Kraamhulp heb ik volgens mij niet nodig, omdat je hier in belgie 5 dagen in het zh moet blijven, voor de rest weet ik echt helemaal niks, ik woon heel kort in belgie en het is me eerste kindje, moet ik denk ik allemaal even navragen.
ja indd. bij mij zaten ze altijd te zeuren dat arjen niet genoeg aankwam.. toen ze dat de eerste keer zei was ik gelijk in paniek... ik gelijk overstuur naar me moeder... me meoder zo ach was dat nou voor onzin... want hij was echt niet dun ofzo.. was zelfs best een dikzakje... maar doordat ie vrij kort was zat ie onder zijn gemiddelde gewicht!
Zo ben ik ff een paar uurtjes niet online beppen jullie gewoon door M'n vader kwam onverwachts even op de koffie dus we hebben gezellig in de tuin gezeten, het weer is hier toch al aardig! Hij heeft een tweedehands koelkastje op de kop getikt en meegenomen, mijn koelkast is te klein, zeker straks met een kleine. Maar ben bang dat mijn man zich gaat ontfermen over de koelkast en volgooit met bier Hij heeft ook gelijk de tuin ff gedaan (papa is hovenier dus lekker makkelijk) Zo nu ff bijlezen @ strand is voor mij ook vrij normaal maar kan me indenken als je ver van het strand woont dat je daar echt naar verlangd! @ Anna hou jij zondag het nieuws maar in de gaten, heb gelukkig vrienden uitgenodigd die weten hoe het moet @ Deentje dat kabeltje heb ik nooit meer teruggevonden, heb nu een cardreader gekocht @ Katsas lieve nichtjes heb jij! Nu lekker rust voor jou, geniet ervan Oh meid ik duim voor je dat het toch gaat komen of anders dinsdag nieuwe ronden, nieuwe kansen! @ Witte reus ja het gaat nu wel weer, heb jij nu een off day @ Daam veel plezier vandaag nog Balen van je zus, waarom kan ze niet dan, gaat ze op vakantie? Ja zag dat m'n buik gekanteld was ja nee ik sla geen zwangere vrouwen @ Neia lekker toch dat je weer in slaap bent gevallen, bij mij lukt dat helaas niet meer @ Askim heerlijk straks slippers aan, ik moet nog wel leuke kopen bedenk ik me nu. Ik loop nu op instappers, is ook lekker Ik heb ook twee pakken met beschuit al klaar staan en de muisjes ook! @ Hellepelle fijn dat alles goed was bij de vk en gefeliciteerd met je 38 weken! @ Hannah wat fijn dat haar longetjes het goed doen @ Anastacia ach wat zijn ze zielig dan he, vieze luiers kom maar op @ Evelien goed dat je er over begint, moet weer zo'n ding innemen, met de pil had ik ook altijd moeite Ben erg benieuwd naar de uitslag. Heb minder jeuk, als ik maar niet naar het toilet ga dan gaat alles goed! Zp pfff ben weer bij, bedankt voor jullie lieve reacties op m'n kamertje, ben blij dat jullie het leuk vinden, anders had ik het weer veranderd
hahaha ik zat er ook al aan te dnekn om een cardreader te kopen! die raak je ook niet kwijt.. maar heb t kabeltje vorige week nog gehad!
Ja ik erger me altijd zo aan dat moeten leren drinken uit een gewone beker, en dat al heel vroeg. Haallooo, ze worden niet voor niets zuigeling genoemd, dat vinden ze heerlijk en het is veilig, van mij mogen ze tot een jaar lekker zuigen, en dan zie ik wel weer. Je moet ze uit een beker leren drinken omdat dat beter is voor het gebruik van de spieren van de lippen, daar zouden ze later beter mee kunnen praten, maar Kim's logopediste gaf mij gelijk en vond dat ze daar ook te erg mee doorschoten. Je hebt inderdaad ouders die hun kind met 3 jaar nog uit een fles laten drinken,dat is het ene uiterste en niet goed, maar 8 maand dat vind ik nou weer het andere uiterste.
Lafo, voel je je al wat beter? Hellepelle, jou vergeet ik helemaal, wat een fantastisch nieuws meid, gelukkig maar, nu maar weer even genieten en lekker weer terug naar de vk!
Jeetje wat kletsen jullie veel zeg...niet bij te houden Vandaag 1 dag overtijd. Dat klinkt best wel vreemd, omdat ik er van uit ging dat ik wel eerder zou bevallen. Ik hoop dat het niet te lang meer gaat duren, want ben erg benieuwd naar ons kleine manneke Het wordt dit weekend lekker weer dus laat maar komen Houdt iedereen het nog een beetje vol hier? De laatste loodjes zijn wel zwaar he. Liefs Anoesj
Nou het is eindelijk gelukt daar, mijn urine is gecontroleerd en nog niet schoon, dus ga nu recept halen en met een andere kuur starten. Hoi Anoesj, leuk weer wat van je te horen, ja de laatste loodjes vallen niet altijd mee, ga voor je duimen dat je gauw je jochie mag vasthouden Ik ga nu guw, tot laterrr.......
net naar de vk geweest en bloeddruk is erg omhoog gegaan, verder geen eiwitten erin. Maar ze komt zondag even langs om te kijken of het nog zo is en als het wel het geval is dan gaat ze strippen. Ze zei dat als je bloeddruk omhoog schiet dat de bevalling al snel op gang kan komen, dus wie weet..
Hoi! Daar was ik weer! @ Anastasia: owwww wat zielig..darmkrampjes.... Wat bij tim altijd wel goed hielp was paar druppels: "sab simplex" Is hier alleen te koop bij de DA-drogist. En mams geen uien eten e.d. Verder zachtjes masseren met de klok mee. @ Crafty: zo...lekker druk jij! @ Lafo: Wel de moeite waard hoor, wat een lief kamertje! @ FunnyMe: bedankt voor je berichtje over venkelthee. @ Lafo: ideaal zeg zo'n papa, lekker ook dat alles dan weer aan kant is! @ Anoesj: hee wat leuk weer wat van je te horen meis. Hoe is het nou? En jeetje al overtijd he jij...het gaat echt gewoon te hard! @ Evelien: dus eindelijk toch gelukt? hehe, nou maar hopen dat de andere kuur aanslaat! @ Dolphin: spannend hoor, zou fijn zijn als het nu op gang kwam! Hier ondertussen nog steeds goed buikpijn/menstruatieklachten. Van het rommelen van de gyn. waarschijnlijk. Nichtje is onderweg naar huis hoorde ik net, ga ik straks nog ff heeeeel lief aankijken om te kijken of ze nog ff paar boodschappen voor me wil halen.....
Ik heb slechte zin, maar weet eigenlijk niet waarom. Gewoon nergens zin en alles irriteert me. Zo ook m'n vriendin die eigenlijk langs zou komen, maar al de derde keer op het laatste moment afbelt en opeens een andere afspraak heeft. Volgens mij was ze beledigd dat ze Quinn niet mee mocht nemen naar de dierentuin. Maar Quinn had diaree en was moe dus die moest naar bed. En nu komt ze ineens helemaal niet meer.
Nou ben ik weer, met nieuwe kuur, het enige wat ze me nog mogen geven, trimethoprim, ander kuurtjes mogen niet zo op het eind van de zwangerschap. Moet dus weer een week slikken, ben dus feitelijk terug bij af. Anders was ik zondag al klaar geweest!Nu pas volgende week donderdag Dolphin, misschien beval je dan wel gauw, ik duim ook voor jou en natuurlijk ook voor jou katsas, misschien zet het vanavond wel echt door,is vaak zo 's avonds, hoop het voor je.
Vervelend Evelien, hopelijk werkt deze kuur wel goed. Dolphin en Katsas ben benieuwd of het bij jullie gaat doorzetten. Nazli: volgens mij is jouw stofzuiger niet lief! Ik mis Jvtje nog steeds hier....
Hier precies hetzelfde... ik was er ook van overtuigd (en met mij zowat m'n hele omgeving) dat ik de 40 weken niet vol ging maken. Maar ik loop nog steeds baby-loos rond... De laatste loodjes zijn zeker zwaar. M'n lichaam heeft het echt duidelijk gehad met dat hele zwanger-zijn. Het lukt alleen nog niet zo goed om de baby daar van te overtuigen Nou, ik ga zo even met mannetje weg, hij wil graag nog even wat doen. Zal vanavond wel alles terug gaan lezen! (Ben gister de hele dag niet online geweest, schoonouders zijn eerst langsgeweest om hun nieuwe auto te komen showen en daarna heb ik de rest van de dag een beetje uitgeteld op de bank gelegen. Weet niet wat het is, maar voel me de laatste dagen echt ontzettend moe de hele tijd, terwijl ik wel best goed slaap...)