lafo kut meid dat je dat erbij heb goed smeren he en moet je man ook smeren ik heb het ook gehad voor mijn zwschap toen kreeg ik een pil mee die moest ik inbrengen en dan kwam het hele goedje eruit en toen moest ik 2 weken smeren en me mannetje ook omdat hij het ook kan hebben en zo blijf je elkaar infecteren o en mannetje as stipt op tijd nadat ik hem belde haha zo meiden ga ervandoor spreek jullie morgen vast wel
Hoi meiden, bij de aprilmama's moet er nog maar eentje bevallen zag ik, dan krijgen wij het stokje echt overgedragen! Lafo, de jeuk is hier aardig verdwenen, af en toe een jeuk aanval op een willekeurige plek op mijn lichaam maar het is te doen. Ben allen bang dat ik ook een schimmeltje heb, niet in de vagina, maar daar achter, als je begrijpt wat ik bedoel Het jeukt gigantisch en niets helpt, oh ik schaam me rot om daar mee naar de huisarts te moeten, embarresing Neia, fijn dat je het zo leuk gehad hebt, en wat lekker dat je zo ontspannen was! De macaroni was niet zo lekker, maar dat lag niet aan het aanbranden maar aan de pastasaus die ik gebruikt heb, we vonden hem erg flauw/smakeloos. Jvtje en katsas, er wordt hier nog steeds geduimd voor jullie. Onsukkie, ik denk toch dat de kleine ingedaald is, zo klinkt het wel zoals je het beschrijft, ik den dat jullie ukkie de bijgekomen ruimte ook weer goed benut, vandaar dat je hem nog steeds hoog voelt. Fijn dat je ook bijna bij de 37 weken zit! Hier wat harde buiken vanavond en wat krampen van onderen, hoort er bij. Lafo, als je ligt te bevallen, denk je niet aan je mega vuurrode schaamlippen en je ontplofte mol hoor, dan lig je uit alle macht te puffen Crafty, fijn dat je huis weer spik en span is, hier moet er ook weer even wat gebeuren.Is absoluut niet mijn hobby. Neia, wat voor werk ga je straks doen, bij wat voor bedrijf? ( helemaal niet nieuwsgierig) Ik hoor ook vaak dat mensen het fijn vinden om wijdbeens op het toilet te zitten bij de bevalling. Zo ik ga lekker naar mijn bedje, hoop dat het weer zo goed gaat als de vorige 2 nachten, dat geeft de burger moed, tot morgen allemaal, ik verheug me op nog een dagje mooi weer! Groetjes Evelien
Zo, hier ben ik weer, weer een slecht nachtje dus, ben al weer een anderhalf uur wakker, helaas. Veel last van jeuk.... Ben benieuwd hoe het bij jvtje of katsas is....... Tot laters, Evelien
Hallo ik ben Erwin de partner van katsas Vannacht is Katsas bevallen van een bijzonder mooie beeldschone zoon. Bevalling is gebeurd onder totale narcose, en dus ook met keizersnede. Onze zoon het vol uit Jasper Henk Daniel, roepnaam Jasper Hij weegt 4240 gram, en is 52 cm Jasper is geboren om 04:22, dus alles heeft zo'n beetje 24 uur in beslag genomen. Moeder en kind maken het verder goed. Maar verblijfen nog even in het ziekenhuis. En nu duik ik maar eens het bed in, want meer dan 24 uur in touw breekt je toch op.
erwin en katsas. Gefeliciteerd! En ik lig weer in het ziekenhuis. Vannacht om 3u braken de vliezen. Dus nu binnen 43u zal ook ik bevallen zijn. Heb nu af en toe een wee. Xx daphne
Katsas en Erwin, gefeliciteerd met jullie zoontje Jasper! Geniet ervan en geef haar een knuffel van ons! Daphne, meid wat spannend! Heeeel veel succes de komende uren en ik hoop voor je dat het lekker snel doorzet en je heel snel je kleintje op je buik mag hebben! Knuffel! @Jvtje, meid ben jij ook nog bezig? Ik hoop dat het bij jou ook doorgezet heeft! Ook een knuffel voor jou! @Lafo, jeetje meid wat vervelend zeg! Lijkt me ook wat dat gejeuk daar beneden! Ik hoop dat het snel minder word! Hier gister lekker met mannetje uit eten geweest en heerlijk op terras gegeten, was echt lekker! Daarna naar verjaardag geweest, was ook gezellig! Heb ook nog eens een goede nacht gehad dus mijn dag kan al niet meer stuk hahaahah.... wel gisteren heel erg emo bui.. ging spontaan huilen omdat ik zo klaar ben met zwanger zijn, en dan voelde ik me weer rot omdat ik echt helemaal nergens last van heb zeker niet in vergelijking met sommige van jullie, maar ja.. die hormonen zijn niet altijd redelijk he! Ik ga lekker mn koffie opdrinken en straks van het schitterende weer genieten! Fijne dag allemaal! Kusss
Goedemorgen meiden! Katsas en Erwin van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Daphne heel veel succes! hopelijk gaat t een beetje snel voor je! Gina kan me helemaal voorstellen dat je de zwangerschap af en toe zo zat bent.. en dan die hormomen erbij.. is dan echt eventjes te veel.. denk dat iedereen wel van die dagen heeft! nog ff volhouden meid! kan niet lang meer duren
Sms van katsas: Jasper henk daniel is om 04.23 Geboren met een keizersnede. Hij is 52 Cm en 4240 Gram. Alles helemaal goed.
Goedemorgen! Erwin en Katsas gefeli met jullie zoon! Nu bijkomen en straks lekker genieten! Daphne: Jeeh spannend meid! Hoop voor je dat het snel doorzet! En idd, het duurt nu niet lang meer! @Gina: Je mag het toch ook zat zijn? Je bent al bijna 280 dagen zwanger hihi....das een eind hoor, k weet er alles van hihi Gelukkig kan het nooit meer lang duren nu! Hier vanacht weer wat voorwerk gehad. Flinke pijn ong rond half 5, weeen ook weer vanuit rug en buik. Dacht weer dat het begonnen was maar helaas.... Nu is het weer rustig.... We zullen zien wanneer de kleine hier klaar is voor de reis Jvtje: Hoe issie? Bij jullie al beebnieuws?
Ik lees net op Hyves dat Hupse is bevallen van een zoon Fedde! Dacht deel het ff :-: Zo gaat ie hard Hupse: Gefeliciteerd met en genieten!
Anna jammer dat het niet doorzet, is dan weer een teleurstelling.. hopelijk begint t echte werk snel!
Hupse gefeliciteerd met Fedde ps ben vandaag ook weer een 'magische grens' gepasseerd; ben 37 weken zwanger!
Heej Deentje: idd jammer maar troost me met de gedachte dat het nooit meer heel lang kan duren en dat ik vanavond nu wel lekker kan BBQ-en hahaha! K beval liever op een minder mooie dag En stiekemvind ik 5 meileukere dag omgeboren te worden hihi
haha nee 5 mei is indd. een leukere dag.. maar als je wilt wachten tot een minder mooie dag.. dan moet je nog ff denk ik....
Hupse, gefeliciteerd met zoon Fedde, geniet ervan! Trouwens dames, mijn mannetje heeft de foto's van de babykamer eindelijk in mn album gekregen!
haha nou met dit weer is ook prima hoor! Mijn man heeft de beeb gezegd dat ie mocht komen als het boven de 20 graden zou zijn lol.... Nu maar hopen dat ukkie zn drempelvrees aan de kant kan zetten en eens gewoon doorzet