Meiden wat kletsen jullie veel zeg, mijn man is inmiddels thuis dus ga maar wat doen. @ Askim idd heb ik ook met die vriendin vanavond afgesproken, wij gaan lekker naar de bios Mijn man vindt het nu weer niet zo leuk geloof ik dat ik naar de bios ga en niet met hem mee ga.....het is ook altijd wat. Omdat die kutklant speciaal naar mij gevraagd had, nou en heb ik geen boodschap aan Ik zei ook als jij die klant nog wilt behouden kan je mij beter niet meenemen vanavond grrrrrrr Meiden ik wens jullie allemaal een prettige dag, hier schijnt af en toe de zon trouwens Evelien goed nieuws trouwens vor jou! Hopelijk vnvnd babynieuws! Neia succes bij de gyn en witte reus bij de vk! Ciao
sjonge jonge jonge.. had ik via mijn mobiel een berichtje op t forum geschrveen over anastasia... is ie er niet opgezet! iritant! nahja hier dan nog een keer... *** BUDDYNIEUWS*** Bij anastasia had het strippen weinig effect ze heeft nu een capsule gekregen en heeft 2cm ontsluiting. ze doet iedreen de groetjes. heb haar succes gewenst van iedreeen...
zoow ga nu naar mijn ouders huis.. maar daar hebben ze ook computers.. dus als ikw eer wat hoor zet ik het er gelijk op! en vertrouw niet meer zo op mijn mobiele internet. wat kletsen jullie veel zeg.. is amper bij te houden... heb er dan ook even vlot overheen gelezen... mamain fijn dat t weer wat betre met jou en de baby gaat! schrok wel ff van dat berichtje dat t hartfilmpje er niet oz goed uitzag! gelukkig nu alles beter! doe rustig aan he!
zo ik ga me aankleden, moet pas om 14.40 bij de vk zijn.. maar ja zo kom ik met me luie kont van de bank af. tot straks doeii
zo weer 5 paginas vol geklets okay deentje bedankt voor de update! die wordt mama op koningendag volgens mij anaS. of het moet sneller gaan hoop ik voor haar nou ben goed bezig sta te strijken onee stond te strijken en ga nog wat dingen in me vluchttas doen de kleertjes van de beep heb ik apart in de kast gelegd zodat ik die op het moment in de tas kan stoppen anders kreuken ze helemaal om ze er nu al in te doen evelien wat fijn zeg dat je groen licht heb ! hier is de kleine lekker wakker aant worden altijd wanneer ik achter de laptop zit
ga ff naar de acction denk ik nieuwe witte handdoeken halen deze zijn helemaal grauw aant worden ik wil alles netjes hebben erg he moet me ijskast ook eens nodig uitsoppen pffff allemaal klusjes voor deze week ben net klaar met me slaapkamer praktish in te richten heb me nachtkast weer terug naast me gezet die stond onder de tv voor de dvd spelers ect maar vond het zo onhandig geen nachtkast naast me bed dadelijk moet snachts toch de flessewarmer erop staan
@ Evelien sorry..grijnsssssss, tuurlijk meisje...pff dementie...vergeef me! @ Anastasia: 2 cm ontsluiting nu dus, maar hopen dat de rest dan een beetje gauw doorzet ook... @ anna: hihihi, nee was in hengelo, maar inderdaad oldenzaal is nog meer carnaval.
Wat is het ineens rustig hier..... iedreeen in eens in de zon? of aan het bevallen fiona zo te horen ben jij flink aan het nestellen ja ben benieuwd wanneer anastasia haar beeb komt.. zou indd leuk zijn op koninginnedag! maar denk dat ze zelf liever vandaag bevalt haha!
zo net even de geboortehartjes gehaald en nu even relaxen op de bank met de voetjes omhoog. Even een uurtje naar buiten en ik heb het alweer gehad, hebben jullie dat ook zo snel?
@Anna *zwijmel zwijmel* @Lafo en Nazli, ik ga voor morgen, tenminste, ik hoop dat ? daar ook zo over denkt hihihihi. (mag dus vanavond na 24 uur natuurlijk, en daar voor ook wel, maar dat is alleen maar beter voor mijn gezondheid). @Mamain, hoop dat het meevalt! @Lafo, ik ga misschien wel bevallen. Maar misschien ook niet. Wij hebben net geluncht. En dat was het qua activiteiten hihihi. @WitteReus mijn man zag de meerwaarde van trouwen ook niet echt in. Maar de notaris had ons al verteld dat als wij de dingen zo geregeld wilden houden als dat wij hadden (ook na overlijden) dat we beter konden trouwen als er een kleine bij zou komen. Ik vind trouwen echter wel romantisch, en voor mij heeft het gewoon meer waarde dan dat het voor mijn man heeft. @in de doos wroeten... hmm gisteren dus ook al gebeurd, en ik probeer mijn gedachten dan maar op 0 te zetten en vooral niet daarover nadenken. Maar het was niet erotisch (ook niet volgens mijn man) @Hoelang bij partner, wij zijn morgen dus 5 jaar bij elkaar (die datum uitgepikt zodat we die makkelijk kunnen onthouden whahaha) en zijn morgen 1,5 jaar getrouwd. (Ben met 23 weken zwangerschap van Sam getrouwd) Heb hem via Internet leren kennen. Heet trouwens ook Mark @Lafo, dat je man wegmoet ook op vrije dagen... denk dat dat echt het grootste nadeel is van een eigen zaak hebben! Je "moet" op de vreemdste momenten voor je klanten klaar staan. Maar als hij er maar bij is tijdens de bevalling! Mocht ie dan nog een klantafspraak tussendoor plannen... dan komen wij hem wel slaan voor je @mamain, ben blij om te lezen dat het gelukkig meevalt! @Fiona, hier gelukkig geen hoogglans.. (hmm waar liggen de stofdoekjes whahahahaha). En stofzuigen... wek je daar de weeën mee op? Wat ga ik morgen doen? Bevallen? whahahaa @Lafo, vanavond maar bellen dat de weeen zijn begonnen... en dan even later "nee was vals alarm" Wittereus, iedereen maakt heel veel mee. Maar bij de ander is het eigenlijk altijd erger. @Anna, denk dat ik andere kleding moet uitzoeken. Mijn trouwjurk is van stretch (tja... had toen al die buik he hihihi) dus die pas ik nu nog. @Anna, hmmm asperges. Met ham en ei en botersaus... jammmmmieeeee! Asperges zijn ook vochtafdrijvend (en gaat je urine zoooo heerlijk van ruiken whahaha). Maar tja.. heb er wel zin in maar zal denk ik volgende week wel worden. @fiona, klinkt idd vreselijk als nesteldrang. Ik wil nog steeds wel een hoop schoonmaken hoor, maar ik kan het gewoon niet @Evelien, wat fijn dat je het groene licht hebt gehad! @Askim, blijf je wel zelf van de geboortehartjes af? Ik weet niet of het strippen veel zin heeft gehad, het rommelt alleen maar. En nu weer wat minder dan vannacht. Maar het kan nog En anders dan hoor ik het vrijdag wel weer.
Dames hebben jullie ook altijd zo warm en benauwd vooral s´nachts. Het is dan echt zo dat ik moeite heb met ademhalen.
Ik weetook niet of strippen veel zin heeft, bij het lezen van de andere mama-pagina's is me opgevallen dat ook bij de vk de meningen nogal verdeeld zijn, over het algemeen wordt er pas gestript rond de 41 wk dan heb je het meest kans op succes, strippen werkt alleen als je kleintje ook toe is aan de bevalling, en als het na 12 uur nog niks gedaan heeft is het een mislukte poging, helaas. Maar ja, het is wel van baat het niet, het schaadt ook niet Ben zelf nog nooit gestript! Askim, bij mij is het nogal wisselend, de ene keer ben ik bekaf, maar soms heb ik ook nog energie over. Nog steeds geen nieuws van friendly hier.
Pfff net een hele tijd op de bank liggen slapen. Heb echt een relaxdag haha. Het is hier ook nog steeds schoon en opgeruimd dus dat scheelt. Maar nu ga ik even wat actie ondernemen, douchen en omkleden. Ik ga dus nooit in een joggingbroek oid naar buiten. Heb ik eigenlijk ook helemaal niet, wel zo'n huispakken/pyama's maar die doe ik echt niet buiten aan. Wil er toch altijd wel een beetje netjes bijlopen. Dus heb altijd een zwarte of jeanszwangerschapsbroek of een rok met tuniekje.
Ja, ik heb het 's nachts ook erg warm, vooral van die brandende voeten, en die waterafstotende molton is ook erg zweterig!