Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

haha evelien idd maar zoals ik er nu over denk doe er eerst maar 1tje mischien over een jaar of 3 weer een 2de en dan gaat het toch echt op slot!
    nou meiden ga de auto maar ff uitruimen heb ik dat ook weer gedaan liggen allemaal spaflesjes in die ik voor de helft leegdrink en dan op de achterbank smijt ziet er heel sheun uit die auto van ons
    en ik heb gezegd de auto moet schoon eerder komt onze dochter er niet in
    oja in de stad iedereen zegt kan niet lang meer duren he! echt iedereen! ben weer gegroeid volgens mensen vanaf koningendag ! okay ze hebben wel gelijk volgens mij want bukken gaat echt niet meer doet zelf auw!

daphne meid wat fijn dat je weer thuis bent! ik hoop zo dat de bevalling snel wil doorzetten bij je dan ben je ook van die vervellende klachten af zoals je bloeddruk

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

uuhh linda volgens mij ben je gewoon veelste druk haha hier is het aangenaam maar niet heet hellaas

3. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    ()()()() BUDDYNIEUWS ()()()()

De weeen van katsas zijn hevig, maar t zet niet echt door.
    Ze wachten af...

Net als wij ;)

(((((einde)))))

4. [​IMG]

Hier trouwens zoontje van m'n vriendin in de babyborn wagen van Quinn.
    Het arme kind in een roze poppenwagen haha.

5. Daphne wat fijn dat je thuis bent!

Katsas ik ben benieuwd of het nu echt gaat doorzetten, ik duim voor je meis!

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik wou dat mijn man dat eens deed, die moppert nog steeds dat ie dingen moet doen als ik het niet meer trek...

7. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik mag ook niet zo veel meer doen hoor. Maar het kan ook niet. Dat was wel lekker in het ziekenhuis, een douche met stoeltje. Dus kon daar lekker rustig een half uur onder de douche blijven zonder dat ik dreig te vallen.

Fiona, fijn he bukken hahhaha. Ik heb regelmatig dan zie ik iets, dat wil ik pakken en vervolgens dan gaat het niet meer verder hihhihihi

Linda, had liever nog 1 nachtje gebleven, maar dan wel met kleintje erbij :D (maar helaas).

8. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Mamain, bedankt voor het buddynieuws

Katsas, oh meid, hier ben ik constant aan het duimen voor je dat het doorzet. Hopelijk helpt het! :D

deentje, jeetje dat is schrikken als je dan weer zo'n paniekaanval krijgt. Gelukkig is het nu over. Je kunt het hoor!

Daphne, fijn dat je thuis bent, alleen dan zonder ukkie. :cry:
    Ik hoop voor je dat de gyn maandag iets doet. Dat zal vast wel met zo'n bloeddruk.

Dolphin, hopelijk gaat jouw gyn morgen in ieder geval strippen. Je weet maar nooit waar het goed voor is.

Linda, ahhhhh zielig voor dat jongetje, haha, maar wel schattig.
    Hier is het heerlijk weer, niet te heet hoor.

Fiona, jij ook al gegroeid sinds woensdag. :confused: Ik kwam net mijn beste vriendin tegen in de supermarkt en die zei ook gelijk; oooooooooh je staat echt op springen nu. :D

Anna, dutze!

Witte reus, ja je kunt het maar beter positief bekijken, nog maximaal 11 dagen. :( Wanneer mag jij weer naar de vk?

Pff ik ben weer moe van het niks doen.
    Toen straks verschikkelijke pijnscheuten in mijn rug. Nu is het weer opgehouden.
    Mijn moeder belde net weer. Ik nam gelijk op met: je hoeft niet iedere dag te bellen hoor. Hihi toen ging ze verder over koetjes en kalfjes en durfde ze niet meer te vragen hoe het met mij gaat, haha.
    Ik moet van haar mijn mooie zwangerschapsjurk aan, maar dat doe ik niet hoor, ik lijk daar helemaal een koe in met die voeten ZONDER enkels!
    Zometeen toch maar eens kijken wat ik aan doe, we worden om 5 uur opgehaald.

X Neia

9. *****************Buddynieuws************************

Katsas ligt in het ziekenhuis. Nu 2 cm ontsluiting, afwachten hoe het verder gaat. Weeen komen nu meer regelmatig. Over 3 uur kijken ze verder.

************************einde Buddynieuws*****************

10. katsas hoop echt voor je dat t door gaat zetten! we duimen voor je!

linda wat een schattige foto haha.... lief hoor!

Neia veel pelzier vanavond!

mamain bedankt voor t buddy nieuws ;)

net ff heerlijk in de speeltuin geweest! wat een heerlijk weer om lekker buiten te zijn zeg! kan niet wachten tot de kleine er is... en ik niet meer die dikke buik hoef mee te zeulen haha! dat gewaggel de hele tijd ;)

die stomme paniekaanval :( had ook wel verwacht dat t terug zou komen.. vind dat t nog best goed gaat.. al heb ik soms een beste terug valler... hopelijk raak ik niet in paniek tijdens de bevalling.. daar ben ik t meeste bang voor.. en ook dat t na de bevalling weer helemaal terug komt! maarja nog maar niet aan denken! ik zal wel zien hoe het allemaal gaat ;)

11. ooh spannend! LInda bedankt voor t buddy nieuws!

Katsas zet hem op!

12. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Oeeeeeeeeeeeeeeeeeh Katsas, nu maar hopen dat het wat sneller gaat! Zodat de uk vandaag geboren gaat worden.

Linda, bedankt meid voor het nieuws!

Deentje, je doet het inderdaad heel goed. Jouw vk weet toch wel van je paniekaanvallen toch? dan kan ze daar tijdens de bevalling rekening mee houden.

Gelukkig heb ik nog iets leuks in mijn kast kunnen vinden. Dat had ik toen gekocht voor op tenerife, maar toen was het nog te groot. Nu zie ik er tenminste nog redelijk uit.
    Nog even wat make-up op doen en dan ben ik er klaar voor. Wel raar om mijn nieuwe collega's zo te ontmoeten.
    Gelukkig is het eetgedeelte maar tot half 9.

X Neia

13. goed neia dat je toch nog wat leuks gevonden hebt! Veel plezier vanavond! hoop dat je een gezellige avond zult hebben!

gelukkig weet de vk ervan... maar had haar al gevraagt of ik iets kalmerends ofzo kon krijgen als ik helemaal in paniek raak.. maar dat kan dus niet... maarja denk aan de andere kant dat ik tijdens de bevalling wel wat anders aan mijn hoofd heb dan een stomme paniek aanval ;)

14. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    @neia; veel plezier vanavond. Fijn dat je toch iets gevonden hebt waar je je prettig invoelt.

@kassas-buddies; thnx voor het doorgeven, bijzonder om zo op de hoogte te blijven!

Mannetje en ik zijn hier goed bezig geweest, vinden we zelf althans. Heb flink wat verjaardagsgeld uitgegeven (en nog wel iets meer) aan de tuin. Drie mooie nieuwe plantenbakken gekocht en gevuld met vaste planten, zodat we wat meer groen in de tuin hebben. Eén grote en twee kleintjes. Verder de tuin opgeruimd en aangeveegd, tuinset schoongespoeld en daarna lekker even gezeten en ons werk bewonderd :) Nou ja, ons werk... moet toegeven dat m'n mannetje echt het meeste gedaan heeft. Vooral al het sjouwwerk etc. Straks als de zon uit de tuin is nog even sproeien, dan kunnen de plantjes er weer tegen dit weekend met het lekkere weer :D

15. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Nou, vanmorgen werd ik wel wat vrolijker wakker, wat dat betreft ;)
    Vanaf een uur of 6 vanmorgen met enige regelmaat weeen! Jippie! Het is helaas nog niet regelmatig en ook de pijnlijkheid ervan kan nog een stuk omhoog, maar het is wel een begin! Is trouwens tot een uur of 12 doorgegaan met elke keer zo'n 10-15 minuten ertussen, daarna tussen 12 en 4 ongeveer leek het wel weer helemaal weg, maar inmiddels is er wel weer activiteit... Ik denk niet dat ik vandaag ga redden, maar wie weet morgen.... :D (Ik hoop zoooo dat het nu door gaat zetten!)

Ik las dat KatSas inmiddels ook bezig is ... succes meid!

@Joyo: gefeliciteerd met je zoon! Istie toch niet al te ver in mei geboren ;) Aparte naam ook! De zus van m'n beste vriend heet Ragna, dat lijkt er wel erg op. Grappig zo! En bevallen in het MMC, dan woon je dus ook in (de buurt van) Eindhoven?

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    JV-tje en katsas heel erg veel succes! Spannend meiden! Ik hoop dat er snel babynieuws is.

Daphne heerlijk dat je weer thuis bent

Frostieke: heeft iemand gehoord hoe het gaat, ze zou toch worden ingeleid?

Deentje, je mag misschien wel geen rustgevende medicatie, maar misschien kun je wel vragen om een pethidine injectie? ( morfine preparaat) is flink pijnstillend en daardoor eigenlijk ook rustgevend?
    Misschien eens overleggen?

hier gaat het verder wel weer redelijk.. sorry meiden voor de ego berichtjes!

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo heb me eten opstaan en moet ff bijkomen pfff heb 2 uur lang de auto van binnen schoongemaakt! verveelde me blijkbaar heb nu spijt ervan maar 1 ding me kind komt in een schone auto terecht

18. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    @Jvtje; zet 'm op !

Wij gaan nu even eten, tot vanavond !

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

anaS gelukkig schijnt het zonnetje dan zijn je hormonen wat rustiger
    knufff

katsas spannend
    en jvtje eindelijk! hopelijk hebben we vandaag en morgen babynieuws van jullie 2

deentje je moet niet nu gaan denken wat als ... ik weet het het is heel makkelijk gezegd van mijn kant af maar dadelijk gebeurt juist waar je bang voor bent tijdens de bevalling en dat moet je niet hebben gewoon als je dat denkt gelijk erachter aan denken ik kan het en het gaat allemaal goed ect ect jezelf moed inpraten anders doen wij het wel

nou meiden ga ff verder met het eten

oja katje je bent goed bezig geweest vandaag

20. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Ja, ik hoop ook dat het nu snel echt doorzet! Ik ga dan ook nu maar lekker een tijdje onder de douche staan (euhh... zitten), hopelijk helpt dat de weeen wat verder op gang komen :)

Deel Deze Pagina