Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamafaye

mamafaye Actief lid

30 jul 2007
    227
    0
    0
    Gyn gebeld, moet bij hun ook nog op controle komen op 20 september om 15.15 krijg dan ook een echo!

Verloskundige gebeld mag 25 september op controle komen, voor de echo nog even afspraak maken!

2. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Welkom hier nijnja..en gefeliciteerd..

Hoe gaat het vandaag?

Hier vreemd...ik heb me dagen niet lekker gevoeld en vandaag voel ik me goed :confused: Maakt me toch onzeker...

3. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Welkom en gefeliciteerd voor alle nieuwe! :D

Dit wordt (als alles goed gaat) ons eerste kindje, heel spannend dus en alles is nieuw!
    Vind het wel apart dat m'n borsten nu "zoveel" (nog geen pijnstillers nodig hoor ;) ) pijn doen, en groter lijken te worden terwijl zover ik weet er pas in mei melk uit hoeft te komen....
    En ook ik heb regelmatig steken/krampen in m'n onderbuik. Verder heb ik bijna de hele tijd trek, maar zo gauw ik een hap gegeten heb heb ik genoeg en hoef ik niet meer...terwijl ik normaal als ik trek heb, toch best een zak snoep/chips naar binnen kan werken. Heb nu maar veel bananen gehaald, vind ik erg lekker en gaan er goed in ;)
    Verder zijn we net verhuisd, dus ik weet niet eens een dokter in de buurt te zitten, dus moet nog even zoeken naar een verloskundige....
    groetjes simone

4. mamafaye

mamafaye Actief lid

30 jul 2007
    227
    0
    0
    Gefeliciteerd Simone

Hier nog weinig klachten..maar ken het wel van mijn vorig zwangerschap.
    Wel een tip simone, let wel op met bananen, je stoelgang wordt straks moeilijker, en bananen maken dat nog erger ;)

Succes met je zoektocht naar een verloskundige!

5. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hallo!

ik wil me ook graag bij jullie aansluiten als dat mag!:D
    volgens de dokter ben ik op 29-04-2008 uitgerekend, maar gezien ik een hele onregelmatige cyclus had, en vaak langer dan 28 dagen zal het hoogstwaarschijnlijk begin mei worden! ik krijg 17 september mijn eerste echo dus dan weet ik meer! en mocht het dan toch 29 april zijn verhuis ik wel weer! :)

liefs rebbel

6. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    @ Rebbel, gefeliciteerd!

@ mamafaye, bedankt voor de tip! Heb zelf al wel moeite met m'n stoelgang, maar de afgelopen 2 dagen loop ik bijna leeg....voor mij is het nog wel lastig om zwangerschapsverschijnselen met "normale" verschijnselen te onderscheiden ;)

7. mamafaye

mamafaye Actief lid

30 jul 2007
    227
    0
    0
    @rebbel gefeliciteerd en welkom!

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    thanks! :D

jullie ook van harte!:D

9. Cinderella22

Cinderella22 Actief lid

17 aug 2007
    330
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik ben op 13 mei uitgerekend!
    Allemaal heel erg spannend. Heb wel last vn kwaaltjes. Ik kan mijn bed gewoon niet uit helaas maar ik doe het voor een goed doel!

kuskus

10. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Welkom en gefeliciteerd rebbel en Cinderella...

11. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    rebbel en Cinderella gefeliciteerd!

Ik was trouwens even benieuwd wie van jullie het geslacht wil weten. wij zijn er namelijk nog niet over uit. we zijn de discussie nog niet echt aangegaan met mekaar hoor. t is nog allemaal heel pril natuurlijk. Maar was benieuwd of jullie daar al over gedacht hadden.

liefs Hupse

12. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Wij willen geloof ik het geslacht niet weten.
    De verrassing lijkt me wel leuk!

Maar misschien dat ik daar verderop anders over denk :)

Ik moet ook eerlijk zeggen dat het me niet zo veel uitmaakt. Als het dit keer maar goed zit...

13. Cinderella22

Cinderella22 Actief lid

17 aug 2007
    330
    0
    0
    Hoi

dank jullie wel dames.

@hupse, wij willen zeker zo snel mogelijk het geslacht weten. Je band wordt heel intens althans dat vond ik.

Wie is er ook zo bang dat het misgaat. ik kan bijna aan niks anders denken. Bij elk krampje dat ik heb denk ik ohjee, terwijl ik nog nooit een miskraam heb gehad.
    Ik geloof het eigenlijk nog steeds niet omdat ik voor mijn NOD heb getest. Het streepje was heel vaag. Volgens de HA ben ik 4 weken en 1 dag maar volgens mij moet ik over 3 dagen ongi worden. Wat is het nu?
    Er was wel een streepje ben ik dan echt zeker zwanger of kan het voor mijn nod nog echt misgaan?

volgens mijn gevoel ben ik echt zeker zwanger. heb zoveel symptonen

14. hoi, ik word ook een meimama!
    ben op 13 mei uitgerekend!
    liefs rensie

heb op 10 oktober eerste echo

15. Cinderella22

Cinderella22 Actief lid

17 aug 2007
    330
    0
    0
    hey net als mij :D

hoe voel jij je?

16. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Gefeliciteerd Rensie en welkom!

@Cinderella22
    Ben ook vreselijk bang dat het misgaat. de eerste tijd zal iedereen in onzekerheid zijn denk ik. vermoeiend vind ik het wel hoor. Ik zou toch maar uitgaan van wat de HA heeft gezegd hoor.

17. Cinderella22

Cinderella22 Actief lid

17 aug 2007
    330
    0
    0
    Ja de HA zei dat een streepje een streepje is. hoe vaag ook. en ook al is het voor mijn NOD ik ben gewoon zwanger volgens hem

18. nog wel een beetje vreemd :D
    licht misselijk en emotioneel ga ik alle kanten op, hihi
    en jij?

19. Cinderella22

Cinderella22 Actief lid

17 aug 2007
    330
    0
    0
    Ik ben echt zwaar misselijk en heb het dan koud en dan bloedheet. Emotioneel bak ik er ook wat van. raar is dat he dat zo'n klein iets je helemaal kan veranderen

20. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Welkom en gefeliciteerd rensie.

Hier willen we het geslacht niet weten. Manlief denkt toch dat hij een dochter krijgt...

Hier ook angst hoor...ik denk bij ons allemaal...als ik eerst maar een echo heb gehad..zucht nog 13 dagen...

Deel Deze Pagina