Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    @Daphne en Mark gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Fay!

Ben benieuwd of we ook vandaag wat van JVtje horen, zal haast wel toch?
    Zometeen ga ik naar mensendieck, na 5 weken niet geweest te zijn, nu een afspraak om het over de bevalling te gaan hebben. De volgende keer zal na de bevalling zijn hoe ik het beste het kindje kan dragen etc.

Ook gelijk even glas en oud papier weggooien, kom er praktisch langs. Dan even kijken of de foto's al binnen zijn (had m'n computer 'opgeruimd' en even wat foto's laten afdrukken). Het belooft weer een mooie dag te worden, katjes zijn al naar buiten (totdat het te warm wordt dan komen ze weer binnen). Misschien lekker buiten foto's inplakken ofzo :)

Nazli, onsukkie en lindaatjuh; gefeliciteerd met 37 weken

2. anna nee heb een heel eigenwijs mannetje.. nog helemaal niet ingedaalt.. zelfs geen stukje :( en hij groeit wel lekker verder.. dus erg krap daar boven in mijn buik!

Katsas wat een stoer ventje hebben jullie zeg! echt een lieverd!

Meiden met de 37 weken mijlpaal gefeliciteerd!

3. ook mijn banner is vandaag aan het uitslapen ;)

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

meiden met de 37 weken mijlpaal gefeli! ik ben er ook over 5 daagjes hoor! haha

daphne gefeli! fay wat een mooie naam!
    jvtje spannend meid je bent nu waarschijnlijk volop bezig
    hellepe met me opa gaat het volgens mij wel redelijk ga er vanmiddag weer heen bedankt
    hier was ik ook wakker om 6 uur! maar heb heerlijk doorgeslapen tot net
    nou ik ga douchen en dan ga ik kijken of ik een rok ofzo kan aantrekken en dan kan ik me lollifanten pootjes aan iedereen showen jeeeaahhh NOT!
    mark wat een heerlijk mannetje! en katsas hopelijk ben je er snel weer bovenop

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Jij ook he! Echt leuk die mijlpaal!

Heb net de badkamer schoon gemaakt, maar dan echt van boven tot onder, inclusief alle randjes en het plafond. Nou... ik ben gesloopt! Leuk hoor, zwanger zijn, lijk wel een oud wijf.

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja mijne ook al, traag he...

7. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Iedereen met 37 weken van harte gefeliciteerd met het bereiken van jullie mijlpaal! vanaf nu mag het thuis gebeuren allemaal!
    Hier net het laptopje gecrashed. En met 1 telefoontje naar het mannetje helemaal zelf opgelost! haha collega's van het mannetje vroegen al of die naar huis moest komen omdat het begonnen was! hihi je zou bang worden om iemand te bellen! Volgens mij is er wel al vanalles aan het rommelen, maar ja dat kan ook nog wel lang duren ook! :)

8. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    goede morgen,

jeehh alweer een meisje..
    @daphne gefeliciteerd met jullie dochter.

wat is de stand tussen de jongens en de meisjes?

@jvtje, zet hem op meid spannend!

@poezen hihi. wij hebben ook een groot konijnen hok. daar gaan ze in liggen als het hun te warm word. :rolleyes: gekke beesten.

@Anna, foto :) en eet smakelijk dadelijk...

@LAfo gelukkig gaat het al beter... toch?

@linda, gefeliciteerd met je man.

@meiden met een weekje erbij gefeliciteerf

hebben jullie allemaal last van de warmte? ik vind de zon echt heerlijk. ben zelfs bruin geworen.valt echt op.

ik heb even een genant vraagje :oops:

ik verlies nu echt opvallend meer slijm, is dat ook iets van een voorteken, of hoord dat er gewoon bij.

hier nog niets van tekens. als word ik gek van de smsjes enne heb je al weeen? grrrrr :evil:

9. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    Baarlo
    Witte reus: goeie vraag! hier ook wat meer verlies van slijm.... ben benieuwd of de meer ervaren dames dit herkennen!

10. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    @katsas, wat een mooi mannetje. en wat een stoere kleren heeft ie aan echt geweldig.

@helle het lijkt wel of het steeds meer word :oops:

11. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    haha nix genants Hellepelle en witte reus. Das het verliezen van je slijmmprop haha.... en das wel een teken maar hoeft niet te betekenen dat de bevalling vandaag of morgen begint maar kan dus wel..... Je kunt altijd even je vk bellen :)

Jullie mogen beiden dus zou wel leuk zijn weer een paar dames die aan de gang gaan ;)

ik ga koffie drinken en zal vanmfoto's maken van mn nieuwe interieur witte reus :)

Fionaveel sterkte vanm weer bij je opa!

xxx

12. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    maar het zijn geen slijmpropjes :oops:
    gewoon iedere keer bij het afvegen als ik gepies heb merk ik het....

@Anna ik ben dol op foto's :)

13. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Volgens mij is de stand jongens meisjes 4-7.

Dat slijmverlies, zou natuurlijk de slijmprop kunnen zijn, bij soomigen begint dan de bevalling snel, maar bij anderen niet, je kunt een slijmprop ook weer opnieuw aanmaken heb ik begrepen en weer verliezen.....

Katsas, we horen je verhaal dan nog wel, eerst maar even aansterken!
    Wat een prachtig ventje, en wat een stoere kleertjes! Leuk hoor!

Net belde de garage, om de auto door de keuring tekrijgen moet er best wat gebeuren, kost ons 965 euro! Balen, weet wel leukere dingen voor dat geld!

14. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Slijmprop hoeft ook geen prop te zijn, sommigen verliezen wat rozig slijm steeds, heb ook wel bij andere mamamaanden gelezen dat het wat groenig was, bij sommigen is het wat draderig, en bij sommigen zit er wat bloedverlies, kan zich in allerleivormen aandienen,

15. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hier is het doorzichtig... ach we wachten rustig af.

@evelien, balen dat je auto zo duur is. ik weet niet of het je nog waard is om voor zoveel geld je wagen te laten maken....
    want met bijv. 1000 eurie erbij heb je een hele mooie "nieuwe" ( bedoel het niet verkeerd hoor )

16. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Evelien: Idd , dat heb ik ook gehoord over dat slijmpropje :)

Wat ointzettend veel geld voor je auto zeg! Das met recht een tegenvaller :-s Gats! Had je zelf ht idee dat er zo veel aan zou mankeren?

@Witte reus: Omdat jij zodol bent op foto's zal ik je er vanmtot treurens toe mee lastig vallen ;)

Meiden ben nu echt weg hihi,latersssssssssss

17. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    Baarlo
    mmmm spannend of het dan idd een slijmprop is..... we zullen afwachten! T zou dan nog net voor mijn verjaardag zijn....

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Gat zeg, ik vind dit weer heerlijk hoor, maar ik kan er nu ik zo ver zwanger ben dus absoluut niet meer tegen. Baal er onwijs van... moet nou alweer stil zitten en niets doen.

19. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    @helle, de slijmprop verliezen wil niet altijd iets zeggen.. sommige verliezen hem al bijv. in de 35e week maar het lichaam maakt gewoon een nieuwe aan. thanks das wat ik gehoord heb.

maar het zou idd wel een leuk verjaardags kado zijn :)

20. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36

Daphne, Mark en Sam van harte GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter en zusje Fay

Ik hoop dat het na de ruggeprik toch wat beter is gegaan. En dat jullie nu met z'n viertjes lekker kunnen genieten!

X Neia

Deel Deze Pagina