Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Witte reus mooi rond buikje hoor !

Lijkt wel heel veel op mijn buikje qua vorm!

En een mooie tuinset, daar kan je lekker van gaan genieten van 't weekend :D

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Geen idee wat we gaan eten, ik wilde eerst spareribs halen voor mannetje maar ik ben natuurlijk niet weggeweest omdat me vriendin tot laat moest werken :(
    Nu maar iets anders verzinnen!

3. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    oh pannenkoeken mjummie, die vind ik zo lekker. maar als mijn vriend er eentje eet kan hij regelrecht naar de wc lopen. op de een of andere manier spuugt hij het meteen weer uit...

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hallootjes ben ik ook weer vanmorgen bij de vk geweest alles was prima me bloeddruk was 80/135 en dat was volgens haar goed
    de beep maakt het ook goed hartje gehoord altijd leuk en me meissie ligt nu met haar hoofdje in me bekken die rugweeen die ik voelde en vage steekjes waren indalingsweeen volgens haar het ligt nu bibi wat betekende dat ook alweer buddy ? jij wist het laatst allemaal uitteleggen maar ben het alweer vergeten
    nou ik ga ff een begin maken met teruglezen en kijken of er al babys bij zijn
    oja volgende week mag ik ook eindelijk bevallen zou het mogen gebeuren

@anaS wat een poppetje! goed gedaan meid en wat fijn dat de borstvoeding nu lekker op gang is hoe was jullie eerste nacht?

@buddy wat leuk een fotoshoot wel showen he!

@evelien hoe is het me je jeuk vervelend zeg en op die plekker zoals een oorlel die kan jeuken! jammer dat je je 1ste striea heb ontdekt maar goed als dit je 3de zwschap zou ik niet klagen ach mischien komt het door het krabben dat had ik ook allemaal striemen op me buik hoop het voor je ;)

@katsas wat leuk van je vrienden!

@daphne meid in het ziekenhuis! wat klote voor je hopelijk komt je bloeddruk weer inorde

@buddy wauw wat een gaaf filmpje! echt goed zie je het joh! en goor echt niet
    ik probeer het ook stelkens te filmen maar zodra ik film stopt ze ermee of ze het weet !

@lafo ik henb ook al vanaf het begin donkere haartjes op me buik echt lelijk! maar goed zal wel iets hormonaals zijn

@deentje gefeli met je 38 weken!

@lafo wat een super kamertje! echt heel mooi en die wieg is ook zo lief, mooie buik meid!

@witte reus mooi tuin zeg met zon mooi tuinset die willen wij ook nog gaan aanschaffen heerlijk wij hebben een kleine tuin maar net groot genoeg voor lekker te zitten en te bqq

o my god heb zojuist door de blz heen gelezen een hele zak parika wokkels opgegeten! ooo echt erg!

@hellepe oo meid wat fijn zeg dat alles in orde was met het hartje stjeee je zal wel in de rats ervan hebben gezeten wat normaal is maar ben blij dat je goed nieuws heb gehoord en 38 weken snel gaat het he genieten nu nog meid

@katsas hopelijk zet het toch door voor je vandaag !

@funnyme thanks voor de tips vindt het wel erg handig die info

@ jullie allemaal! jeetje wat lullen jullie veel zeg zit al een uur bij te lezen hahaha

@dolpin mischien toch een goed voorteken hoop zo dat het snel begint bij je meid!

@jvtje ik begrijp je meid dat je het zat bent laat die baby maar komen!

@evelien dat heb ik dus ook met mijn buik heel vaak rechts en dan is die helemaal schuin zon dom gezicht haha

zooowee heb alles gehad nou meiden ik ga er weer vandoor ff nieuwe plinten uitzoeken voor de woonkamer en keuken en gang me man heeft nesteldrang geloof ik!

5. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hihi ik heb echt een ruige mams, vroeg ik haar wat wil je van de verjaardag hebben. oh zegt ze ik heb morgen een afspraak met de tattoo man. en ik laat een tattoo zetten voor de verjaardag. ik ga uiteraard wel mee. :)

6. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ja dat had ik vroeger ook , ben er overheen gegroeid, maar echt dol ben ik er nooit op geworden, erwin neemt voor mij een pizza mee :)

7. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Pannenkoeken hmmmmmmmmmmmmmmmmmm lekkeeeeeeer

8. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ga morgen wel aan me man vragen of hij pannenkoeken voor gaat bakken

9. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    toch maar eens kijken hoe we dat kunnen oplossen ....
    pannenkoeken met appel :D

10. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Witte reus, leuk tuinset en een mooie buik!

Wij hebben een teakhouten lounge set, maar ik vind het zo snel lelijk worden, we zijn ook geen mensen die elke paar maanden de meubels in de olie gaan zetten, dus.....

11. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    thanks voor de complimenten voor de buik, en tuin set. oh we zijn er ook erg trots op. in het midden van die garage muur komt nog een mooie grote spiegel te hangen. en nog een paar plantjes kopen en dan is onze tuin klaar :).

12. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    das is jammer dat het lelijk is geworden evelien, ik heb wel duidelijk met mijn vriend afgesproken dat de set in de winter de zolder of zo op gaat. gelukkig weegt het spul haast niets.

13. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ik kan merken dat die blaasontsteking weer de kop aan het opsteken is, heb weer vaker kramp in mijn onderbuik en ukkie wordt weer onrustig, dat ze daar zo op reageert, verbazend!

Mag pas vanavond voor ik naar bed ga mijn eerste nieuwe pil nemen, liefst deed ik het nu, heb het gevoel dat de bacterietjes zich maar vermenigvuldigen daar, wat zouden jullie doen, je strikt aan de voorschriften houden, of de eerste dag even wat vroeger innemen?

14. Pannekoeken zijn vies!

Ik wilde eigenlijk spinazie, aardappel en braadworst maken, maar heb geen zin om te koken.
    Dus ik ga lekker frietjes bakken voor Quinn en mezelf, Marc eet op z'n werk.

Lafo: jouw kamertje is trouwens erg mooi!

Witte reus: ik hou zelf niet zo van tattoo's en dat heb ik waarschijnlijk van mijn moeder geerfd haha.

15. Hmm dat durf ik niet te zeggen, de dokter zal het wel weten. Wel erg vervelend hoor.

16. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    @Evelien, dat ze daar zo lang over hebben gedaan om te kijken of je urine goed is of niet….gelukkig kun je nu aan de andere kuur beginnen. Hopelijk snel er vanaf.

@Dolphin, nog steeds spannend dus, wie weet is de hoge bloeddruk een teken…..ik hoop het voor je

@Lindatjuhh, ik ga straks 32 uur, 4 dagen werken. Had het liefst 3 dagen gehad maar helaas kan dat niet in mijn functie. 25 augustus moet ik weer beginnen maar daar wil ik voorlopig niet aan denken…

@Witte reus, mooi buikje hoor! En zo te zien komen jullie heerlijk de zomer door, mooi tuinstel, erg leuk!

Ik ben begonnen met de geboortebedankjes maken, wordt wel leuk.
    Vanavond eten we lasagne, favoriet van vriendlief en lekker makkelijk!

Nog geen mei baby geboren vandaag……

17. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    ik ga ervan door, mijn pap en mam komen vandaag terig van vakantie, ff zorgen dat er koffie en uiteraard lekkere koekjes zijn.

doei

18. Crafty

Crafty Actief lid

23 apr 2008
    104
    0
    0
    Nieuwegein
    Mooie buik Witte Reus!

Vanavond is het hier mijn kookbeurt. Ik ben van plan een quiche te maken met spitskool, uien, tomaat en sardines :)

Evelien: als je nu al iets tegen die blaasontsteking wilt doen: die specifieke bacterien kunnen niet tegen een zuur milieu. Als je dus veel dingen drinkt met vitamine C, dan plas je het teveel uit en spoel je tegelijk een boel bacterien weg. Op die manier ben ik er wel een aantal keer in geslaagd een beginnende blaasontsteking de kop in te drukken. Denk aan dranken als sinaasappelsap, cranberrysap etc.

19. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ik heb met de apotheek gebeld, ze zeiden dat je ze 's nachts moet slikken omdat je dan minder vaak naar de wc gaat en dan kan het medicijn beter zijn werk doen in je blaas. Nou bij mij maakt dat dus momenteel niet veel uit, ga s'nachts net zovaak naar de wc als overdag. Ze zei dat ik dan net zo goed direct kon begiinen, dan werkt het ook wat sneller.

Moet ook foliumzuur slikken, want dit medicijn verteerd het foliumuur uit je bloed. Raar spul toch medicijnen, ik heb het er niet zo op.

20. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ja crafty, dat is mij bekend, maar ik heb een behoorlijke urineweg infectie, heb wel medicijnen nodig, maar zal het erbij drinken!

Deel Deze Pagina