Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Heej Gina wat een schattig amertje! Helemaal leuk! En die ijsbeer, te lief! :D

2. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Katsas en Erwin van harte gefeliciteerd met jullie zoon Jasper

Inderdaad een hele flinke knul. Ik ben benieuwd hoe de bevalling is gegaan, omdat je toch een ks hebt gehad. Maar gelukkig is nu alles goed met jullie!

Dikke kus Neia

3. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Daphne, oooooooooooh dat wordt spannend zeg! Fijn dat je vliezen zijn gebroken dan weet je zeker dat het snel gaat komen. Heb je al weeen?

Nog geen nieuws van Jvtje, spannend, hopelijk is ze druk bezig! ;)

Gina, wat een super lief kamertje zeg! Heel erg leuk. :D

Katje, GEFELICITEERD met je 37 weken! Ook de mijlpaal bereikt.

Evelien, gewoon morgen de ha bellen hoor als je daar nog jeuk hebt, die zijn wel wat gewend. Maar kan me voorstellen dat je je schaamt (zou ik ook hebben).

Ik ga vanaf 1 augustus werken op het secretariaat van een accountantskantoor. Mijn functie houdt dan in: rapporten maken, klantcontact onderhouden, bij vergaderingen zitten etc.
    En ik werk dan op maandag, woensdag en vrijdag. Daar ben ik zoooooo blij mee!

Anna, ah balen het zet nog niet door. Ik kreeg net een smsje, dus ik gelijk kijken, ik dacht echt dat het van 1 van mijn buddy's zou zijn. ;)

Hier redelijk geslapen. Wel veel wakker, maar ook weer in slaap gedoezeld.
    Vandaag lekker in de tuin genieten van het mooie weer. 8)
    Maar als ik naar buiten ga, neem ik wel mijn laptop mee hoor, het is hier opeens zo spannend!

X Neia

4. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hupse GEFELICITEERD met je zoon Fedde! :D

He Deentje, hoe is het met jou? Lekker geslapen?

X Neia

5. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Bijgelezen vanaf vrijdagavond…..een paar reacties:

@Katsas en Erwin GEFELICITEERD met jullie zoon! Hopelijk mogen Katsas en Jasper snel naar huis.

@Hupse, GEFELICITEERD met jullie zoon!

@Daphne, spannend……….voor jullie dus ook snel de kleine in je armen. Succes!

@Katje, gefeliciteerd met je 37 weken

@Gina, leuk kamertje!

@Anna, ik vind dat je nu wel aan de beurt bent, laat die kleine van jullie nu maar komen!

Vandaag nog even lekker naar het bos, lekker even op terrasje zitten en verder niet zoveel. Heerlijk genieten! Ik roep iedere keer “kleine komt 11 mei” dus dan is dit onze laatste zondag samen…………

Iedereen heel veel plezier vandaag, geniet van het mooie weer!

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

morgen
    zo me opa heeft gisteravond een hartinfarct ehad en is gedotterd dus we gaan zo ff naar het ziekenhuis
    kan er ook nog wel bij niet dan
    ze hebben me niet gelijk gebeld omdat ze me niet ongerust wouden maken ga er zo heen en hopelijk doet die ouwe het goed

nou heerlijk weetje is het voor de rest dus ga kijken wat deze dag verders nog brengt

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

katsas en man gefeli!
    hupse jij ook!
    katje 37 weken gefeli!
    daphne spannend!
    gina wat een lief mooi kamertje

ik werd voorhet telefoontje over me opa ook lekker wakker ik zweete zo op me benen dus ik werd wakker en was helemaal nat van onderen ik dacht heb ik bed gepiest en toen erachter aan me vliezen! ik voelen en voelen en toen merkte ik dat alles kurkdroog was haha toch wel een shockmomentje hoor om zo wakker te worden en toen dat van me opa dus ben goed wakker
    hier heb ik goed geslapen hoefde er maar 2x uit vanacht om te plassen dus dat scheelde

evelien ik zou ook gewoon naar de dokter gaan morgen hoor hij is wel wat gewend als je gaat liggen ben je blij dat je dat gedaan hebt wat het lijkt me zooooowe irri om daar jeuk te hebben
    mischien geeft die je wel wat mee en ben je er zo vanaf

8. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ja, katsas,Erwin en Tim, daar is hij dan, gefeleciteerd met Jasper! Fijn dat alles goed is en nu maar genieten, hoop dat je goed hersteld!(leuke naam!)

Hupse, gefeliciteerd met Fedde! Ook lekker genieten!

Zo te zien een blauw dagje vandaag!

Jvtje, nu jij nog! Hoe gaat het meid?

Daphne, nu gaat het echt gebeuren, hoop dat het snel opgang komt, we blijven nieuwsgierig afwachten!

Anna, jullie ukkie komt eraan hoor, hebben ze bij jou al eens geken wat al dat voorwerk bij je heeft gedaan, misschien heb je stiekem al een paar cm ontsluiting!

Gina, kan me ook voorstellen dat je het zat bent! Nog even volhouden!

Ikzelf wil eigenlijk nog wel even wachten, ben al die kwaaltjes wel behoorlijk zat, mijn bekken, blaasontsteking, allergische reactie daarop en nu dus de schimmel, pffff, zucht.....
    Maar tot nu toe heb ik echt opstart problemen gehad bij mijn bevallingen,Had er steeds hulp bij nodig, en ik hoop dat als het wat langer blijft zitten dat het dan beter gaat, en ik wil nu zo graag thuisbevallen!

3 jaar geleden was ik vandaag trouwens uitgerekend van Tessa, ze was ook een meikindje maar in April geboren!

Katje gefeliciteerd met je 37 weken, en onsukkie volgens mij ook, of ben je morgen zover?

Fiona, dat is niet fijn wakker worden, zo en dan nog de schrik van je opa er overheen, dan ben je inderdaad goed wakker! Hoop dat je opa goed hersteld!

Neia, fijn dat je toch wel wat geslapen hebt, hier ben ik tegen de ochtend toch nog wat in slaap gesukkeld.

Ik heb vannacht ook gedroomd dat de kleine er al was. Toch weer in het zh geboren :confused: . Maar niemand keurde haar een blik waardig. en toonde belangstelling, was een bizaarre ervaring, zelfs de kids en Erwin niet.......

Meiden, ik ga nog even lekker van de tuin en het lekkere weer genieten, Erwin gaat lekker nog even met de meiden uit! Tot laterr....

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Van harte gefeliciteerd!

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Spannend, hou je haaks!

Owwww, ik wil ook, word nu echt ongeduldig en ik moet nog wel ff.

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Jeetje, NOG EEN!

Gefeliciteerd!

12. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Je weet maar nooit onsukkie, het kan ook zomaar opeens beginnen, waarschijnlijk moet je nog wel eventjes, maar het kan ook zomaar beginnen!

Ik zag dat je morgen 37 weken bent, ben dus wat voorbarig met mijn felicitaties geweest, hihihi

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Haha ja, ik moet inderdaad nog ff, maar vanaf morgen mag het, dat is ook al heel wat!

14. is er trouwes al iemand thuis bevallen? volgens mij niet he....

neia hier gaat alles goed, Dankje ;)
    lekker van t weer aan het genieten! en mijn ouders zijn gisteravond thuis gekomen.. dus ga daar vanmiddag ff lekker in de tuin zitten :)

net heerlijk ff gefietst.. ben nu wel weer moe haha... maarja beetje lichaamsbeweging is ook niet verkeerd!

15. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Hmmm had berichtje gepost maar is helemaal weg, hoekandatnou?

@evelien: Hier is nog niet gekeken of het voorwerk al cm ontsluiting heeft opgeleverd. Disndag moet ik weer naar de vk en wilik het wel graag weten. Alhoewel.... ik hoop nog steeds dat die controle niet doorgaat en dat ik dan al bevallen ben :)

Ik hoop voor jou dat je deze x zonder opstartproblemen kunt bevallen! Zou wel heel fijn zijn als je dan idd snel van je klachten af bent!

16. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Deentje: Haha, ja leuk dat fietsen lol.... Ik van de week ook nog maar volgens een vriendinnetje ziet het er niet uit hahaha.... Ik zeg ik ga nie alleen maarlopen en met de auto.... En met dit weer is fietsen gewoon lekker :)

17. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Fietsen lukt hier niet meer, doet teveel pijn tussen mijn benen, wrs door mogelijke verzakking, of slappe bekkenbodumspieren.

18. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Volgens mij ook niet, ik denk dat jvtje de eerste gaat worden! Misschien hupse wel?

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Goedemorgen!

Wat een weertje zeg, daar word ik helemaal vrolijk van!

Neia wat fijn dat je het zo naar je zin gehad hebt gisteren, scheelt natuurlijk ook dat je al mensen kent!
    Dat lijkt me wel handig.
    Een beetje make up en leuke kleding doet wonderen he, dat merk ik bij mezelf ook behalve als ik dan weer naar m´n dikke enkels kijk ;)

Onsukkie ja groot zijn ze dan he die baby´s op, je ziet ze alleen maar in delen :confused:
    Ja de vk zal het wel gewend zijn ja hopelijk :(
    Leuk een gezamenlijke BBQ gister rook ik ook overal BBQ luchtjes mmmm vanavond zijn wij aan de beurt alleen ben ik een essentieel ding vergeten en dat is BBQ gereedschap, waar haal ik dat vandaan :rolleyes:

Fiona ik had ook van die inbrenghulsen erbij gekregen toen vroeg mijn man nog bij de apotheek m´n vrouw is wel zwanger en toen pas zei ze oh nou dan mag je die inbrenghulsen niet gebruiken alleen aan de buitenkant smeren :( het is maar als je het zelf weer aangeeft anders....
    Maar heb gevraagd aan m´n man of hij ergens last van heeft en hij zegt van niet dus moet hij dan alsnog ook gaan smeren, ze hebben er niets over verteld.
    Ach meid wat erg van je opa, sterkte is niet niks om zoiets te horen, hopelijk komt het allemaal goed!

Evelien oh vervelend meid het zit altijd op plekken waar je het echt niet wilt hebben...... :rolleyes:
    Ik kijk echt uit naar de dag dat de kuur is afgelopen dan is het over met de jeuk hopelijk!

Katsas en Erwin van harte gefeliciteerd met jullie zoon Jasper
    Wat een flinkerd zeg!
    Nu maar lekker uitrusten en genieten!

Daphne wat spannend meid nu gaat het dus echt gebeuren, wow :confused:

Gina daar hebben we allemaal last van hoor hier ook emo buien en dan schaam ik me ook maar nu vooral met die schimmel etc dan heb ik het echt gehad dan roep ik ook echt heel boos haal dat kind eruit grrrrrrr
    Erg he :oops:

Anna wat vervelend iedere keer vals alarm al zou ik ook weleens willen weten hoe al dat voorwerk voelt al is het alleen maar dat ik weet dat ze bezig is ;)

Hupse gefeliciteerd met Fedde, leuke naam!
    Wanneer was Hupse eigenlijk uitgerekend.

Katje gefeliciteerd met de magische grens van 37 weken, vond ik ook speciaal!

Meiden ga ff een boterhammetje eten en daarna opzoek naar BBQ benodigdeden, manlief is weer eens bevallingsverhalen aan het kijken, vind hij erg interessant ;)

Fijne dag allemaal

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Gina heeeeeel lief kamertje trouwens :D

Deel Deze Pagina