Moeders voor Moeders is net langs geweest, ik mag tot 12 december in een flessie gaan pissen. Getsie, maar goed... het is voor een goed doel. Heb het boek uigekozen. Kon eigenlijk niet kiezen, vond de dvd ook heel bijzonder. Heeft niet iemand toevallig de DVD misschien kunnen we dan een keer ruilen voor een tijdje?
zoveel? Ik heb ook alleen voor het boek gekozen. Erg leuk trouwens. Kan je leuk je zwangerschap in de gaten houden met de week tot week bladzijdes..
ja raar iedereen krijg verschillend ze was heel aardig en ik was heel blij dat ik alles kreeg maar me kado moch ik niet uitzoeken dat is een verassing tot 12 dec moet ik ook erin plassen ze komen zometeen de flessen brengen
ik vraag me af hoeveel er in die flessen kan? Ik plas nog niet eens de helft vol volgens mij! En ik kreeg ook alleen het boek verder niets
hahaha vol nee als ik maar niet vergeet het erin te doen kan ook dat ik zo vergeet achtig ben dat ik het al in de wc heb gedaan dus moet wel opletten
ik plas misschien net een randje vol. Elk beetje helpt, dus als je er aan denkt ff opvangen en tja anders jammer dan. Kan het moeilijk uit de pot schrapen..
Hé meiden, Ik ben zwanger en als ik uitga van mijn laatste menstruatie dan zou ik een mei-beebje krijgen! Maar heb toen ik over tijd was paar keer neg getest.. dus weet niet of t wel klopt! 16 okt naar gyn voor termijn echo etc. Linneke
Linneke welkom meid Dolphin tuurlijk mag je op de lijst moet je ff alles doorgeven.. Hier helemaal op van de zenuwen ga zo ff douchen en dan is het al bijna zover