Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

wauw friendly wat een goed nieuws en de 2de mei boy is er! gefeli! wat een kleintje is het volgens mij ze moet nu denk ik kleine maatjes 44 gaan inkopen die heb ik helemaal niet de kleinste is maat 50 haha
    wel fijn dat alles goed is met de kleine en haar

2. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik wil de zon weer teruuuuuuuuuug.

Wie heeft hem verstopt?

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

flauw he nazli;)

ja neia kijk de kleine van jouw loopt 2 weken voor maar die van mij 1 week dus aankomende vrijdag ben ik eindelijk 36 weken maar innerlijk 37 weken ookay beetje ver gedacht mischien ik vindt het best als de kleine in het weekend van pinksteren komt dan is ze ook wat zwaarder ze was nu nabij de 2400 gram beetje licht nog

hoeveel komen ze nu gemiddeld aan? weet iemand dat

4. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Hoe wist friendly eigenlijk, had ze weeen of was ze voor controle naar het zh gegaan?

5. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Friendly en man van harte GEFELICITEERD met jullie zoon Ruben

Wat een geweldig nieuws! Weer een jongetje erbij.
    Het gaat echt hard.
    Fijn om te horen dat alles goed gaat met hem, ook al is hij nog zo klein.
    Ik ben heeeeeeeel erg benieuwd naar de rest van de info later. ;)

X Neia

6. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Wel te vroeg, maar ja, ruben die wou niet blijven zitten

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ***Inbraak*** breek tegenwoordig vaak in
    Friendly super meid van harte geniet dr maar lekker van*** Uitbraak***

8. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Ja hier ook erg warm en benauwd, en ook zweetachtig. Zal ook wel door het vele vocht komen denk ik. Maar is wel raar hoor, want normaal heb ik het altijd koud.

Daphne, oh rommel de rommel dus bij jou. Ik ben benieuwd of het strippen nog iets doet.
    Wat zullen ze anders vrijdag gaan doen?

Linda, heerlijk zo'n relaxdagje. Geniet ervan meid!

Anna, ja haha hier is douchen ook al zwaar genoeg hoor.
    Ik heb trouwens wel nog zo'n badmatje aangeschaft. Is toch wat veiliger. Maar gisteravond kwam ik bijna niet meer uit bad, dus mijn mannetje moest me eruit hijsen. :)

X Neia

9. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Friendly gefeliciteerd met jullie zoon Ruben!

10. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Fiona, fijn zo'n chaggie bui. :( Misschien helpt het zonnetje zometeen een beetje. 8)
    Volgens mij komen ze gemiddeld nu nog 200 gram per week aan, dus die van jou wordt een mooie.
    Ik denk dat ik hard moet gaan werken................... :x :rolleyes:

Danjo, ja dat krijg je met al die bevallingen he. ;)
    Wel lief van je!

X Neia

11. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Heb friendly terug gesmst, met de felicitaties van ons allemaal!

Neia, fijn dat je weer door de apk bent, nu mogen we samen! Nou ja nog even tot 24.00 uur wachten dan, hihi

12. will

will Niet meer actief

lieve meiden, bedankt voor alle felicitatie's.

we zijn weer thuis en alles gaat beter dan werd verwacht.

lobke weegt 2285 gram en is 45cm lang. voluit heet ze
    Lobke Roelofine Gijsbethe.

En ja, zo zie je maar weer, het ziekenhuis met gemak gehaald. 12 uur lang weeen staan opvangen en toen kwamen ze erachter dat mijn baarmoeder mond naar achteren stond zodat ik op 5 cm ontsluiting bleef hangen. ze hebben toen de vliezen gebroken waar ze dus haast niet bijkonden, en had toen gelijk 10 cm en na 1 perswee was lobke er. daisy is bij de bevalling geweest en heeft de navelstreng door geknipt.

nu zijn we dus weer lekker thuis en zijn allemaal zo trots als een pauw.

zal straks even een foto proberen te plaatsen, weet alleen niet hoe ik die hier moet plaatsen en niet in mijn album. ik zie het wel even.

ik ga nu eerst even rusten.
    tot later.

13. Even snel:

Friendly gefeliciteerd met Ruben!

14. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    He will, nou al weer terug en mocht lobke mee ondanks haar lichte gewicht, fijn dat alles zo goed gaat en kan me voorstellen dat je apetrots bent, geniet van je kleine meid!

15. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    oh Ruben welkom op de wereld kleine man.. :D
    Hopelijk is alles goed gegaan bij de bevalling.

@ will, mooi zeg dat je dochter bij de bevalling was.
    12 uur lang weeen opvangen, pff dat lijkt me erg zwaar zeg, maar goed dat alles nu weer goed gaat en jullie heerlijk weer thuis zijn.

16. will

will Niet meer actief

friendly en man van harte gefeliciteerd met jullie kleine kereltje, ruben.

zijn er nog meer bevallen?

17. FRIENDLY VAN HARTE GEFELICITEERD MEID! SUPER! leuke naam ook ruben! :) fijn dat jullie het goed maken!

Will fijn dat je weer thuis bent! dat word lekker geniten nu! dat heb je wel verdient!

Neia wat spannend dat de gyn dat zegt haha... nu maar afwachten of ze gelijk hebt!

Anna ik eet koude pasta salade.. met stukjes kipfilet, ei, feta, sla, komkommer, tomaat, pijnboompitjes.... en dan van die fuccillies als pasta of hoe je dat ook schrijft ;) met honingmosterd dressing... en dan smullen maar haha....

18. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Jeetje! Gaan we weer snel ;)

Sorry evelien had helemaal over je fantastische nieuws heen gelezen! Wat goed dat je thuis mag bevallen! Helemaal toppie!

@Neia: Wat goe dat je ook weer bent goedgekeurd meid! Dus voor volgende week vrijdag ga je bevallen? Prik maar een leuke datum! :) Volgende week vrijdag ismijn officiele uitgerekende datum!

Enneh, babi pangang is ook lekker!

@Friendly: Gefeliciteerd met jullie zoon Ruben!

@Evelien: Thanx voor het overbrengen van de felicitaties!

@Will:Wat heerlijk dat jullie weer thuis zijn met jullie keine meissie! Ben erg benieuwd naar de foto! Denk dat de meiden zo te horen erg torts zijn ookop hun kleine zus! Gek eigenlijk, ruben ligt met bijna 500 gram zwaarder in ned in de couveuse en jullie genieten lekker thuis van elkaar! Zo zie je maar weer wat een verschil er overal is! Jij nu lekker bijkomen en genieten!

@Neia: Dus toch nog een matje gekocht? Wordt steeds zwaarder om weer omhoog te komen he... Je moet overdag dan maar niet meer alleen in bad gaan! Veel te eng!

@Dolphin: Had je mn vraag nog gelezen?

19. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Die schrijf ik ff op! Manlief en ik zijn dol op nieuwe receptjes! En dit klinkt erg lekker! Thanx! We hebben ook helemaal de chicken tonight tomaat roomhier ontdekt! Mannetje vind dit forum ook geweldig ;) (lees eigenbelang haha)

20. will

will Niet meer actief

hoi Evelien, ja hoor Lobke mocht gewoon mee naar huis. ze deed het van het begin goed, score was gelijk 9. ze is ook vanochtend pas voor het eerst gezien door een kinderarts maar dat is standaard voordat de baby naar huis mag. gelukkig geen 5 dagen ziekenhuis, de gyn had zich dus aan zijn woord gehouden. zoals ik et wilde, zo hollands mogelijk.

12 uur weeen opvangen viel wel mee maar het was natuurlijk wel een teleurstelling als je binnen komt met 5 cm en na 12 uur nog steeds. ik kan ook niet zeggen dat het pijn deed of zo. ik heb gewoon zitten praten en spelletjes met Daisy gedaan. pas toen die vliezen waren gebroken was de lol er eigenlijk vanaf, haha maar ja toen mocht ik persen en toen was ze er eigenlijk gelijk.

Deel Deze Pagina