@ Katsas en Hupse...Gefeliciteerd met jullie zoon Hier de hele dag in de zon gezeten, met als gevolg dat ik nu harstikke rood ben..:S Vanaf een uur of 3 ook constant buikpijn...Het is nu zo erg dat ik me geen houding weet te geven...En aangezien het gevoel/pijn er constant is kan ik me niet voorstellen dat het weeen zijn... Ben net onder de douche geweest, maar ook dat heeft niet geholpen het zit er nog steeds... Straks maar lekker vroeg naar bed en dan eens kijken wat er gebeurd vannacht...
Fiona, fijn dat je opa alweer praatjes had. Mijn schoonvader heeft het vorig jaar ook gehad. En had ook gelijk weer praatjes, volgens mij willen die mannen zich dan groot houden. Lief van je dat je er morgen weer heen gaat. Ik maak de kinderwagen straks ook op als het ledikantje, maar als het te heet wordt alleen een lakentje, en hydrofiel luier natuurlijk. ice, je moet ook niet gelijk teveel van jezelf verwachten hoor. Ik vind dat je het echt ongelofelijk goed doet, echt met alles. Ik zal heel blij zijn als ik me zo voel zoals jij straks en dat mijn dochter/zoon het zo goed doet. Die kilootjes komen straks wel. Maar dat wandelen is er in ieder geval goed voor. Witte reus, ja kan me voorstellen, met die oudjes weet je het maar nooit. Maar we gaan van het goeie uit, toch? Katje, en was het lekker? Daam, mmm balen die harde buiken. Even helemaal rustig aan doen en rustig ademen. Hopelijk kan je straks dan nog even bij je broertje kijken. Ik kan echt niet aan mijn voeten komen, die doen echt zoveel pijn. net wilde ik even kousjes aantrekken, omdat mijn voeten koud werden, maar dat was geen succes. Zometeen misschien nog even bij mijn ouders op de koffie. X Neia
ja ijsje was lekker Ik ga nu even offline zowel hier als op MSN. Even voor de tv i.v.m. dodenherdenking, vind ik wel belangrijk om even bij stil te staan. tot later
ja kinderwagen maak ik ook net zo op als t ledikantje.. met een hydrofiel luier voor t spugen. ice heerlijk zeg dat wandelen met je kleintje! ik kan niet wachten tot ik ook mag! lekker genieten zo! met dat heerlijke weer! vrijdag word t zelfs 26 graden... dat vind ik dan wel weer iets te warm.... ooh dode herdenking
fuck dat was dus dodenherdenking... schaam me opaatje is 71 dus niet erg oud meiden ik ga ook die bak maar opmaken met een hoes en een hydrolaken kom ik een heel eind doen jullie er ook een zeiltje onder? voor het plassen ben blij dat ik het hier ff vroeg want had er echt niet bij stil gestaan
zoow vandaag weer veel gewandelt en gefietst! en nu moe en een zere buik.. dus word tijd om lekker op de bank te gaan liggen! meiden fijne avond! en als ik wat van daphne hoor horen jullie het direct! xxx
@ Daam Ja af en toe ook harde buiken... Het is een zeurende pijn die er constant is en regelmatig ook echt dat ik het moet weg blazen... zal toch maar even de tijd in de gaten houden...
oef, ik kijk even en niet en dan zijn er zo maar twee babytjes bij katsas en man van harte hupse en man ook van harte lekker gan genieten meiden. anoesj, ik zou als ik jou was ook de klok maar is in de gaten houden, misschien is het wel begonnen, zet 'm op. hoe is het met de rest van de meiden? begrijp dat daphne en ............ was het jvtje aan het rommelen zijn, kom op meiden laat het doorzetten. hier gaat het prima, maar ben alleen zoooooo verliefd op ons kleine meisje. alles wat eigenlijk moet gebeuren gebeurt gewoon niet. ben alleen maar druk met lobke knuffelen, haha beetje raar idee dat als ze niet spontaan was geboren ik morgen ingeleid zou worden, nu is ze alweer een weekje oud. hahaha, ze heeft de hik. ze heeft het ongeveer 2 x per dag en dat was in mijn buik ook zo maar nu hoor je iedere keer er een zacht geluidje bij, grappig.
Bedankt Mark voor het doorgeven. Daphne sterkte zet 'm op! Hopelijk geeft de ruggenprik je wat lucht...energie
kon het niet laten nog ff te spieken voor ik naar bed ga! Daphne zet hem op meid! Will ik kan ook echt niet wachten om uren naar mijn mannetje te gaan kijken! weet t nog zo goed bij arjen.. zat er alleen maar naar te kijken.. helemaal in dromeland haha! ik ga naar mijn bedje! Toedelsssssssssss
* inbraak* Mark en Daphne ik zit hier helemaal in de zenuwen hoop zo dat we straks een berichtje krijgen dat eindelijk de kleine er is! dikke kus van mij xxx ( ben de hele dag al hier mee aan het lezen wat kunnen jullie beppen dames) *uitbraak*
Mark, bedankt voor de update! Pff 5 cm nu. Hopelijk geeft de ruggeprik wat verlichting meid. En dan mag het heel snel gaan. Ik duim voor je dat de kleine vandaag nog wordt geboren. We horen het graag! deentje, balen van je zere buik, maar wel knap hoor dat je zoveel hebt gewandeld en gefietst. Daam, ja pijn aan mijn voeten komt echt van het vocht (neem ik aan). Want het is niet de onderkant ofzo, maar echt bovenop en waar de enkels horen te zitten. Met het lopen valt het wel mee, af en toe gewoon pijn. Maarja, zal ook wel van het weer komen denk ik. Anoesj, misschien is het wel begonnen meid! Ohhhhhhhh, ik hoop het zo voor je. Kleine, mama is er klaar voor! Will, ah wat lief zeg, kan me voorstellen dat je je ogen niet van haar af kan houden. Enne niets moet he, Lobke is pas 1 week oud, dus lekker genieten! Mandy, lief van je. Nog iemand iets van Mamain gehoord? Wij zijn nog even bij mijn ouders langs geweest. Was weer erg leuk. Mijn vader heeft flink tegen de kleine gepraat; dat hij/zij nu wel mag beginnen zodat de kleine morgen bevrijd kan worden. Echt schattig, volgens mij is hij ook wel zenuwachtig. Net weer een hoop harde buiken gehad. Ik heb mijn best gedaan om het niet te laten zien, anders wordt mijn moeder gelijk hysterisch. Maar mannetje had het wel door. X Neia
Ik weet het niet meer... het voelde gister toch wel als het echte werk, of in elk geval het begin ervan en ook toen ik even ben gaan douchen is het niet meteen weggezakt ofzo, dat is dus pas een paar uur later gebeurd. Sterker nog: in eerste instantie werd het onder de douche alleen maar heftiger. Dus ik hou het er maar op dat de baby een pauze heeft ingelast (alleen vind ik het dan weer niet nodig dat die pauze nu al de hele dag duurt....) Nou ja, wel een paar gevoelige harde buiken gehad nog vandaag, maar niet echt iets noemenswaardig dus (zeker niet in vergelijking met gister). Ik kan dus alleen maar hopen dat het snel weer op gang komt. Mannetje kwam wel met een mooi verhaal aanzetten. Bij de geboorte van het zusje van een vriend van ons had mams een dag lang weeën, daarna een hele dag niets en vervolgens is de kleine in 3 uurtjes tijd geboren. Als ons Wurmke dat nou ook zo wil gaan doen... @Daphne: het blijft nog even spannend dus bij jou! Hopelijk duurt het niet lang meer nu! @anoesj: ook spannend bij jou nu dus! Ik hoop voor je dat het toch wel weeën zijn en niet 'gewoon' buikpijn! @daam: de klossen zijn zo'n 30 cm hoog. Ze hebben alleen wel een opstaande rand. De plaat waar de poten van het bed opstaan zitten op zo'n 26 cm hoogte. Voor de rest ben ik het allemaal alweer vergeten... Zometeen nog even lekker m'n rug laten masseren door mannetje en dan ga ik met een boek op bed liggen! Weltrusten alvast!
Spannend Daphne, succes met de laatste paar cm! Ik heb even vluchtig gelezen, kan het de laatste dagen niet zo goed bijhouden, maar komt deze week wel weer goed. Morgen weer naar de vk, verwacht eigenlijk niks bijzonders. Daarna lekker bij m'n zus in de tuin zitten, kunnen de kids lekker spelen. Heb eigenlijk de hele week wel een beetje volgepland. Morgen naar m'n zus, dindsdag komt vriendin, woensdag met oppasmoeder en Quinn naar de speeltuin, donderdag petekindje jarig en vrijdag komt een andere vriendin. Zaterdag helemaal niks en zondag moederdagbezoekjes. Hmmm als ik dat zo zie zal de week lekker snel omvliegen. Na de Pinksteren is de beeb meer dan welkom dan ben ik de 38 weken gepasseerd. Hoe ongeduldig ik nu ook ben, voor m'n gevoel is 37 weken toch nog wel vroeg. Al zijn m'n schoonouders er minder blij mee als ik in de week na de pinksteren ga bevallen, die zijn dan namelijk een weekje op vakantie. Gisteren hadden we trouwens de box opgezet. Ik vond de bodemplank erg versleten uitzien en naderhand bleek die ook niet te passen. Ik had bij Quinn een 2ehands box in de wintertuin staan, maar die had ik weggegeven aan Marc's tante. Meende me te herinneren dat die de box had weggedaan omdat er een spijl kapot was. Bleek nu dus dat ik de onze bodemplank had weggegeven en die oude nog had liggen. Gelijk gaan bellen en gelukkig had ze de box nog op zolder liggen.
Hiiiii We hebben heerlijk gebbqd of hoe zeg je dat?! Het was zo'n heerlijk weertje en we hebben onze tuin op het zuidoosten dus 's ochtend vanaf 10.00 zon tot 's avonds laat dus dat was echt genieten vandaag Lindatjuhhh kan me voorstellen dat je niet veel geslapen hebt, dus hopelijk heeft een tukkie doen geholpen! Wat een drukke week zeg, daar ben ik mee gestopt omdat ik vond dat ik mezelf voorbij liep, maar de tijd gaat wel extra hard! Neia we zijn naar intratuin gegaan helemaal in Pijnacker dat is hier niet in de buurt maar dat was de enige geloof ik die open was, maar het was de moeite waard. Heb daar nog 2 bakken met aardbeien gekocht jummie Mamain wat spannend allemaal, dus de vliezen zijn spontaan gebroken, volgens mij zou ze 6 mei worden ingeleid toch. Jvtje ach wat jammer meid had nog zo gehoopt dat je de baby al in handen zou hebben, ja vervelend allemaal, mannen begrijpen dat allemaal niet joh Ik vond het trouwens vandaag ook erg warm, zweet brak me uit als ik de trap een keer op moest en we hebben op zolder een plat dak nou dat valt ook niet mee qua warmte Hannah wat gaaf zeg die foto, ik heb ook een oranje rompertje gekocht voor het EK voetbal Witte reus ja de jeuk is wel minder als gister maar nog steeds vervelend, straks mag gelukkig de creme er weer op. En dit weer helpt niet nee maar ach dat neem ik op de koop toe. Nog steeds geen voortekenen meid, jammer Fiona fijn dat je opa nog heel veel praatjes heeft, leuk om nog een opa te hebben helaas zijn mijn beide opa´s al lang overleden, heb nog 1 oma maar die is totaal dement dus geniet maar lekker van je opa Anoesj spannend hoor zo te lezen rommelt het bij jou ook aardig, maar kijk je uit in de zon! Daphne je bent er bijna meid nog even doorzetten! Nou meiden wat een spannende dagen allemaal, ik word toch ook steeds nerveuzer, morgen 38 weken dus....... Meiden welterusten en tot morgen maar weer!