Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Will, Geplaatst: Ma Apr 28, 2008 10:37 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Geboren
    Luna dochter van Ice, 14 april, 2740 gram en 48 cm (37 weken en 4 dagen)
    Nieve Elisabeth dochter van Hannah, 18 april, 2825 gram en 46 cm (37 weken)
    Abigaël dochter van Ntombi, 24 april, 3085 gram en 49 cm (? weken)
    Lobke dochter van Will, 27 april (37 weken en 4 dagen)
    Evan zoon van Mariska, 28 april, 3878 gram (39 weken en 2 dagen)
    Ruben, zoon van friendly, 29 april, 2630 gram ( 35 weken en 36 dagen)

Verder ligt anastasia in het zh, wordt ingeleid ivm met te hoge bloeddruk, teveel vochtvasthouden en eiwitten in de urine.
    Daphne is gestript , omdat ze wrs ook weer een zwangerschapsvergiftiging aan het ontwikkelen is.

Hoop dat ik niemand vergeten ben!

Groetjes Evelien

2. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Will, heeeeeeeeeeeeeeeee wat fijn om iets van je te horen! :D :D
    Nu al thuis, wat geweldig zeg.
    En Lobke lekker ook al bij de hele familie thuis. Het zal wel een heel klein frummeltje zijn. ik ben mega benieuwd naar de foto.
    12 Uur weeen opvangen, en dan is het toch in 1 keer gedaan. Knap van je, goed gedaan.
    Wat prachtig dat de zus de navelstreng heeft doorgeknipt. Erg mooi (traantjes stromen weer :D ).

evelien, ja meid nu mogen we echt bijna samen.
    Maar wel tegelijk he?! ;)
    en jij mag lekker thuis bevallen, helemaal super!

deentje, ja inderdaad opeens spannend dat de gyn dat zei.
    Het water loopt me in de mond............. :p

Anna, doe mij jouw datum dan maar gelijk! :D ;)

X Neia

3. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Will, fijn dat ze daar in rekening gehouden hebben met jouw wensen, lijkt me ook niks 5 dagen zh, als het eigenlijk niet nodig is. Wat leuk inderdaad dat daisy erbij is geweest, hoe heeft ze het ervaren?
    Nou geniet lekker van je meisje!

4. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    zoooooo, net ff lekker op bed een boekje gelezen (en 40 min met een dinnetje aan de foon gehangen)
    Weer es ff bylezen of er nog spannende dingen gebeurd zyn ;)
    @Deentje! thnx voor t buddynieuws, wat spannend!
    @Anastacia: suc6 meis! Zet em op :D
    @Fiona: zozo jy bent druk bezeig, nesteldrang? ;)
    @weer: hier was strax heel ff zon, maar nu ook niet meer :( Hoop zo dat t morgen mooi weer is!
    @neia: fyn dat alles goed was! Laat morgen maar komen je beebje hè!
    @Friendly: GEFELICITEERD met jullie zoon Ruben!! Wat fyn dat ie t goed doet, ondanks dat ie te vroeg is!
    Wat een tempo opeens hier zeg :confused:
    @Fiona: ja dat zal ook wel een maatje 44 zyn denk ik, dat had die vanmy ook (en nog steeds, alleen de rompers van de prenatal kunnen nu in 50, joepie :D)
    @Will: fyn van je te horen, ook al zo'n ukkie die van jullie dus! En wat knap van Daisy zeg! 12 uur weeën klinkt heftig, maar die ene perswee, klinkt wel weer goed ;) Nu lekker genieten meis!
    @Anna: oja die tomaat room, die kan ik wel 3x in de week eten! Kryg nu ook weer spontaan zin daarin!

Zo ik ga maar es vast aardappels schillen (voor Luna wakker wordt ;)), hier scholfilet, aardappelpuree en erwtjes vanaaf.
    Tot strax of morgen! Denk dat er dan miss nog wel meer babynieuws is :D

5. will dat klinkt wel als een ieale bevalling dan! op die teleurstelling na dan!

6. *** BUDDYNIEUWS***

Friendly gefeliciteerd namens anastasia.
    bij anastasia veel krampen maar niete cht vooruitgang. om 4 uur gaat ze weer aan de ctg scan en krijgt ze de laatste pil voor vandaag en dan is het afwachten.

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

wauw will wat een mooi iets om de grote zus de navelstreng te laten doorknippen! zzoo speciaal
    en wat knap dat je kleine meid het zo goed doet vanaf het begin
    zit hier aan de noedels die groente niet echt mijn favo maar had niks anders normaal die kerrie vindt ik heerlijk

8. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Neia, ik heb het nu wel gered dat ik thuis mag bevallen, maar de vorige 2 keren ben ik uiteindelijk niet opgenomen met vanwege mijn hoge bloeddruk, maar doordat mijn vliezen braken en de bevalling niet opgang kwam, dus ik kan alsnog weer in het zh belanden, maar het is allemaal wel een stukje positiever zo! Ik begin er zelf ook steeds meer in te geloven, 3 keer is scheepsrecht :)

9. anna is ook indd. erg lekker! heb het ook van een vriendin afgekeken haha!

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oow wat spannend voor anaS hoop dat echt dat ze snel meer ontsluiting heeft
    kan hier niet wegkomen zoveel nieuws elke keer

11. haha ja indd. ik zit ook echt aan de pc vastgenageld!

en dan weer ff snel de keuken in en dan snel weer ff lezen haha.... ben t huis haast niet meer uit te krijgen! veel te spannend!

12. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Deentje, wens anastasia maar sterkte van ons, bij mij ging het ook zo, bij Tessa, 2 keer ingeleid , weinig resultaat, dus zouden ze de volgende dag verder gaan maar toen zette het s'nachts vanzelf door, hoop dat dat ook voor anastasia gaat gebeuren!

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

haha ja echt slecht is dit voor mij normaal had ik nu andere dingen te doen maar dit is zo verslafend!
    heb me noedels weggegooid niet te eten heb nu een broodje met dikke chocopasta erop bevalt me veeel beter

14. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Bij mij is het nu ook weer aan het rommelen, veel harde buiken etc, wat kramp onderin, zal nog wel door de blaasontsteking komen. Ben er nu rustiger onder want de urine was ook mooi van kleur vanmorgen en de hartslag van de kleine zar weer op 130, heel netjes dus, dat betekend dat de kuur aanslaat!

15. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Deentje: nog 1 vraag is dat met een gekookt eitje erdoor?

@Neia: Ik wil niet helemaal ruilen met datum hoor want ik wil die van jou niet hahahahaha! Maar je mag mijn datum hebben! Ik blijf hopen op deze week en anders volgende week... ZSOu echt niet graag nog overtijd lopen! Kriebelt veel te veel met al dat beeb nieuws hier!

@Will: Zo'n bevalling wil ik ook! KAn me niet voorstellen dat ik spelletjes ga doen hihi.... Maar leidt wel goed af denk k?

@Ice: Geen tomaatroomop het menu vanaaf ;) :p

@Deentje: Thanx voor het buddynieuws! Hoop voor Anastacia dat het goed werkt!

@Fiona: Ik ben blij datik net een bakje brinta heb weggekauwt anders was ik ook aan een broodje chocopasta gegaan, of chocopasta met een broodje ;) hmmmmmmmmmm

16. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Spannend meid! Nog 1 dagje en dan mag je thuis!

17. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Ice, nee morgen nog niet hoor, vind ik niks op koninginnedag. ;)

deentje, mmm gaat nog niet zo hard bij Anastasia dan. Hopelijk doet die laatste pil iets, en anders hoop ik dat ze lekker kan slapen straks.

evelien, goed zo meid, 3 keer is scheepsrecht. Ook dat geldt bij mij, maar dan op een andere manier. ;)

fiona, ik kan ook bijna niet weg komen bij het forum, hihi. :)

Ik ga even richting mijn schoonouders, die kregen vandaag de nieuwe meubels. Ik ben benieuwd.
    Straks weer meer babenieuws? ;)

X Neia

18. Hoop indd. voor anastasia dat t snel op gang komt.. lijkt me maar niks zo liggen te wachten in t ziekenhuis....

Fiona groente noodles vind ik ook niet lekker! vind de schrimp altijd t lekkerst :)

evelien wel fijn dat de kuur aanslaat! ben benieuwd wanneer t echte weeen worden.. het kan maarzo.....

zijn er zoveel bezig met bevallen nu... ik wil ook wel ;)

19. ana ja indd. gekookt eitje :)

20. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Kan trouwens best zijn dat Ruben alweer heel snel uit de couv is, ze willen hem even observeren wrs of hij zich zelf een beetje warm kan houden, zijn bloedsuikers, zijn ademhaling en of hij het drinken goed oppakt als dat goed is mag friendly wrs ook al snel naar huis!

Deel Deze Pagina