Hallo meiden Nou Evelien ik kan je een handje gaan schudeden qua bijwerkingen van de amoxicilline. Gisteravond werd de jeuk en irritatie aan m'n schaamlippen steeds erger, heb bijna niet geslapen vanacht en vanmorgen maar weer de huisartsenpost gebeld. Het is dus een schimmel, nou lekker ben ik er mee. Ik moet eerlijk zeggen dat die blaasontsteking minder pijnlijk is dan deze schimmelinfectie. Ik wist niet dat schaamlippen zo groot en rood konden worden Sorry voor de details meiden maar moet ff klagen Nu moet ik dus toch doorgaan met die amoxicilline en daarbij dus twee weken creme erop smeren, nu maar hopen dat het gaat helpen want ik ga niet doorlopen met 2 weken jeuk en irritatie Ik ga ff bijlezen
JVTJE,KATSAS,JVTJE,KATSAS,JVTJE,KATSAS,JVTJE, KATSAS, zo even wat aanmoediging lijkt me niet verkeerd! zet hem op meiden, girlpower!!!! Lafo, balen van de jeuk, zeg, een schimmelinfectie, dat dacht ik al, maar ja is inderdaad geen reden om de kuur te stoppen, daar raak je de schimmel niet mee kwijt, balen zeg, want het is erg vervelend een schimmeltje daar en juist nu! Door mijn vurige aanmoedigingen laat ik dus net de macaronigroenten aanbakken, dus ga nu gauw weer verder met mijn eten, Groetjes Evelien
heeej! jvtje dat klinkt goed! hoop voor je dat t doorzet! anastasia die pijnstilling kun je zeker alleen in t ziekenhuis krijgen? fijn dat t weer wat beter met je gaat! die eerste dagen zijn flink slopend! Fiona ik probeer er maar zo min mogelijk aan te dneken en laat t maar gewoon op me af komen... ik zie wel hoe het allemaal gaat lopen.. en mocht ik in paniek raken.. is er vast wel iets of iemand die mij weer rustig kan krijgen. grootste gedeelte van de dag kijk ik er ook wel positief tegen aan! maar af en toe..... Lafo wat klote zeg dat je ook al zo'n jeuk hebt.. hopelijk gaat die creme helpen....
@ Frostieke wat fijn om dat te weten, ben jaloers @ Katje jou konijn zit er goed bij Ja mijn vader heeft deels de tuin aangelegd, hij moest alleen een stukje straten, de tuin was aardig netjes al. @ Neia hoe is het met je olifantenvoetjes Hier vandaag daar ook veel last van, sowieso merk ik nu wel dat ik meer vocht vast hou, m'n trouwring toch maar snel afgedaan want die kreeg ik bijna niet meer af Wat spannend al een etentje van je nieuwe werk, ken je al wat mensen? @ Jvtje ik durf die haartjes ook niet meer weg te scheren, zou ze lekker harsen als de beeb eruit is, ik denk ook niet meer dat ze weg blijven Wat grapprig dat ze werken met symbolen, is wel makkelijk hoef je al die afkortingen ook niet te weten Ja het is niet te zien he dat we een dochter krijgen Heb echt een probleem als het een jongen word We hebben net de BBQ in elkaar gezet, dus we zijn startklaar voor morgen @ Will gelukkig ziet Lobke niet geel, mooie gezonde kleur dus Geniet maar lekker verder van je kleine meid In dat geval wil ga ik en vandaag en morgen BBQ Zo lekker asociaal van die vrouw om Lobke zo van je borst af te trekken, zou het sowieso niet leuk vinden als een vreemde staat toe te kijken hoe ik borstvoeding geef @ Lindatjuhhh oh die haartjes gaan dus wel weer weg, gelukkig! @ Anastacia gelukkig niet zo veel bezoek beter dan kan je lekker uitrusten, dat zal wel over zijn als je de kaartjes verstuurd hebt maar dan ben je ook al weer een weekje verder! Succes met je kraamtranen meid, voel je je nu al weer wat beter? @ Katsas die mannen ook :x Oei wat spannend meid, hoop zo te lezen dat het doorgezet heeft! @ Ice je kan niet vroeg genoeg naar de mac gaan zie ik @ Joyo gefeliciteerd met je zoon Ragnar @ Gina veel plezier in Delft @ Evelien hoe is het met jouw jeuk? Bedankt voor je buddynieuws, ziet er dus goed uit voor Friendly en Ruben @ Anoesj ik hoop dat je gee 14 dagen nog hoeft te wachten @ Fiona hoe laat was je man thuis gister? Toch geen ruzie gemaakt he ? @ Deentje he bah een paniekaanval, vervelend meid. Ik had laatst ook weer een paar keer een paniek momentje, ik denk ook idd omdat het allemaal zo dichtbij komt! @ Daphne fijn dat je weer thuis bent alleen jammer dat ze je niet inleiden, waarom eigenlijk niet? @ Mamain2008 bedankt voor het buddynieuws hoop zo voor Katsas dat de baby snel komt!
Hoe ga je zitten onder de douche (weet niet of iemand anders een ideetje heeft, want weet niet of JVtje nog kan reageren)? Op een krukje ofzo? @fiona; thnx voor de complimenten
Jvtje wat spannend meid we hebben nog een baby in te halen dus zet 'm op! Evelien ja juist daar nu in deze periode daar baal ik echt van ja, ik kan me nu ook niet gaan scheren want dan vlieg ik tegen het plafond, dus straks moet ik bevallen met vuurrode mega schaamlippen die eruit zien als een ontplofde mol.... Dus beebje wacht nog maar even
Zo he wat een mooie week krijgen we ! De aankomende dagen meer dan 20 graden, joepie! Ik ga spaghetti koken, tot morgen meiden met hopelijk babynieuws !
Haai! ff snel bylezen, krygen zo visite... @Joyo: Van harte met jullie zoon Ragnar!! @Katsas: spannend meis, hoop dat t doorzet! ok tot zover t reageren, Luna heeft t op der heupen , is klaarwakker , dus ligt nu hier by my op de arm. En met 1 hand typen is beetje lastig, dus ga alleen ff lezen nu...
katje een tuinstoel onder de douche zetten... een krukje kan ook maar als je de hele bevalling onder de douche wil zitten meot je het jezef wel een beetje comfortabel maken he haha! hoewel bij arjen heb ik onder de douche gestaan. ik zelf vond staan ook fijner dan zitten of liggen.. maar zo heeft ieder zijn eigen ding.
Hallo meiden ben ik weer. Nog geen nieuws van Katsas dus. Maar...................Jvtje dat klinkt erg goed meid! Al flink wat werk verricht, nu moet het alleen nog regelmatiger en heftiger komen. Zet hem op meid! Ik duim voor je dat de kleine er snel is. Katje, wat leuk zeg dat jullie de tuin zo mooi hebben gemaakt. Daar kan je de komende dagen toch goed van genieten. 8) Ice, veel plezier met de visite vanavond. En een dikke knuffel van Luna. Evelien, heeft de macaroni nog gesmaakt? Fiona, haha fijn dat de auto schoon is, nu kan de kleine komen. Lafo, ahhhhhhhh neeeeee . Wat erg zeg. Kan me voorstellen dat het enorm vervelend is als je daar jeuk hebt. Nog even de beentjes bij elkaar, hoewel de vk wel wat gewend is hoor! Ik kende natuurlijk mijn schoonzus die daar werkt (en haar vriend), mijn directe collega en mijn baas. De rest dus niet. Normaal ben ik altijd enorm zenuwachtig voor dit soort dingen, maar nu totaal niet, geen idee waarom niet. Volgens mij zaten we ook echt aan de gezelligste tafel. En met zo'n buik heb je al gauw wat aanspraak. Het eten was heerlijk en het was dus ook erg gezellig. Ik voel me nu ook beter als dat ik me in dagen heb gevoeld. Misschien komt het wel door de kleren en de make-up. De rest ging nu naar het feest. Ik vind het wel jammer dat we niet mee kunnen, maar mannetje vond het ook slimmer om naar huis te gaan. Voornamelijk omdat het nu eindelijk een beetje goed gaat. Het was dus een geslaagde 1e kennis making. X Neia
Hallo allemaal! Een goede dag gehad? Mijn moeder was hier vandaag om van alles te poetsen zodat ik straks in ieder geval met een opgeruimd en schoon huis de kraamtijd in ga. Is wel vermoeiend, maar ik moet zeggen: wat een verschil! We hebben allemaal klusjes gedaan die al eventjes lagen en die toch zo'n verschil maken.... Ben er erg blij mee al schaam ik me dan wel een beetje dat ik het zelf niet zo op orde weet te houden. Enfin.... Afgelopen nacht en vandaag bij mij helemaal niets op het babyfront. geen rommeltje, steekje of krampje Schiet niet op dus! Ik ga zo even lezen of het bij jullie wel wat heeft gedaan vandaag! @ Joyo: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Raynar! @ Katsas: spannend joh! Ik duim voor je! @ Friendly: wat fijn dat jullie bijna naar huis mogen. No place like home, hmm? @ Jvtje: oh, jij ook al bezig! Toi toi toi meid!
Zo het is hier echt rustig. Iedereen met het mannetje aan het genieten of aan het bevallen? Crafty, GEFELICITEERD met je 39 weken! Jammer dat je alleen nog niks voelt. Katsas en Jvtje, ik ben heeeeeeeeel benieuwd hoe het nu bij jullie is. Ik duik lekker met wat chipjes mijn bedje in. X Neia
Ik voel me net of er een kind tussen m'n benen hangt... lijkt wel of ie in ene per direct is ingedaald, maar ik waggel nog altijd niet en die billen zitten nog altijd onder m'n ribben. Dus wat het dan is... nou ja, nog 1 dagje en dan mag ik ook thuis bevallen, dus kom ook eigenlijk maar op. Haha. Hele avond buiten gezeten vanaf 5 uur, daarvoor 1 1/2 uur op de bank met de voetjes omhoog. Voeten waren dus best redelijk, tot ik ging douchen en ja hoor plop, net zo dik als anders en weer zeer. Blegh... ik vind dat warme weer super, maar voor je vochtvoetjes is het niet best geloof ik... Had vanmorgen een liggingsecho, ukkie lag natuurlijk prima, en dat wisten we al, maar ja, hij werd vergoed, dus dan zeg je geen nee. Wel leuk hoor, knuisje bij het gezichtje en een voetje gezien. En wat is zo'n uk dan al groooooooooot op zo'n echo, past er echt van geen kanten meer op, haha. Pfff... zelfs als ik zit lijkt het alsof er een kind tussen m'n benen hangt. Nou ja, het zal er wel bij horen.
Ach, de VK zal wel erger gezien hebben, en dan ben je er wel daarna van af toch? Wel vervelend die jeuk en opgezwollenheid...
We hebben de eerste BBQ gehad dit jaar, met de hele buurt nog wel, 5 huizen. ERG gezellig en goed te doen met dit weer. Zit alleen wel zo vol als een marmotje.
Het is zeker rustig, zit op MSN ook me al te verbazen hoe rustig het daar is. Ben niet aan het bevallen, maar een patience-maraton via msn aan het houden Kijk je uit met de chipjes, het kriebelt enorm chipsrestjes in bed haha
hmm avondeten valt niet zo goed volgens mij me darmen zijn van slag je kan je kind er toch niet uitpersen he! ? haha dit is echt dom of niet nou meiden me voetjes zijn megaopgezwolle en me mannetje heeft ze net gemasseerd maar dat doet auw!nou ik ga proberen te slapen morgen babynieuws