Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. will

will Niet meer actief

hoi fiona, gaat het een beetje meis.
    griep en zwanger dus dubbel misselijk. misschien ben je straks ook van dat niezen af. ;) blijven lachen hoor.

kreeg net van Amy een brief van de juf. het meisje wordt naar een 10 weekse cursus gestuurd om te leren haar agressie onder controle te houden. verder wordt alles wat ze doet gerappoteerd aan de schoolcurator(mijn god wat is dat nou weer voor iemand, een curator is toch iets met geld?) en schoolverpleegster. ik heb er nog even over nagedacht maar ga morgen aangifte doen. anders wordt Amy wel een heel makkelijk slachtoffer (ouders doen toch niets).

verder vandaag een goeie dag niet zo misselijk, dat heeft fiona een dagje van me overgenomen, denk ik. maar ook niet zo moe. van deze dagen wil ik er wel meer hebben.

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hahah wil bedankt mop

zo dus de school heeft er nog werk van gemaakt ook vindt dat wel netjes
    en kijken of het resultaat heeft ze moeten gewoon niet aan je kinderen komen

3. will

will Niet meer actief

misschien moet je een beetje kippensoep nemen, dat helpt altijd bij griep, van mijn oma geleerd.
    of maak ik je nu nog misselijker?

4. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    ja! van die zelfgetrokken is eigenlijk het beste! daar knap je vaak van op!

5. will

will Niet meer actief

dat bedoel ik, hellepelle. van die lekkere zelfgemaakte
    fiona, fiona, ben je d`r nog.

6. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    ummmmmm ze zou toch niet nu...... ummm.......

7. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    He hallo ladies,

Is weer even geleden. Ik ben een paar dagen niet geweest en loop gelijk zo'n 31 pagina's achter. :confused:
    Dit gaan we vanavond wel eens lekker op het gemakje nalezen.

Ik ben weer full time aan het werk. Pfff... dat valt niet mee hoor.
    Maar kop op nog een paar weekjes, dan hoop ik dat we er voor het grootste gedeelte van af zijn. :rolleyes: :rolleyes:

Voor de rest hebben we afgelopen weekeind iedereen op de hoogte gebracht van onze zwangerschap. De echo was goed, dus waarom niet.
    Was echt heel erg leuk. Alle verbaasde gezichten. Hi.. :D :D

8. will

will Niet meer actief

ben bang van wel.
    w.c. inspectie hahaha

9. will

will Niet meer actief

donderdag is het hier kaneelbroodjesdag hoe verzinnen ze het. moet je daar echt een dag voor aanwijzen wanneer je je te pletter mag eten aan die dingen?
    waarom ik dat zo stom vind? ik lust die dingen helemaal niet.

10. will

will Niet meer actief

masoled wat fijn dat de reactie`s leuk waren. ehh even op je gemakje na lezen? terwijl jzit te lezen kleppen we er zo weer 10 pagina`s bij ;)

11. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    jeetje will, wat een gedoe zeg! succes met de aangifte!

fiona, hoop dat je je snel wat beter voelt!

hier alles rustig, ben me effu aan het voorbereiden op de komende periode die morgen van start gaat! (door dus geen reed te doen haha)

heb nu een ''raar'' gevoel, niet echt misselijk, maar wel zuur wat iets zit te branden in mijn keel en heb geen rare dingen gegeten ofzo....naja zal wel!

12. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    Will klopt helemaal al dat geklets. Hi...
    Leuk toch. Ik vind dit een heerlijke uitlaatklep.

Maar is toch wel fijn dat je weer een beetje weet wat er speelt. Daarom toch alles even lezen.

Hoe voel je je eigenlijk :(:
    Opgelucht zeker na vorige week?

13. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    Ik ga nog even snel aan het werk.
    Ben nl nog op de zaak. Ach moet kunnen eventjes tussendoor.
    Was even nieuwschierig.

14. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik ben net terug van de gynaecoloog en heb het hartje zien kloppen echt heel mooi om te zien :D .

Ik moet waarschijnlijk wel mijn medicijnen aan gaan passen omdat mijn bloeddruk nog steeds iets te hoog is. En volgens de gynaecoloog moet ik 2 x op een dag deze medicijnen innemen ipv 1x zoals de huisarts zei. Ik heb meteen de standaard bloedtesten laten doen (was toch in het ziekenhuis) en krijg daar volgende week telefonisch de uitslag over en we moeten dan ook besloten hebben of we de nekplooimeting laten doen.

Wat een geweldig gevoel geeft zo'n echo!

15. will

will Niet meer actief

een super gevoel geeft een echo, helemaal mee eens.

masoled, ben wel erg onzeker en angstig geworden na die bloeding maar aan de andere kant zweef ik op een roze wolk.

mutsie, dus jij bent de komende periode erg druk ;)

16. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hoi allemaal!

@wil, je hebt helemaal gelijk, gewoon aangifte doen, als de ouders niet eens de moeite nemen om te vragen hoe het met je meisje is... niet normaal!

@Fiona, balen dat je ziek bent.. helaas!

@de rest, ik las het ook maar ergens hoor van dat hcg.. maar ieder lichaam is anders en je lichaam went er ook aan.. eeeenn de een is sneller ziek van hormonen en een ander heeft nergens last van (bedenk je pubertijd...)

@Ischa, leuk he, die echo!

Ik ben de rest alweer vergeten hihi...

xx

17. will

will Niet meer actief

pubertijd, o god we zitten er hier midden in.

18. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    hahaha jaaaahh idd!

19. Talitha

Talitha Lid

9 mei 2007
    78
    0
    0
    Ha meiden!

Ik kan jullie gewoon niet bijhouden, zeg! Ik ben nog bij pag. 146 blijven steken. Ga ik dus zo nog even proberen een beetje bij te lezen. Helaas heb ik steeds weinig tijd om te lezen en zelf berichtjes te plaatsen. Maar nu wilde ik even laten weten dat het supergoed gaat, hier! Ik heb weinig klachten, alleen af en toe een beetje zere borsten. Daardoor kan ik me soms slecht voorstellen dat ik echt zwanger ben. Vandaag is een mijlpaal voor mij: 7 weken. Vorige keer was ik net niet zover gekomen.

Nou, ik hoop dat met jullie ook alles goed gaat, maar dat ga ik dus nu even lezen ;)

20. follieke

follieke Lid

21 sep 2007
    45
    0
    0
    Ik tel de dagen ook af tot de 12 weken. En dan kijk ik naar jullie banners, 7 weken, 8 weken, 9 weken.... Oooh ik zit nog maar op 5 :(
    Het lijkt wel of ik julllie nooit kan inhalen! Ja , kan natuurlijk ook niet hihi maar ik wil al wat verder zitten zodat ik het aan iedereen kan vertellen en ik wil een buikje zien en....

Tja, geduld is een schone zaak zeker?

Deel Deze Pagina