Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ****BUDDYNIEUWS****

Om 00.07uur is fay geboren de dochter van Daphne en mark. ze weegt 2600 gram.

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Fantastisch, mooi gewicht en wat een leuke naam!

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    @ Lindatjuh: Tja, hier is het zo als je zeurt krijg je niets, dus zelfs als ik tot 1 uur zou wachten blijven ze lekker liggen tukken. Relaxt hoor.

4. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Daphne en Mark gefeliciteerd met jullie dochtertje!

@fiona: weer een beetje tot rust gekomen ivm je opa? Kan me voorstellen dat het enorm schrikken is!
    @lindatjuh: ja ik kom gezwellie bij de ochtendclub! hahaha ook gezellig dat jij al geverfd hebt! Zo krijg je in elk geval wat te doen op een dag :-D Heel veel plezier bij je zus en de verloskundige!

5. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Daphne: Gefeliciteerd meid met jullie dochter Fay! Nu lekke genieten!

Deentje hanx voor het buddyen! Je hebt het er ook maar druk mee ;)

6. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0

Daphne en Mark, GEFELICITEERD met jullie dochter! Geniet van de komende periode.

7. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Goedemorgen allemaal, wat spannend is het weer, Daphne, ik hoop voor je dat je al lekker ligt te genieten, en jvtje, nou is het toch eindelijk zover, fijn voor je! Zet hem op meiden! Mamain2008, is er bij jou al babynieuws?

Gina, ieder van ons heeft het recht op zijn klaagmomenten hoor, dus houd je vooral niet in, het is soms heerlijk alles even van je af te schrijven en een luisterend oor te vinden.

Anna, bij jou dus nog niks, beebje van anna, jij mag nu komen hoor! Anna sterkte bij het gewacht, is wel balen he, al dat leuke babynieuws, dan wil je ook.

Ik heb dat met vlagen, maar geniet ondanks alle pechdingetjes van de laatste tijd ook nog van mijn zwangerschap, komt misschien ook dat het mijn laatste is, dus ik zal dit nooit meer zo voelen, wordt gewoon een beetje sentimenteel :cry: Verder weet ik ook dat als de kleine er eenmaal is dat je dat getrappel in je buik ook weer mist, kun je je nu niet voorstellen misschien, en niet iedereen heeftdat ook, maar ik heb dat altijd wel..... Dus, anna, gina en anderen die heel graag willen, gaan jullie maar voor hoor......

He daphne, zie opeens buddynieuws van deentje!
    Daphne, Mark en Sam, van harte gefeliciteerd met Fay, ook al zo'n kleintje! En nu maar genieten en een keer een echt kraambed meemaken, dat hoop ik voor je Daphne, zal een heel andere ervaring zijn dan met Sam!

Hannah, wat leuk Nieve in het oranje, wat een snoepje, je moet met haar meedoen op de baby van de maand verkiezing hier op het forum!

De jeuk hier is wel wat minder, ga nog niet naar de huisarts, moet de meiden ook meenemen, morgen gaan ze logeren, dus doe het liever dan!

Nou, ik hoop dat ik niemand vergeten ben!

tot laterr...

Evelien

8. Crafty

Crafty Actief lid

23 apr 2008
    104
    0
    0
    Nieuwegein
    Zet hem op! Ik zal voor je duimen dat alles voorspoedig gaat! :D

@ Onsukkie: wat leuk! Jij hebt ook zo'n gestreept oranje monstertje rondlopen! Die van mij kwam net melden dat hij een ommetje gaat maken. de andere 2 liggen saampjes te dutten op een stoel :)

@ Daphne: Ontzettend gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Geniet ervan :D

Hier na 2 dagen totaal geen teken van iets dan anders dan puur zwanger zijn, vanacht en vanochtend weer flink wat gerommel, krampen en steken. Hoop dat het nu eindelijk gaat doorzetten. zelfs als het vandaag of morgen is! Vandaag zijn mijn lief en ik precies 1 jaar getrouwd en morgen is mijn zwager jarig. Maar goed, liever een gedeelde datum dan een keizersnede!

9. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Evelien: Kan me best voorstellen dat je nu zo geniet nog van het zwanger zijn en dat je je daar emotioneel van voelt omdat het de laatste x zal zijn.... In dat geval hoop ik dat je beebje nog ff lekker blijft zitten! Nog ff lekker samn genieten!

10. zoow ff snel bijgelezen!

Jvtje wat fijn dat de kleine zich nu echt aankondigt! hoop dat je inmiddels je kleintje al vast hebt! was dus toch even een pauze van de kleine.. die wil vast goed uitgerust zijn als ie jullie voor t eerst ziet ;)

anna nu zijn beide buddy's bevallen... zal nu wel even rustig zijn.. of is t al aan het rommelen bij evelien ;)

ik ga arjen is even wat te drinken maken die loopt te zeuren.!

Bah vannacht last van brandend maagzuur.. gatver werd echt wakker met een mond vol :(:( lekker fris he :p

11. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    K duim voor je!

12. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Nee bij EWvelien blijft het nog evenzitten, hebben we net afgesproken ;) haha

Balen dat maagzuur, dat is zo vies! Heb hier dus standaard rennies op mn nachtkastje :) Was je kleine nog nie helemaal ingedaald he? hoop in dat geval dat ie dat dan snel gaat doen! Ben je er weer een beetje af!

Ik ga me ff douchen.Moet op tijd vandaag ga straks ff bij vriendinnetje koffie drinken en broodje eten.Moet om 13.00 thuis zijn want de nieuwe bank en stoel en hockers worden vandaag bezorgd! Dat wordt een Leuke dag :)

Hoop dat k straks nog op de bank durf te zitten hihi, straks breken mn vliezen :confused:

tot zo! Hoop dan op nieuws van Jvtje!

xxx

13. KatSas

KatSas Bekend lid

KatSas nieuws.

De eerste 24 uur zijn goed gegaan.
    Jasper is nog wel een beetje te koud, maar dat komt wel goed als de voeding aanslaat.
    KatSas is goed herstellende van de keizersnede, die toch niet helemaal volgens het boekje ging, maar dat is iets wat Katsas wel verteld als iedereen zo'n beetje bevallen is. ;)

Een eerste foto van de kleine spruit, is te vinden op
    www.sasiszwanger.web-log.nl

Met vriendelijk gegroet
    Erwin.

14. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Wat fijn om te horen Erwin! Nu nog lekker op temperatuur! Wat een mooi mannetje en wat een stoere kleding! Gewelidig!
    Wens Katsas beterschap van me... hoop dat ze snel van de KS bijkomt en hersteld! Dan lekker naar huis en samen genieten!

15. Crafty

Crafty Actief lid

23 apr 2008
    104
    0
    0
    Nieuwegein
    Dankjewel Anna!

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Jaaaaaaaaaa ik vind rooie katers de mooiste katten die er zijn.

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Fijn dat het de goede kant op gaat!

18. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Zet 'm veel succes!

19. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Daphne, gefeliciteerd met jullie dochter fay

Heb slecht geslapen, had alleen maar warm en zweette helemaal.

Vandaag 37 weken zwanger joepieeee

onsukkie en linda ook gefeli met jullie 37 weken

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

morgen meiden oo het is heerlijk weer!

Deel Deze Pagina