@ witte reus, mijn bloeddruk is veelste hoog en dat kan gevaarlijk zijn. Als het morgen nog zo hoog is dan willen ze liever strippen en kijken of het effect heeft.
Doen ze dat ook op zondag? Het is ook bijna jouw datum... Straks met mannetje nog even op pad; voor plantjes in de tuin (nu kan het nog ff). We zijn enorm opgeschoten samen, hij helpt heel veel en da's wel fijn!
Heb niet alles bijgelezen. Ben weer druk met de opruimwoede, we zijn nu de garage en tuin aan het opruimen en straks de box opzetten. Was ff bij vriendin paar deuren verder in de tuin, zag ik ineens m'n 3 katten bij Quinn uit het raam een poging doen om op het garagedak te springen. Wist niet dat ik zo hard kon rennen met m'n dikke buik, maar heb gelukkig weten te voorkomen dat ze naar buiten gingen (zijn binnenkatten). En ik maar naar Marc aan het roepen "de katten" en hij had helemaal niks in de gaten.
@katje, jij hebt wel een coole konijn wij hebben een licht bruine konijn met hang oren. een vriendin van mij heeft een vlaamse reus das een leuk ding.. @linda sorry hihih ik moest beete lachen ik zie het al helemaal voor me. zijn de poezen nog nooit buiten geweest ? hmmm en wat deed Marc toen?
Ik heb nog niet goed bijgelezen, maar ik ben in ieder geval weer thuis. Maandag weer naar mijn eigen gyn, en daar ben ik wel blij om. Hopelijk gaat ie iets proberen of bespreken over hoe nu verder. Want zo op zaall doen ze dus niets. Mijn bloeddruk is nu weer redelijk onder controle. Heb ook regelmatig harde buiken. Zijn er nu nog beebs bijgekomen gisteren? Tot later xxx
Daphne, nog weer naar huis zelfs, ze willen je lichaam dus een kans geven op een natuurlijke manier aan de bevalling te beginnen, waarschijnlijk ivm je vorige ks, dat was trouwens bij mijn schoonzusje ook zo. Maar lijkt me wel zwaar, ik denk dat je zelf ook wel gedacht hebt van nu gaan ze me inleiden..... Deentje, wat vervelend van je paniekaanval, maar je komt er elke keer wel heel goed weer uit, bedenk je dat maar eens bij de volgende paniekaanval , misschien geeft die gedachte je dan wat rust!
Fiona, een verschil tussen jou en mij is, dat dit echt mijn laatste zwangerschap is, jij wilt misschien nog wel een tweede of meer, dan kun je je zwangerschapskleding nog bewaren!
Nee gisteren niet, Daphne, maar het lijkt erop dat katsas bezig is, en friendly en ruben mogen vandaag lekker naar huis!
Ja ze wou niet langer wachten, dus wordt het gewoon zondag. En Dinsdag weer naar de vk, dus ze houden alles mooi in de gaten.
@ mamain..dankje voor de tip, had ik zelf nog niet over nagedacht. @ Daphne fijn dat je weer thuis bent.
@ Witte reus...kijk indd een beetje vreemd op de foto haha...zelf niet eens gezien...volgende keer maar weer even lachen
ach waarom zo zien ze tenminste dat je het moe bent hihihi grapje.... ik lach ook niet altijd op foto's, als ik sommige foto's terug zie dan denk ik sjees ben ik dat ? grrr
Katsas k duim voor je meid! Verder bijgelezen maar alles weer kwijt volgens mij haha Alles rustig hier... Gelooof dat Jvtje had gezegd over elke avond ga je op beden hoop je dat de ween snachts gaan beginnen. En dan begint de dag weer van voren af aan.... Dat begrijp ik helemaal! Al heeft zij meer recht van spreken hihi Hier lekker boodschapjes gehaald en zit nu met de lap top in de tuin. Oogjes vallen dicht dus ga ff tukkie doen! Oh ja: Daphne: Rustig aan, wel dubbel denk ik om weer thuis t zijn zonder je kleine! Liefs
pfff ben net terug heb lekker een pistoletje gezond op en toen een vette bamihap en daarna een lekker ijsje ! hmmm zo ff bijlezen vindt het niet zo heeel warm heb 2 shirtjes gekocht bij de ms voor een tientje dus ben ook weer geslaagd
Is het bij jullie ook zo warm? Hier is het echt heet in de tuin. Heb net ff met vriendin buitengezeten maar was geen doen. Zelfs de hond wil niet meer naar buiten haha. Vanavond ga ik eens even alles bijlezen. Nu ff rusten want ik heb weer veel te veel gedaan, Marc gaf me ook al op de kop.