Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    @ Lis, daar heb ik wel bewust bij stil gestaan, alleen heb je die datum 1 mei in gedachte en daar leef je ook naar uit he.. maar nu hoop ik op 9 mei, maar ik hou er wel rekening mee dat ik 2 weken over tijd ga lopen. aangezien ik nog helemaal niets merk en voel...dan kan alles alleen maar mee vallen.

heb jij nog geen tekens?

hoe zou het met jvtje gaan?
    had al op dr hyves gekeken maar niets..

2. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    nooit gedacht dat ik dit zou zeggen:

ik verveel me! moet eigenlijk stofzuigen maar geen zin. en verder is alles gedaan *zucht*
    ben eens benieuwd of ik de 1800 pagina's ga halen hihi

3. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    @witte reus: ja, veel buikpijn gehad en al anderhalve week het gevoel dat het gaat beginnen. Maar telkens loos alarm. Helaas helaas.
    Mocht er vrijdag nog niets zijn, word ik gestript.

4. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Witte reus, hihi zit je lekker in je eentje te kletsen? ;)
    Oh lekker die blauwe ralph. Je bent flink verwend.

LIS, jij hebt dus ook nog geen kleintje?
    Dat lijkt me inderdaad raar als je 1e wel op tijd kwam dan verwacht je dat nu ook een beetje.
    Ik hoop dat je vrijdag niet meer gestript hoeft te worden en dat je je kleintje dan allang in je armen hebt.

Evelien, nu kunnen jullie er inderdaad weer even tegenaan.
    Kun je de auto vandaag nog ophalen?

hannah, oh fijn, dan is je mannetje morgen lekker weer vrij toch?
    Schattig dat hij al 2 keer heeft gebeld.
    Kom maar op met die foto's hoor! :D

X Neia

5. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    @lis waarom word jij gestript ?

ik moet woensdag naar de vk, dan vraag ik meteen hoe en wat enzo..

@neia, jaah mijn mams is helemaal omgedraaid eerst was het zo van voormijn 60 wil ik geen oma worden, nu is ze bijna 55 hihi. alle drie krijgen we een kado echt super lief van hun.

oh ik zei toch dat mijn mams een tattoo ging zetten, ik vond het zo'n mooie dat ik die ook wel wilde maar ik zag dat het pijn deed dus laat maar. nu zaten mijn ouders gister bij ons op de koffie zegt mam tussen neus en lippen door, jah ik heb voor je pa ook een afspraak moeten maken hij krijgt dezelfde als mij. hihi mijn pa die nog geen eens een oorbel heeft.

6. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Ja ik zou inderdaad even aan je vk vragen over het strippen enzo, maar wie weet is het dan niet meer nodig. ;)
    Wat lief zeg dat jullie allemaal een cadeautje hebben gekregen.
    Wat voor tattoo heeft ze laten zetten?

7. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    de kado's krijgen we pas als de kleine er is..

uhm japanse tekens, en het betekend vrijheid. chineese tekens zijn meer streepjes ed dit waren echt mooie tekens. ik zal zo eens op internet zoeken.

hmmm heb erge last van ongesteldheids buikpijn.

8. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Witte reus, de meeste vk strippen rond 41 week en een paar dagen, dan heb je de meeste kans op salgen en de 42 weken deadline komt dan natuurlijk ook in zicht ;)

Neia, krijg gelukkig de auto vandaag nog terug, want anders voel ik me niet prettig nu, stel dat de bevalling toch begint en ik toch overhaast naar het zh moet!

9. will

will Niet meer actief

daphne en mark van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Sam heel veel plezier met je lieve kleine zusje.

Slijmprop, zag er zo uit zoals hannah het beschrijft. alleen verloor ik die 2 dagen voor de bevalling.

hannah, wat een leuke foto. Lobke vind in bad gaan helaas niet zo geweldig misschien ook de douche maar eens proberen.

jvtje ik hoop dat je je kleintje ook in je armen hebt.

Katsas wat een lekker mannetje.

10. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    @evelien, wel fijn dat je je auto vandaag nog terug krijgt, is die dan ook meteen gemaakt :oops: niet dat ie dadelijk nog een keertje weg moet...

woensdag ben ik 40+6 ben eens benieuwd..

11. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    hoi meiden
    ben 29 april bevallen van een dochter!
    Deborah is haar naam...
    ze is erg ziek en ligt in het umcg in groningen.
    verder het was een horror bevalling!
    Deborah is stabiel nu en er word goed op haar gepast als ik meer tijd heb doe ik uitgebreid verhaal maar mijn hoofd staat daar nu niet na....
    vr gr eerlijkbeer

12. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Witte reus: gewoon vragen of ze je wilt strippen, maar volgens mij moetje wel wat ontsluiting hebben, of verweking van de baarmoedermond. Nee, de auto is dan helemaal gerepareerd!

Over de slijmprop.ik heb hem bij beide bevalingen nooit gezien, dus chrijf alleen maar neer wat ik er de afgelopen maanden over gelezen heb hier op het forum.

13. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    oh jeetje eerlijkbeertje,

gefeliciteerd met jullie dochter, en veel sterkte en beterschap voor je dochter. kan me goed voorstellen dat je hoofd er nu niet naar staat.

hoop dat ze snel beter word.

iig veel sterkte.

14. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Eerlijk beertje, gefeliciteerd met deborah!

Gelukkig is ze stabiel nu, hoop dat ze het gauw goed met haar gaat! En ook nog een horrorbevalling, meid ik leef met je mee en duim voor Deborah. Kan me voorstellen dat je geen zin hebt om hier mee te beppen dan hoor. Laat ons af en toe eens weten hoe het met jou en je kleine meisje gaat!, heel veel sterkte.....

Groetjes Evelien

15. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Evelien, ja haha kun je nog geen eens weg. Heeft je mannetje ook nog een auto?

Witte reus, vervelend die ongiepijntjes, maarja alles voor het goeie doel. Misschien dat ze woensdag dan al zal strippen. Spannend!

Will, ja lekker met Lobke onder de douche proberen. Ik hoorde van de kraamhulp dat ze dat wel fijn vinden, omdat je dan bloot op bloot bent.

Begint mijn schoonmoeder nu ook al. Grrrrrrr :evil:
    Belde ze net: en al verandering?
    Want vanavond schijnt het volle maan te zijn.
    Ja en? Ik ben nog niet uitgerekend hoor. ;)
    Mijn mannetje moest er wel om lachen. Haha die oma's vinden het zooooooo spannend.

X Neia

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Jeetje wat heftig zeg, hopelijk knapt ze snel op!

17. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Word net gebeld, de auto is al klaar, dat is wel wwer erg fijn, dus ga even mijn rekening plunderen, tot laterss.....

18. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Eerlijkbeertje GEFELICITEERD met jullie dochter Deborah.

Maar wat erg zeg voor jullie kleine meid.
    Ik zie dat je ook nog niet de 37 weken had gehaald.
    Als je ons nodig hebt dan hoor ik het graag. Lijkt me verschrikkelijk als je kleintje zo ziek is.
    Veel sterkte!

X Neia

19. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    vorige week dacht ik nog, het ziet er naar uit dat we toch allemaal de 37 weken gaan redden, dat had ik dus beter niet kunnen denken... prompt zijn er 2 te vroeg!

20. Eerlijkbeertje gefeliciteerd met je dochter! Zo te lezen heb je het niet makelijk! heel veel sterkte en hoop dat je kleine meid t snel goed doet en lekker mee naar huis mag!

Deel Deze Pagina