Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. will

will Niet meer actief

linneke en dolphin welkom bij de mei-mama`s.

fiona, hoe is het met je, ben je alweer wat opgeknapt. denk het wel als ik je zo zie praten over die stinkende mvm flessen en onsukkie zat jij nou aan die flessen te ruiken, echt wat je nu hebt geroken is nog niks. vanavond als je er nog wat bij giet, hou je neus maar dicht. ;)
    maar gebruiken ze het ook in afslank klinieken :(: :(: hoe kan dat nou, ik word alleen maar dikker als ik hcg in me heb :p

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hahaa ja MvM betreurt het maar er wordt blijkbaar een heel klein deel ervan gebruiken ze in een middel van afslankklinieken waardoor de mensen minder hongergevoel krijgen ofzoiets

nou hier niets van te merken vreet me rond
    ja als ik niet eet om het uur ben ik misselijk dus dan maar eten

maar kan niet zo doorgaan dan groei ik dicht
    danjo succes meid het is bijna zo ver!

3. Ntombi

Ntombi Actief lid

8 jun 2007
    426
    0
    0
    thuisblijf mama
    Nijkerk
    Hi allemaal,

Ben weer een paar daagjes terug van een heerlijk weekje Denemarken.
    Het was echt een super gezellig weekje. Ben namelijk op bezoek geweest bij een gezin die een jongetje hebben geadopteerd uit Zuid-Afrika. Ik heb 7 maanden voor hem gezorgd, echt heerlijk om hem weer terug te zien. Super gewoon.

Heb geprobeerd om een beetje bij te lezen, maar jullie hebben zo ontzettend veel geschreven :confused: . Kan het echt niet allemaal onthouden.
    Kan wel vanaf nu lekker mee gaan kletsen.

Heb vandaag eindelijk twee afspraken gemaakt bij de verloskundige.
    Heb dinsdag 16 oktober om 14:30 uur het intake gesprek en dinsdag 23 oktober om 14:50 uur de echo.

Nou, dit was het wel eventjes denk ik.

Groetjes Ingeborg

4. will

will Niet meer actief

dat eten is wat.
    gisteravond, 9uur,vreselijke honger, pizza in de oven´, lekker opgegeten nog geen 20 minuten later verdween de pizza alweer in de plee en het stomme is terwijl die pizza er uitkomt sta ik te bedenken dat ik eigenlijk wel een ijsje lust, is toch hardstikke leip

5. will

will Niet meer actief

ntombi, fijn dat je het leuk hebt gehad. ja er wordt hier idd veel geklest dus je hebt gelijk vanaf nu lekker mee kletsen ;)

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

wil hahahhahaa toeval of niet maar toen ik in me bedje lag dacht ik ook aan een pizza

me schoonpapa had macaroni gemaakt voor me omdat ik "verkouden" ben dus smaakte goed

alleen alles wat ik nu eet vindt ik de volgende dag weer vies stom he maar dnek dat vanavond het een pizza wordt

7. Ntombi

Ntombi Actief lid

8 jun 2007
    426
    0
    0
    thuisblijf mama
    Nijkerk
    Gelukkig heb ik nog maar 1 keer wat eruit gegooid. Voor de rest wel veel misselijk, maar als ik dan wat heb gegeten of gedronken, zakt het wel wat af. Moet ook weer niet teveel gaan eten, dan vliegen de kilo's er inderdaad aan. Is niet echt de bedoeling. Als het goed is , moet de misselijkheid binnenkort toch wel weer af gaan nemen. Kunnen we weer gewoon eten.

8. will

will Niet meer actief

hier wordt het lasagna. alles waar ook maar tomaat inzit of op ligt vind ik vreselijk lekker op het ogenblik. macaroni mmmm ook erg lekker

9. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Ik had gisteren lasagna. Was errug lekker, al kon ik er helemaal niet veel van op! Smakelijk voor straks.....
    Danjo, veel plezier met de echo!

10. will

will Niet meer actief

hier ook hoor als ik wat genomen heb zakt dat misselijke wel af maar af en toe komt het gewoon vanuit m`n tenen.
    toen ik zwanger was van Amy at ik dus gember tegen de misselijkheid maar ik kan het nu echt niet zien. als ik me bed uitkom denk ik steeds. o, valt mee maar meestal kom ik daar na 10 minuten wel op terug. maar goed we hebben het er voor over, toch

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

op het werk zat ik ook aan een tomaat met zout en peper erop heerlijk maar sommige mense keken wel raar op stja maar idd klopt overal waar tomaat in zit lust op op het moment graag

ik zit pas op 5 enhalve week en ben nu al met vlagen misselijk okay gisteren er echt iets uitgegooit en vanmorgen weer bijna stond op het punt maar zodra ik wat eet is het minder raar is dat he maar wanneer zakt dat dan af? want ik moet dan nog wel ff geduld hebben

12. will

will Niet meer actief

bij Amy heeft het 4 maanden geduurd. bij Daisy liep in de 2e maand een bacterie op waardoor je van boven en onder leeg loopt dus daar kan ik niet vanuit gaan. bij de vorige zwangerscap was ik al die 12 weken strontmisselijk, de hele dag door. ik denk ook niet dat ik dat mee mag rekenen, toen was het helemaal zo anders. ik ga er van uit dat het na 12 weken toch wel wat moet afzakken, hoop ik dan maar

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

we blijven positief

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ai word het dan nog erger?
    Heb niet bewust geroken, zat gewoon te ademen en toen overviel het me al, bah!

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Dat is inderdaad best leip!

16. bo2008

bo2008 Niet meer actief

okay de man heeft net de flessen bezorg van MvM
    wat een kannen zeg pfff
    nou heb nog niet geroken! ik niet!
    maar die man zei dat ze niet in schuren mochten komen dus moest ik een andere plek afspreken onder me houten bankje met een vuilniszak eromheen
    nou komt me schoonvader vaak langs en als ik op werk zit hoop ik niet dat die het als vuil ziet en weggooid
    als die die kannen ziet wat moet ik voor smoes gebruiken iemand vindingrijk?

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zit aan me 5de broodje met smeerkaas
    ja moet toch wat anders wordt ik misselijk

okay ik lul nu al 2 dagen hier de paginas vol morgen moet ik weer werken hellaas de hele dag van half 9 tot 7 uur! en dan zal je me niet meer horen tot vrijdag hmm de week gaat zo echt snel voorbij als je 2 dagen thuisbent

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ladies ik denk dat ik jullie helaas ga verlaten
    aan het vruchtzakje te zien ben ik pas 5 weken en een paar dagen ,,volgende week weer komen maar heb er een hard hoofd in

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

danjo dat is geen nieuws waar je op hoopte nartuurlijk
    maar 5 weken en wat dagen mischien heb je je verrekent heb heb je een late innesteling gehad? je weet het niet je moet positief blijven meid ik heb makelijk praten zul je wel denken maar volgende week weet je meer stja een hele week wachten wordt je ook niet vrolijk van maar er is een kans dat het wel goed is ik denk aan je

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Jeetje wat erg... :cry:
    Zijn ze bang dat het gestopt is met groeien?

Deel Deze Pagina