Funny me bedankt voor je berichtje... is dat dan nog niet zolang bekend ofzo dat vekelthee zo slecht is? want mijn kraamverpleegster raadde mij dat juist aan veel zelf te drinken en af en toe de babay een paar slokjes te geven. maar goed dat ik t weet
Deentje, Uit funny me's eerste berichtje dat ze vandaag een nieuw voedingsprotocol heeft gekregen, dus dit inzicht is net nieuw, ik heb ook venkelthee aan kim gegeven. Iedereen gebruikte het was heel normaal,
ja indd. bij een eerste kindje blijf je met vragen komen.. ik had gelukkig mijn moeder veel om me heen die toch wel heel veel vragen kon beantwoorden! vraag me echt af hoe het dadelijk met een 2e gaat.. of het allemaal veel makkelijekr gaat... lijkt me toch weer best wennen zo'n heel kleintje....
Dames, moest toch schoonmaken, heb helemaaaaaaaaaaaaaal niks gedaan. Geen zin, de stofzuiger heb ik wel naast me, maar ik moet hem nog aanzetten, hahaha
hahaha nazli je bent niet de enige.. ben al 10x opgestaan met de gedachte van nu ga ik wat doen.. maar ben steeds weer gaan zitten!
Deentje, ik vond de tweed veel gemakkelijker, een eitje, je hebt zoveel meer ervaring, en je maakt je minder snel zorgen . je weet dat je het kan! Ben daarom ook echt blij dat ik dat ook heb ervaren, als het alleen bij de oudste was gebleven Had ik heel andere herinneringen aan zwangerschap en moederschap.
hahaha, het is bij mij ook zo, heb gewoon geen zin en ik moet nog gaan koken en als mannetje zo komt, dan kan ik helemaal niks meer doen
Ik weet niet wat ik moet doen als de ukkie eenmaal geboren is en vragen heb, dan kan ik aan me ma vragen via msn of aan jullie.
dat minder zorgen maken zou indd. wel schelen... bij arjen maakte ik me zorgen om elk wissewasje.. en vooral als ik bij consultatiebureau vandaan kwam.. dan was ik weer een hele onzekere moeder... daar ga ik me deze keer ook wat minder van aantrekken!
Hebben ze in belgie geen consultatieburo's of zoiets, waar ze de groei en ontwikkelingen van het kleintje bewaken, zij hebben hier in nl een hulplijn die je 24 per dag kunt bellen!
ja nazli ik snap niet helemaal hoe dat bij jou zit eerlijk gezegt.. want je krijgt ook geen kraamhulp ofzo heb ik begrepen? maar er is toch wel iets van een arts of consultatie bureau die jou kindje controleert de eerste tijd en om jou op gang te helpen met voedingen enzo... en inentingen e.d.
je hebt het wel volgens mij heet het kind en gezin, maar ik weet nog van niks, moet ik allemaal nog vragen hier
Ja bij het consultatieburo, moet je oppikken waar je wat aan hebt en de dingen waar je het niet mee eens bent lekker laten gaan, je weet zelf wel wat goed is voor je kindje! Sommige dingen vind ik ook echt onzin, dan zeg ik braaf, ja dat doet ze wel hoor, maar ondertussen.....
@ Neia: het lijstje is al weer ingekort Mijn lief belde net en hij zegt dat als ik nu alle oppervlakken leegruim en stof, dan zuigt en dweilt hij zodra hij vanavond thuis is. Wellicht dat ik qua boodschappen vandaag alleen het lijstje maak en Marcel daarvoor morgen naar de winkel stuur. Ach, goede voornemens enzo @ Daam: veel plezier op de braderie!