Dat is ook mijn wens, maar dan in Griekenland of Mexico. En daarna een huwelijksreis naar IJsland. Maarja helaas denkt vriendje daar anders over. Hoe leuk, lief en aardig dat hij ook is, romantiek komt niet in zijn vocabulaire voor, das war einmal.

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Mijn man wilde juist graag trouwen ik had echt zoiets van ok is goed hoor!

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ach Lindatjuhhh jouw tijd komt nog wel, misschien verandert hij wel van gedachten

20. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik heb mijn man in november 2004 leren kennen en op 6 mei 2006 zijn we 2 jaar getrouwd. owh en dat is al over een weekje.

Deel Deze Pagina