Nou meiden mijn man belde net op die kwam alweer naar huis Maar ik heb te vroeg gejuicht, die klant had geen tijd meer dus wil hij het naar 5 uur verzetten en dan uitgebreid uit eten en dan nog stappen...... Ik word echt gek hier, had nog liever gehad dat hij was blijven lunchen en gewoon laat in de middag thuis was en 's avonds dan dit. Snapt die kutklant dan niet dat ik op m'n laatste benen loop want mijn man zei ook van dan ga je mee uit eten. DAAR HEB IK HELEMAAL GEEN ZIN IN zei ik wat denken ze wel niet, ik wil rust. Ik weet het niet meer, stel ik me nu weer aan of......
oh helemaal vergeten volgens mij is Daam vandaag jarig .. gefeliciteerd meis... en krijgen wij ook een lekker stuk gebak ?
@Witte reus: Ik denk wel eens bij sommige mensen die zeuren en klagen om niets dat het beter was om wel wat te hebben meegemaakt. Idd vormt het je tot de persoon die je nu bent maar je leert ook genieten van kleine dingen en je waardeert alles veel meer.Zo voelt het voor mij in elk geval........ Door alles wat uik heb meegemaakt ben ik nu wie ik ben en daar ben ik blij mee!OOk daarin zou ik het niet anders willen ondanks alle verdriet en tranen die het gekost heeft! Vanaadr ook dat ik zeg doe wat jij denkt dat goed is, wat goed voelt en blijf vriendjes met jezelf!
dat was gister.. maar iig gefeliciteerd. heb je een leuke dag gehad? @Anna, daar heb je helemaal gelijk in. hoe is het weer bij jullie? hier schijnt de zon
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff, nee je stelt je niet aan.... Anders hadden jullie in elk geval de avond sammen ghad en samen gegeten.... Maar miss als je wel mee gaatkun je hemop tijd mee naar huis sleuren? Met een woest aantrekkelijk voorstel
Hoihoi! Hoe is t hier? @Hannah: leuk wat van je te horen! Fyn dat t zo goed gaat met je meisje! Balen van je bloeddruk zeg! Hoop dat ie snel weer wat omlaag gaat! Ben erg benieuwd naar je verhaal, goed van je om t op te schryven! En wat een plaatje zeg, wy mei mama's kunnen mooie baby's maken hè Jouw dochter kan ook al zo goed grynzen Enne dat truitje en mutsje van prénatal? Heb ik allebei ook haha, shirtje van een vriendin in maat 44, daar hadden we nix in! @Jvtje: nope je hebt em nog nergens gemist hoor, heb em er nog nie opgezet Komt eraan! @Melissa: welcome hier, voor jou ook nog maar eventjes! @Wittereus: hier ook nie zo'n goed contact met mn broertjes, hun doen totaal geen moeite, dus dan niet @Askim: thnx, zal ik doen @Anastacia: oooh spannend meid, jy ook al gestript! En nu hoef je zeker nie meer lang t wachten voor je je kleintje in je armen hebt, wat fyn! @wittereus: dankzy jou hier gisteren ook shoarma gegeten hihi @Evelien: ja wat je zegt klopt wel, ik merk aan Luna dat ze wel graag by ons is, op de arm of in ieder geval in de buurt, vooral snachts... Ze slaapt ook nog best veel, maard rinkt gelukkig ook goed. Moet wel veel geduld hebben haha. @Onsukkie: thnx voor de update over Mariska, we zullen hopenlyk dan wel snel van haar horen! @Mariska: en daar ben je al, wat snel! Fyn dat alles goed is gegaan, de eerste mei-boy! Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Evan!! @Daphne: hoop dat het geen zwangerschapsvergiftiging is meis! @Evelien: thnx voor de update! Wat spannend voor haar! En wat een verhaal van jouw erwin hihi @Anna; fyn dat alles goed was by de VK. en wat goed van je meubels, idd perfecte timing zeg! @Anoesj & LIS: fyn wat van jullie te horen! Doe t maar rustig aan de laatste paar weken! @Lindatjuh: wy zyn dit jaar 6 jaar samen, nooit eerder samen gewoont oid, wel langere relaties. @Wittereus: dat dacht ik ook van tevoren, dat ik me niet fyn zou voelen als ze tussen mn benen zitten te wroeten, maar echt, het maakt je geen bal uit! @katsas: thnx voor de update, wat zielig voor mamain Hoop dat alles goed zit met de controles! @Mamain: heel veel sterkte meis, we denken aan je! @Anna: *zwymel* wat een romantisch verhaal! @Mamain: oooh fyn dat t goed gaat met beebje! Hier morgen plannen om de stad in te gaan, moet t wel droog zyn natuurlyk, ga niet met Luna door de regen lopen Jouw bruiloft schikt my ook wel @Lafo: tjee zeg, hoezo veeleisende klant, waarom moet ie dan met jouw hubby uit eten en stappen, laat em lekker zn eigen vrienden zoeken Hy kan toch ook wel snappen dat jy je mannetje thuis wil hebben! Bah, kan me voorstellen dat je boos bent!
Groot gelijk meid! Ohhhhhhhhhh Bali, ben ik ook helemaal weg van. Wij zijn daar op huwelijksreis geweest. Was echt helemaal geweldig! Anna, genieten van je luie dag dan. Het zal nu echt niet meer lang duren hoor voordat je het heeeeeeeeeeel druk krijgt. Oho de jurk 2 keer aan. Ja, dat had ik ook wel gewild. Nu denk ik dat ik hem nooit meer aan kan. Jaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb ook een topper aan de haak geslagen ja. En we hebben al zoveel met elkaar meegemaakt, dat het lijkt alsof het alleen maar intenser wordt. Raar he, als je al zolang samen bent? Witte reus, jammer dat je mannetje niet echt wil trouwen. Maar dat kan nog komen natuurlijk! Mamain, eendebekken zijn inderdaad niet prettig. X Neia
Wauw, Friendly 7 cm ontsluiting, spannend! Die piept zo even alle andere dames voorbij. @Anna, dat heb je lekker snel verkocht, super! Perfecte timing. @Daphne, moest erg lachen om je bad-verhaal . @Anoesj, welkom back! Gelukkig gaat het allemaal goed met de kleine, nu hopen dat het bij jou ook even wat lekkerder gaat. Sterkte. @Lafo, wat K*** zeg van je man, zeker als je uitkijkt naar lekker wat tijd samen. Probeer wat afleiding te zoeken, wellicht toch met die vriendin naar de bios? @Witte reus, het idee dat ik daar straks met mijn benen wijd open en bloot lig maakt me niet echt blij nee ..maar denk dat je op dat moment daar niet zo mee bezig bent en dat je alleen maar wilt dat je kleine eruit komt @Mamain2008, fijn dat alles toch goed was vandaag bij de controle. @Katje, leuk dat de geboortekaartjes zijn besteld! Nu wachten op de proefdruk, zo leuk om dan jouw kaartje in handen te hebben (ook als is het nog niet compleet). Ik heb mijn vriend in sept 2005 tijdens een vakantie leren kennen en sinds maart 2006 wonen we samen, eerst een jaar in het buitenland samengewoond en daarna in Nederland. We zijn nu dus ruim 2,5 jaar samen. Trouwen is er nog niet van gekomen, maar komt er vast nog wel een keertje van. En dan misschien ook wel 2 x een feestje, 1 x bij de schoonfamilie in het buitenland en 1 x hier in NL Ik ga straks de geboortehartjes ophalen bij Jamin! En misschien nog even beetje shoppen, alleen hou ik dat tegenwoordig niet zolang vol, of beter gezegd, mijn voeten houden het niet zolang meer vol .. Vanavond hebben we info avond in het ziekenhuis, verloskamers bekijken etc ben benieuwd.
Het is in elk geval droog! Durf niet te hopen op t zonnetje hihi!Maar miss kan je wat zonnestraaltjes deze kant op sturen?
hahah shorma hmmmm had gisteravond wil een fles water mee naar boven genomen want van shorma krijgen we altijd zo'n dorst. @neia, hij vind het leuker als onze kinderen grot genoeg zijn dat hun die dag ook bewust mee kunne maken, eventueel getuige zijn.
Lafo, JE STELT JE NIET AAN! Ik zou ook woest zijn. Belachelijk zeg. Die klant denkt echt dat hij alles kan maken, en blijkbaar kan dat ook............ Daam, sorry meid. Alsnog GEFELICITEERD! Witte reus, hier af en toe ook de zon. En het is gelukkig niet koud. Ice, inderdaad door de regen banjeren is ook niet prettig. hopen op mooi weer dan maar morgen.
We kunnen er een gezemelijk doel van maken voor na de bevalling! Doen we niet alleen een mei afval mama's groep opstraten maar ook een ik wil weer in mn trouwjurk passen topic! whahaha En juist door tegenslagen kun je naar elkaar toe groeien.Kan me heel goed voorstellen dat jullie band versterkt is! Somks groeien mensen dan juist uit elkaar en jullie niet!Mooi hoor! Moet je koesteren!
Askim, 2 keer een feestje is ook niet verkeerd! Witte reus, oh dat klinkt ook niet verkeerd. Dat betekent in ieder geval niet dat hij het uitsluit. Anna, hahahahahahahaha ik denk echt dat dat onbegonnen werk is hoor. Ik kom nooit meer in die trouwjurk! Eerst maar eens als doel; afvallen totaan het begin gewicht van de zwangerschap. Oke?! Zo jullie hebben me weer genoeg bezig gehouden, want ik moet nu toch echt naar de gyn. Tot straks! X Neia
@Askim: Veel plezier met het halen van je kaartjes! Super leuk! @Witte reus: Thanx voor de straaltjes! De zon breekt er hier ook door! @Ice: Hoop echt dat het morgen mooi weer wordt voor jullie/! Is wel heelleukom dan te pronken met je mooie meid!