dolphin t lijkt erop dat jij bijna gaat bevalen! spanend hoor! ben benieuwd hoe het met Daphne is.. er moet vandaag nog wel een baby geboren worden he! linda hier ook een slechte dag hoor.. heb nerges zin in en verveel me dood... lekker dubbel zo.. maar voral heel iritant katsas zal bij jou ook wel niet lang meer duren zo te horen! IK wil ook helemaal als ik zo lees dat iedereen al zo aan het rommelen is enzo...
jvtje kan me goed voorstellen dat je het aardig zat begint te worden! ik heb er al last van en bij mij kan t nog wel 4 weken duren evelien wat stom zeg dat je nu weer verder moet gaan met die kuur... dat word dus weer jeuken
Deentjes, het is wel een andere kuur, maar meer andere kuren hebben ze niet , is dus mijn laatste kans, dus hopen dat ik hier wel goed op reageer!
Ik begraaf de gedachte dat het nog maximaal 5,5 week kan duren heeeeeeeeel erg ver weg. Waarom kruipt de tijd zo voorbij, terwijl ik nu al weet dat die na de bevalling weer vliegt. Wanneer moeten jullie trouwens weer aan het werk? En hoeveel uur werken jullie? Wat voor beroep? Ben niet nieuwsgierig. Ik ben na Quinn gaan parttimen voor 16 uurtjes, 1 hele en 2 halve dagen. Zo hoeft ze namelijk niet naar een kinderdagverblijf en kan Marc de meeste uren oppassen. 1 ochtend per week past m'n moeder op en 1 ochtend (1,5 uurtje) past moeder van m'n vriendin op (even de tijd overbruggen als Marc gaat werken en ik net naar huis kom). Ik begin 27 augustus weer met werken, heb nog 3 weken vakantie na m'n verlof. Oja en ik heb werkelijk een droombaan, op de lampenafdeling bij Hornbach. Maarja had ik m'n HBO maar af moeten maken. Ik ga als de kids wat ouder zijn wel weer studeren, maar die combi is nu niet ideaal.
zo daar ben ik weer. heerlijk 2uurtjes geslapen. @jvtje.. hmm jij ook nog babyloos hoe herkenbaar, op de een of andere manier slaap ik heel goed. maar ben ik nog zo moe. ik hou eigenlijk niet van middagdutjes ben altijd bang dat ik sávonds niet in slaap kom. @evelien, balen dat je kuur nu weer langer duurt. @lafo wat een leuk kamertje. en een al zo'n mooie dikke toeter . @katsas ach wie weet zet het bij jou wel vanavond door. @dolphin oeh voor jou word het nu ook aardig spannend dus..
Evelien het gaat nu wel weer dank je, toch nog steeds niet over bij jou Wat krijg je nu voor kuurtje? Oh ik lees het al, ja vervelend kan je weer helemaal opnieuw beginnen... Anoesj klinkt zeker raar, 1 dag over tijd ik zou redelijk ongeduldig worden Dolphin komen ze langs op zondag? Wel spannend allemaal ! Lindatjuhhh ik had vandaag ook eigenlijk afgesproken met een vriendin maar ze red het helaas niet met haar werk.... Jvtje ik had goede hoop meid dat je misschien al aan het puffen was......maar zo te horen kan het niet lang meer duren allemaal Witte reus ja het is met recht een dikke toeter ja, heb jij ook zo'n dikke toeter Pfff werk daar heb ik echt geen zin in om over te praten
ik zal zo eens kijken of ik een foto kan maken lafo .. hmpf werk, we zijn er woensdag nog een kop koffie weze drinken maar je merkt toch dat je al 5 weken niet meer gewerkt hebt. ivm gesprekstof.. ach kon ik wel lekker sjowen met mijn dikke toeter op het werk grriiijjjnnss
@ lafo, ja of zij komt langs of wij moeten even naar haar toe, net waar zij op dat moment is. Ja het rommelt nog steeds wel hoor. Krampjes en vlagen van misselijkheid..
ik was al een thuisblijf mama en denk dat ik dat voorlopig ook nog wel blijf! wil over een tijd wel een paar uurtjes per dag gaan werken maar ook zeker niet fulltime! want wil toch wel graag full time mama zijn!
Hier even een inbraak van een juli mama. Dames ik wens jullie heel veel succes toe met de laatste loodjes. Voor de dames die al bevallen zijn hartelijk gefeliciteerd en geniet lekker van jullie kleintjes! Liefs Sen
zo ik heb er 3 nieuwe foto's ingezet. een buik = 40+1 een buik = 39+2 en een foto van ons mooie tuin setje soms lijkt het ook aan de kleding te liggen vind ik of je een dikkere toeter hebt. of ligt dat aan mij ?
ja dat vind ik ook.. maar t ligt er ook aan hoe de baby ligt.. de ene keer ligt ie heel diep naar achter en valt de buik best mee.. maar als ie naar voren ligt is de buik echt gigantisch
hihi thanks.. onweer was gelukkig maar van korte duur. dus komt ook niet jou kant uit wat eten jullie vandaag ? Wij krijgen speklappen met spinazie en aardpurree
Mijn ukkie ligt vaak helemaal rechts, ziet er ook zo gek uit, rechts een hele bult en links loop stijl af, hihi