Mjah, da's nu ook de pest hè .. rationeel gezien weet ik best dat de kleine er echt aankomt en dat het nooit lang meer kan duren. Maar vertel dat m'n gevoel maar eens... Ik heb even een oude lijst opgezocht, waar Hupse wel nog opstaat en ze was voor 7 mei uitgerekend, dezelfde dag dus als dolphin. Gezien de krabbels op haar Hyves is de baby op 1 of 2 mei geboren.
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Friendly en/of Jvtje? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft sorry laat het ff weten en je komt er weer in Bevallingskalender mei mama's 1 mei: Anoesj (Anoeska) - 20 jr - Rolde - thuis + bv - 1e kindje - jongetje 1 mei: Jvtje (Madelon) - 28jr - Eindhoven - thuis - bv - 1e kindje - j/m 1 mei: Witte reus - 23 jr - zh of thuis? - ...e kindje - j/m 1 mei: Elpee - 2e kindje - j/m 5 mei: Moedergans (Alexandra) - 31 jr Ouderk. a/d IJ. - zh + bv - 2e kindje - meisje 5 mei: Masoled (Marina) - 30 jr - Tilburg, thuis + bv - 1e kindje - meisje 6 mei: PatriciaK - 24 jaar - omgeving Rotterdam - zh - ...e kindje - jongetje 7 mei: Dolphin - 22 jr Gelderland - zh + bv - 1e kindje - jongetje 8 mei: Gina82 (Regina) - 25 jr - Vlaardingen, thuis + bv -1e kindje - jongetje 9 mei: Anna28 (Leonie) - 28 jr Almelo - thuis + bv - 1e kindje j/m 10 mei: Crafty (Susanne) - 29 jr Nieuwegein - zh + bv - 1e kindje j/m 11 mei: Mamain2008 Friesland zh + bv - 2e kindje j/m 11 mei: Annrieke - 29 jr - Didam - zh + bv - 2e kindje - j/m 15 mei: Daphne78 (Daphne) - 29 jr - Nijmegen - zh + bv - 2e kindje - meisje 16 mei: Deentje (Dena) - 21 jr - Deventer - thuis + bv - 2e kindje - jongetje 16 mei: Hellepelle (Hellen) - 28 jr Baarlo - thuis + bv - 1e kindje - jongetje 16 mei: Sassefras1980 (Saskia) - 27 jaar - Rotterdam zh + fles - 1e kindje - j/m 17 mei: Frostieke (Kelly) - 18 jr - Sint-Niklaas (Bel) - zh + bv - 1e kindje jongetje 19 mei: Lafo (Judith ) - 26 jr - Rhoon thuis + bv - 1e kindje - meisje 19 mei: Askim - 34 jr - Rotterdam - j/m 21 mei: Neia 26 jr zh + bv 1e kindje - j/m 21 mei: Evelien (Evelien) - 38 jr Veldhoven thuis + bv - 3e kindje - meisje 23 mei: Daam (Damiët) - 36 jr - zh + bv - 4e kindje - meisje 23 mei: WishfullDreaming (Saar) - 22 jr - Antwerpen (BE) zh + bv - 1e kindje - j/m 24 mei: Sjaandiaan (Diana) - 24 jr - zh + fles - ...e kindje - j/m 25 mei: Katje81 - 26 jr - zh + bv -1e kindje - j/m 26 mei: Nazli21 23 jaar zh + bv - 1e kindje jongetje 26 mei: Onsukkie (Hilde) - 23 jr - Monnickendam - thuis + bv - 1e kindje - meisje 26 mei: Lindatjuhhh (Linda) - 27 jaar - Kerkrade - thuis + fles - 2e kindje - meisje 27 mei: Eerlijkbeertje - Friesland - 2e kindje zh + fv - j/m 27 mei: SanGerdjan (Sandra) - 29 jr - Tilburg - thuis + bv - 3de kindje - j/m 30 mei: Fiona23 (Fiona)- 24 jr, Utrecht- zh +fles - ...e kindje - meisje Agenda Verloskundige of gyn 5 mei: Daphne 6 mei: Katje81, Crafty 8 mei: Eerlijkbeertje, Nazli21, Jvtje Agenda Echo - Geboren Luna dochter van Ice, 14 april, 2740 gram en 48 cm (37 weken en 4 dagen) Nieve Elisabeth dochter van Hannah, 18 april, 2825 gram en 46 cm (37 weken) Abigaël dochter van Ntombi, 24 april, 3085 gram en 49 cm (38 weken en 3 dagen) Lobke dochter van Will, 27 april, 2285 gram en 45 cm (37 weken en 4 dagen) Evan Ben zoon van Mariska, 28 april, 3878 gram (39 weken en 2 dagen) Ruben zoon van Friendly, 29 april, 2630 gram (35 weken en 6 dagen) Laura Sofie dochter van Anastasia, 30 april, 3180 gram en 48 cm (39 weken en 4 dagen) Yenthe dochter van Sannnie, 1 mei, 3760 gram en 52 cm (37 weken en 4 dagen) Fedde zoon van Hupse, 1 of 2 mei (39 weken en 1 of 2 dagen) Jasper Henk Daniel zoon van KatSas, 4 mei, 4240 gram en 52 cm (39 weken en 6 dagen) Er zijn nu 6 meisjes en 4 jongens geboren, in totaal dus 10 baby's! Aantal (aankomende) moeders: 39 Jongen: 10 Meisje: 12 Onbekend: 17 Tweeling: 0 Buddylijst Friendly & Hellepelle Fiona & Onsukkie & Lafo Deentje & Anastacia & Daphne78 Daam & Jvtje Hupse & Anna28 Evelien69 & Will & Friendly Katsas & Mamain2008 Anoesj & Gina82 Hannah & Ice & Anna28 Neia & Gina82 & Lafo Witte reus & Anna28 & Neia Askim & Katje81 & neia Lindatjuhhh & KatSas Lindatjuhhh & Onsukkie Meiden die een mk hebben gehad *Danjo, Anoul, Rensie, Josien, Casannie, Sam8, wwjc19, Gerda1975, Mone, Amy82, Croky, Hummel, Rebbel, Jent, Jennie, Bahar, Ischa31, Thalita Op 23 december is Danique geboren, dochter van Miriam25 en partner. Helaas was het Danique haar tijd nog niet. Wij wensen Miriam en partner dan ook heel veel sterkte toe Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Friendly en/of Jvtje? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft sorry laat het ff weten en je komt er weer in
Ik kan m'n man wel schieten, die is zonder het te overleggen zo gaan voetballen en laat mij gewoon weer in de zooi zitten, ik geloof dat ie gewoon vergeet dat ik zwanger ben. Ik was zoooooooo pissed, eigenlijk meer verdrietig dan kwaad. Met dit warme weer kom ik nergens toe want dan gaan gelijk m'n voeten zeer doen en krijg ik een knallende koppijn en alles wat er gedaan moet worden moet ik nog aan hem vragen en dan laat ie me verdorie nog zitten ook. Heb het er helemaal mee gehad...
Jvtje, onee toch, wat enorm klote dat het is afgezakt. Kan me voorstellen dat je het helemaal hebt gehad. Overtijd lopen wil je gewoon niet, en dan denk je ook nog dat je begonnen bent en dan zet het niet door. Gooi die tranen en woede er maar uit hoor. Het is heel begrijpelijk! Dikke knuffel voor jou. Evelien, al gedoucht? Lekker rondom huis blijven dan. Ik hoop voor je dat de rekening morgen een beetje meevalt van de auto. maarja, dan kan je hem wel weer veilig gebruiken gelukkig. Onsukkie, grrrr dat is echt niet lief nee. Die mannen zouden zelf eens moeten voelen hoe het is om zo op het laatst te lopen. Konden we maar 1 dagje ruilen he?! Dan zou hij dat niet meer doen, dat weet ik zeker. Laat hem straks maar lekker opruimen, als hij helemaal kapot terugkomt. Crafty, veel plezier vanmiddag. Klinkt erg lekker allemaal! Katje, ah wat lief van je mannetje. Gewoon alle belangrijke nummers opschrijven, en wanneer hij de vk en evt de kraamhulp moet bellen. En even goed samen bespreken wat jij wil tijdens de bevalling (masseren, samen puffen, afleiding, wel of geen mensen erbij etc.). Heb je de vluchtkoffer al af? Evt. op dat lijstje ook zetten welke dingen hij op het laatste moment nog moet pakken. Nazli, afwasze! Dolphin, is de vk al geweest om te strippen? Hier lekker in de tuingezeten, maar in de zon is het wel warm hoor. En net even het hondje van mijn ouders uitgelaten. Nu willen mijn olifantenpoten echt niet meer, dus maar even omhoog leggen! X Neia
@ neia: Ik smste ook al dat het ONZE zwangerschap is, en niet alleen de mijne. Verdorie... hij heeft het maar mooi makkelijk. Meestal bedoelt ie het niet verkeerd, maar ik moet ALLES vragen, en soms is dat best veel wat ik dan niet meer red en dan gaat ie mopperen dat ik zo zeur. Hij snapt het gewoon echt niet geloof ik, heeft niet in de gaten dat 37 weken niet alleen een cijfer is om het zo te zeggen... Hij masseert wel elke avond m'n voetjes en ik merk aan hem dat hij nadenkt over bereikbaar blijven (hij had nu z'n telefoon aan de grensrechter gegeven begreep ik), maar soms kan ik hem alsnog wel schieten, dan doet ie ook gewoon zooooooooo lullig! Net of ik het leuk vind om de hele dag op de bank te zitten binnen omdat de zon me te warm is met m'n voetjes omhoog met al dat werk wat er nog ligt.
Nou zolang ik binnen zit en weinig doe gaat het goed, maar buiten breekt gelijk het zweet me uit. Kan dus echt niet tegen de zon aan het einde van de zwangerschap. Nog mazzel dat ik niet in augustus ben uitgerekend ofzo, pfff...
Onsukkie, helemaal met je eens meid! Voor die mannen is het natuurlijk moeilijk om te begrijpen hoe het voelt om zo hoog zwanger te zijn. Maarja, dat betekent wel voor hun dat ze de andere klusjes moeten opknappen, zoals opruimen en schoonmaken. Ik ben blij dat mijn mannetje dat uit zichzelf doet. Maarja dat heeft hij altijd al gedaan, want normaal poetsen wij in het weekend ook altijd samen het huis en zijn we zo klaar. Nu doet hij al het zware werk. Maarja, wij kunnen er ook niks aan doen. Meid, pootjes omhoog en neem een ijsje! Nazli, veel drinken, dat hoort nu bij het weer! 8) X Neia
ja he, nou bij mij is er geen verschil ook als ik binnenzit is het dezelfde. ja gelukkig zijn we nu uitgerekend, maar in augustus krijgen ons ukkies dan heel erg last van en dat vind ik zielig
4de ijsje wordt dat dan, haha. Maar ja... hij werkt en ik ben thuis, dat is al tijden zo, dus ik doe het huishouden. En ik voel me er nu ook echt lullig onder dat ik het niet bij kan houden, maar wat moet ik eraan doen? Ik vroeg hem er vanmorgen naar, en toen zegt ie: dan gaan we vandaag ff samen aan de slag. En ja hoor, half 2 pakt ie z'n biezen en weg is ie naar voetbal. Ik snap dat niet...
Tja, dat hou je een klein beetje natuurlijk. Maar dan hou ik zelf in elk geval geen vocht meer vast als het goed is en voel ik me vast een stuk beter dan nu... Was net toen m'n man net weg was zo kwaad dat ik hoopte dat m'n vliezen zouden breken en dan zou ik hem NIET bellen. Slecht word je onder invloed van die zwangerschapshormonen zeg.
Onsukkie, ik moet wel om jou lachen hoor, haha, fijn die hormonsters! Enne, dat 4e ijsje verdien je echt wel hoor. Ik heb net een tompous naar binnen gewerkt. daphne, hoe is het met je? Worden de weeen al wat heftiger? X Neia
heel de dap rommelt het. Heb net geslapen, en daarna paar pijnlijke weeen gehad. Nog niet bevallen dus. Hupse gefeliciteerd! Jvtje klote dat het niet doorzette.
Oeh spannend Daphne! Wel fijn dat je net even hebt kunnen slapen. Ik duim nog steeds voor je hoor. Zet hem op! X Neia