Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KatSas

KatSas Bekend lid

hee hoi,

@ Linda: vervelend dat je vriendin zo reageert, hoop trouwens dat Quinn gauw opknapt.

@ nazli: en wie wint er? de stofzuiger of jij? ;)

@ Evelien: vervelend hoor met die kuurtjes, hopen dat deze nu wel aanslaat!

@ JVtje: jaaaaaaaaa daar ben je dan, we misten je al! Wel balen dat je het er zo helemaal mee gehad hebt, ik herken het trouwens wel hoor. En ja je zal je rust wel nodig hebben, gewoon lekker liggen als je eraan toe bent. Veel plezier vanmiddag met je mannetje!

@ Deentje: nou ik weet het niet hoor, heb zelf nog helemaal geen gevoel dat het er aan zit te komen...dus wat dat betreft...

@ Linda: ik moet als alles loopt zoals het zou moeten lopen 14 juli weer beginnen en ik werk 24 uur, dus drie dagen in de week. Ik ben financieel administratief medewerkster en daarnaast meet ik ook therapeutisch elastische kousen aan. Ik werk in een orthopedische schoen en instrumentmakerij. Heel afwisselend werk met leuke collega's. tim gaat elke maandag naar kinderdagverblijf en afhankelijk van erwin zijn diensten (die heeft wisselende diensten) op dinsdag en donderdag naar de oma's indien nodig.

@ Witte reus: mooie foto's! Ook echt leuk tuinsetje! En uhhh wat ik eet...tim heeft in de dierentuin patatjes gegeten dus dat word straks gewoon brood misschien met een knakworstje of zo.

@ fiona: weer helemaal goedgekeurd dus bij de vk. keurige bloeddruk heb je zeg!

@ witte reus: wauw inderdaad ruige mams, wat voor tattoo laat ze zetten?

@ Evelien: vervelend dat je zo'n last hebt van de ontsteking. Ik zou geloof ik wel met de pil wachten tot vanavond, want is vast een reden voor denk ik?

Ik heb tim tegen vier uur toch nog ff in bed gelegd, mannetje was strontvervelend. Was gewoon op....Eerst veel protesten en huilen maar toen hij eenmaal lag wastie ook gelijk vertrokken... hihihi. Straks maar ff wakker maken voor een broodje en dan vanaaf op tijd bedje in voor tim!

hier nog steeds buikpijn, vervelend, zeurderig...vanaaf als erwin weer thuis is maar ff lekker in bad of zo.

2. KatSas

KatSas Bekend lid

mmmm dan eerst ff plassen evelien en daarna gelijk innemen..des te eerder werkt het!

3. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    katsas, ik heb gewonnen :) :) :)

4. KatSas

KatSas Bekend lid

jeeeeeeeee, goed zo nazli..hihihi

5. Crafty

Crafty Actief lid

23 apr 2008
    104
    0
    0
    Nieuwegein
    @ Evelien: dergelijke middeltjes kunnen natuurlijk nooit voorgeschreven medicatie vervangen. Maar misschien helpt het er wat eerder vanaf te zijn. ik zal voor je duimen dat deze kuur wel snel aanslaat, zonder jeuk! ;)

6. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    dank je wel crafty!

7. zoow ik ga maar een sbeginnen met eten koken.. sperzieboontjes aardappels en een rundervink!
    eindelijk weer eens gezond ;)

8. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ff boodschappen doen en dan gaan we macaroni eten !

nog niemand bevallen vandaag? goh, dus toch iedereen op dezelfde dag.. ;) :)

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Meiden ik ga de laptop opbergen anders komt er weer alemaal niks van.

Evelien succes met je nieuwe kuur meid, hoop dat deze snel aanslaat en geen vervelende bijwerkingen heeft !

Fiona een man met nesteldrang, bof jij even!
    Daar heeft mijn man helaas geen last van :(
    Bedankt voor het compliment ;)

Lindatjuhhh klinkt heel verleidelijk patatjes, meestal eten we dat ook op vrijdag...... :rolleyes:

Katsas vervelend dat ongi gevoel zeg :(
    Hopelijk komt er toch iets op gang :)

Witte Reus have fun!

En verders weet ik het niet meer.......tot morgen meiden!

10. KatSas

KatSas Bekend lid

Ik ga zo mijn kleine man maar weer eens uit bedje halen en gaan we mooi samen een croissantje oppeuzelen..mmmmmmmmmm

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Oh ja Fiona jij vroeg dat toch van die afkortingen cbibi etc;

Hierbij de info;

Ligging Als de verloskundige (van buitenaf) kan voelen hoe de baby ligt wordt dit op de kaart vermeld. Dat kan zijn

ball+ = ballotement, het is nog niet goed te voelen waar de billen en het hoofdje liggen
    cbbbi=caput (hoofdje) bewegelijk boven bekkeningang (nog niet ingedaald dus)
    cbibi=caput (hoofdje) bewegelijk in bekken ingang (een stukje ingedaald)
    cvibi=caput vast in bekkeningang, het hoofdje is volledig ingedaald.
    cif= caput in fundo, het hoofdje ligt boven dus in stuitligging.

12. bij mij staat er cbbbb :( dus nog niet ingedaalt....

13. Frostieke

Frostieke Actief lid

10 jul 2007
    300
    0
    0
    Studente
    Sint-Niklaas
    Hier heb ik dinsdagmiddag/avond/nacht onze kleine vent in mn armen!

Dinsdag naar de gyne geweest en mag maandagavond dan binnen in het ziekenhuis om 21h en er wordt meteen een pilletje opgestoken!

14. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Wat een heerlijk weertje zo vandaag :) Ben lekker veel buiten geweest, mannetje kwam ook al vroeg thuis. Samen nog naar de bouwmarkt en tuincentrum geweest en daarna aan de slag geweest in de tuin.
    [​IMG]Konijn kan nu weer lekker naar buiten! Er is weer een hoop gekletst hier :D

Wat een mooie, ruime kamer zeg! Hadden wij ook kunnen doen, maar wij hebben nu niet voor de grootste kamer als babykamer gekozen. Waar laten we anders al die spullen hihi :) Lijkt me echt superhandig; badje ook in slaapkamer.

@Daam; hoe was de braderie?

@lafo; een hovenier als papa... handig! Heeft hij ook de tuin aangelegd bij jullie?

@anoesj en jvtje; fijn weer wat jullie te horen meiden. Kan me voorstellen zo op het einde dat het zwaar wordt voor je lichaam...

Ik werk in het basisonderwijs, had dit jaar groep 7... volgend jaar weet ik nog niet welke groep ik krijg. Ik begin half augustus weer, als de zomervakantie afgelopen is hier. Ga dan 4 dagen werken (ben hoofdkostwinner vandaar).

@witte reus; mooie tuinset, mooi groen grasveld zeg :)

Zo en dan nu even eten halen, want anders gebeurt dat ook niet vanavond ;)

15. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    hier staat vibi, dus al vast met zijn hoofdje.. is ook wel te voelen hoor als ik rechtop zit.

16. Frostieke waarom word je ingeleid?
    t schiet al op! spannend zeg! we zijn tegelijk uitgereknd! maar jij gaat je kleintje toch wel veel eerder vasthouden dan ik!

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    frostieke inleiden met die pilletjes dat kan best lang duren hoor.
    Bij mij zijn er 3 ingebracht zonder resultaat... Ik wil je niet ontmoedigen maar de gyn zei tegen mij dat het soms ook 3 dagen kan duren! Dus inleiden is niet gelijk een baby!
    Al zou het wel heel fijn zijn!

18. Crafty

Crafty Actief lid

23 apr 2008
    104
    0
    0
    Nieuwegein
    @ Deentje: zal nog gebeuren meid, nog alle tijd! ;)

@ Frostieke: wat spannend joh! Ik leef me je mee :D

Lindatjuhhh schreef:
    Ik zou half juli weer aan de slag moeten, of zoveel later als ik eventueel over tijd ga of extra nodig heb om te herstellen als het een keizersnede wordt. Ik ga van 40 naar 32 uur en werk nu als bedrijfsleider en adviseur bij een subsidieadviesbureau. Maar wellicht dat ik op korte termijn een andere baan heb :)

19. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Nee als je ingeleid gaat worden is wat geduld op zijn plaats, vooral met pillen of gel. Je lichaam is nog niet aan bevallen toe, en moet eerst even flink geprikkeld worden.

20. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    goh zou er vandaag geen mei-mama bijkomen?

Deel Deze Pagina