Update: Jvtje moet vannacht nog in het ziekenhuis blijven om de medicijnen goed uit te laten werken en ze hebben Maud inmiddels gewogen: Ze weegt 3805 gram. Einde update!
Eindelijk is ze er dan! Jvtje en man van harte GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter Maud! Je zult het vast enorm zwaar hebben gehad. Ik ben heeeel erg benieuwd naar je verhaal. Maar vannacht even bijkomen en hopelijk morgen lekker naar huis! X Neia
Hannah, heerlijk dat je mannetje morgen gewoon weer thuis is. Kunnen jullie weer met z'n 3-tjes genieten. En zo kan hij mooi langzaam afkicken. Anna, meid waar ben je? Daam, bedankt voor de update meid! Katje, oooh heerlijk dat je ook een laptop kan lenen. Ik vind het echt ideaal hoor. Nu kan ik er zelfs buiten mee zitten in het zonnetje. 8) Maar straks is het denk ik helemaal lekker als de kleine er is. Lafo, ik had je wel gemist vandaag door. Daarom als straf flink sporten en alles bijlezen! Witte reus en Anoesj, ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat! Ik ben toch wel blij dat ik even nog kwam spieken of er nog nieuws was. Nu ga ik echt proberen te slapen. Trusten meiden! X Neia
JAAAAHHH, JVTJE eindelijk daar is ze dan en wat een leuke naam, ik had al eens genoemd hier dat ik het een leuke naam vond.... Gefeliciteerd,hubby ook, en nou lekker genieten en bijkomen. Alweer een meisje! Liefs Evelien
Jvtje Gefeliciteerd met jullie dochter Maud!!!Wat een meiden zeg, meimaand meidenmaand Tja en waarom ik dit belachelijke tijdstip op ben. Heb zo'n last van brandend maagzuur, doet echt pijn, kan er niet van slapen. Heb al rennies en antagel gehad, maar niks helpt. Ben alleen zooo moe. Vorige zwangerschap had ik dit 3 maanden elke dag. Zat ik elke nacht beneden, was echt vervelend. Nu heb ik het pas de 1e keer zo erg, maar als het zo verder moet dan laat Beeb maar snel komen hoor. De beesten vinden het overigens wel gezellig geloof ik.
Bevallingslijst Luna, dochter van Ice, 14 april, 2740 gram en 48 cm (37 weken en 4 dagen) Nieve Elisabeth, dochter van Hannah, 18 april, 2825 gram en 46 cm (37 weken) Abigaël, dochter van Ntombi, 24 april, 3085 gram en 49 cm (38 weken en 3 dagen) Lobke, dochter van Will, 27 april, 2285 gram en 45 cm (37 weken en 4 dagen) Evan Ben, zoon van Mariska, 28 april, 3878 gram (39 weken en 2 dagen Ruben, zoon van Friendly, 29 april, 2630 gram (35 weken en 6 dagen) Deborah, dochter van Eerlijkbeertje, 29 april (36 weken) Laura Sofie, dochter van Anastasia, 30 april, 3180 gram en 48 cm (39 weken en 4 dagen) Yenthe, dochter van Sannnie, 1 mei, 3760 gram en 52 cm (37 weken en 4 dagen) Jasper Henk Daniel, zoon van Katsas, 3 mei, 4220 gram en 52 cm (39 weken en 5 dagen) Fedde, zoon van Hupse, 3 mei ( ?? weken) Helena Noa, dochter van mamain2008, 4 mei, 4010 gram ( 39 weken) Fay, dochter van Daphne, 5 mei, 2600 gram (38 weken en 4 dagen) Maud, dochter van Jvtje, 5 mei, 3805 gram (40 weken en 4 dagen) Tussenstand: Jongens: 4 Meisjes: 10 En meiden die nog moeten bevallen: 1 mei: Anoesj (Anoeska) - 20 jr - Rolde - thuis + bv - 1e kindje - jongetje 1 mei: Witte reus - 23 jr - zh of thuis? - ...e kindje - j/m 5 mei: Moedergans (Alexandra) - 31 jr Ouderk. a/d IJ. - zh + bv - 2e kindje - meisje 6 mei: PatriciaK - 24 jaar - omgeving Rotterdam - zh - ...e kindje - jongetje 7 mei: Dolphin - 22 jr Gelderland - zh + bv - 1e kindje - jongetje 8 mei: Gina82 (Regina) - 25 jr - Vlaardingen, thuis + bv -1e kindje - jongetje 9 mei: Anna28 (Leonie) - 28 jr Almelo - thuis + bv - 1e kindje j/m 11 mei: Annrieke - 29 jr - Didam - zh + bv - 2e kindje - j/m 16 mei: Deentje (Dena) - 21 jr - Deventer - thuis + bv - 2e kindje - jongetje 16 mei: Hellepelle (Hellen) - 28 jr Baarlo - thuis + bv - 1e kindje - jongetje 16 mei: Sassefras1980 (Saskia) - 27 jaar - Rotterdam zh + fles - 1e kindje - j/m 17 mei: Frostieke (Kelly) - 18 jr - Sint-Niklaas (Bel) - zh + bv - 1e kindje jongetje 19 mei: Lafo (Judith ) - 26 jr - Rhoon thuis + bv - 1e kindje - meisje 19 mei: Askim - 34 jr - Rotterdam - j/m 21 mei: Neia 26 jr zh + bv 1e kindje - j/m 21 mei: Evelien (Evelien) - 38 jr Veldhoven thuis + bv - 3e kindje - meisje 23 mei: Daam (Damiët) - 35 jr - zh + bv - 4e kindje - meisje 23 mei: WishfullDreaming (Saar) - 22 jr - Antwerpen (BE) zh + bv - 1e kindje - j/m 24 mei: Sjaandiaan (Diana) - 24 jr - zh + fles - ...e kindje - j/m 25 mei: Katje81 - 26 jr - zh + bv -1e kindje - j/m 26 mei: Nazli21 22 jaar 1e kindje jongetje 26 mei: Onsukkie (Hilde) - 23 jr - Monnickendam - thuis + bv - 1e kindje - meisje 26 mei: Lindatjuhhh (Linda) - 27 jaar - Kerkrade - thuis + fles - 2e kindje - meisje 27 mei: SanGerdjan (Sandra) - 29 jr - Tilburg - thuis + bv - 3de kindje - j/m 30 mei: Fiona23 (Fiona)- 24 jr, Utrecht- zh +fles - ...e kindje - meisje Jongens: 8 Meisjes: 7 Onbekend of verrassing: 10
Ik heb de lijst maar meteen weer geupdate. Hoop dat alles klopt zo. Kan alleen de buddylijst en agenda even niet vinden (hyves is offline). By the way echt gezellig om zo tegen mezelf te kletsen hier haha. Ik hoop dat ik dadelijk nog kan slapen.
zo daar ben ik weer, puffend en wel.. heb de hele nacht wakker gelegen en heel veel krampen en harde buiken ( weeen ) gehad.. echt die waren pijnlijk. nu heb ik ongeveer om de 8 minuten een wee die niet langer als 1 minuut duurt. wel erg pijnlijk allemaal. om 9 uur heeft de vk een telefonisch spreek uur en dan bel ik dr even dat ze moet komen... vriendlief is net gaan werken gelukkig is hij binnen hand bereik zeg maar hihi @jvtje wat een leuke naam. die heeft bij ons heel lang op nummer 1 gestaan nu staat ie op nummer 2 maar iig van harte gefeliciteerd met jullie dochter. hopelijk mogen jullie snel naar huis. @anoesj... hoe gaat het daar mee? @Anna hoe zijn de meubels? @slijmprop, ik verlies steeds beetjes thans heb nog geen echte prop gezien. @linda, heb je nog een beetje kunnen slapen?
Goeiemorgen! @Jvtje en man, gefeliciteerd met jullie dochter Maud! Hoop dat jullie vanochtend snel naar huis mogen! Heb nog geen buddynieuws van Anoesj, maar ga haar dalijk smsje sturen, als de tijd iets christelijker is hahahaah.. @Linda, fijn he die maagzuur.. heb van de week ook een nacht beneden gezeten omdat ik zoooo beroerd was daarvan.. is niks aan! @Witte Reus, meid gewoon bellen joh.. daar krijgen ze voor betaald hihi.... spannend hoor, hoop dat het doorzet en jij vandaag je kleintje ook hebt! @Anna, meid waar ben je, je bent toch niet stiekem aan het bevallen? @Hannah, tja wat wil je nog meer... je kleintje naast je en laptop op je schoot.. hihi! Klinkt ideaal! Ennnn vandaag je mannetje weer lekker thuis... fijne dag Hier ook nog helemaal niks! Gisteravond met mijn ouders en mannetje lekker de braderie overgelopen en daarna wat gedronken,. was wel gezellig! Worden jullie ook zo gek van al die mensen die vragen hoe lang moet je nog? En als ik dan antwoord dat ik nog twee dagen (of drie of week) moet dan zeggen ze.. ohhh en je loopt nog rond... dan word ik echt gek,. geef tegenwoordig ook als antwoord: ja moet ik dan, alvast gaan liggen en wachten tot ik mag gaan persen? Pffff... hihihi... fijne dag allemaal! Kuss
Een kat in een konijnenhok, is dat ook goed? De konijnen zijn naar de bovenverdieping gevlucht en de kat ligt onderin te slapen, en hij is daar helemaal ZELF gaan liggen.
@ mamain: Van harte met je dochter Helena Noa meid! @ jvtje: Van hartje met je dochter Maud, prachtige naam! Een flinke bevalling als ik het zo lees, maar wel super als je dan je wonder in je armen hebt. @ witte reus: Dat begint erop te lijken, succes meid! @ gina: Dat vind ik wel een goeie, haha. Alvast gaan liggen wachten... wat zeggen ze dan?
Ik word wel NOG ongeduldiger dan ik al was van al die bevallingen van jullie hoor. Straks is iedereen al klaar en loop ik in m'n eentje tot in juni...
Goeiemorgen Gina, ja ik ben ook wel benieuwd hoe het met Anoesj is. Ik neem aan dat ze kleine al heeft. Laat je weten als je een smsje hebt? Jaaaaaaaa verschrikkelijk van die mensen. Ik vind die van jou wel goeie, moet je dan verplicht de laatste week thuis gaan zitten ofzo? Morgen is jouw dag toch? Linda, ah bah balen dat je zo'n rotnacht hebt gehad. Ik weet dat maagzuur heel vervelend kan zijn. Maar bij mij hielp een glas melk en een rennie altijd wel. Bleh, ik hoop dat je nog wel een beetje hebt kunnen slapen. Onsukkie, haha jouw kat helpt aardig mee om witte reus na te bootsen. Witte reus, hoe is het nu meid? Gewoon de vk bellen hoor, die zal dan wel langskomen neem ik aan. Je bent nu toch al een tijdje bezig. Houd je het nog vol? Of moeten we even meepuffen? Hier weer een redelijke nacht gehad. Ik heb net mijn man weggebracht. Hij moet vandaag naar Amsterdam. Moet hij normaal nooit, een paar dagen per jaar, en vandaag toevallig ook. Dus hij heeft de kleine goed toegesproken vanmorgen. Maar natuurlijk is hij ook zo thuis als het moet. X Neia
Tja, de mijne werkt altijd in Amsterdam, maar ja, dat is voor ons 20 minuutjes rijden (buiten de spits).
Haha Onsukkie, ja dat scheelt. Voor mijn mannetje is het 1,5 uur met de trein ofzo. Dus is wel te doen.
Dat is te overzien, en anders kan ie altijd nog een taxi nemen, dat zal wel sneller gaan lijkt me (als er geen file staat dan).
Daar zit ik dan nu ook; met laptop op schoot. Snel kijken of er nog babynieuws is. En ja hoor! Het 1e berichtje na mijn laatste berichtje... dus: @Jvtje en jv-man: gefeliciteerd met jullie dochter Maud!! @linda; heb je daarna nog wel kunnen slapen ? Mijn beestjes vinden het ook altijd onverwachts leuk als je beneden komt, al zijn ze wel een beetje van slag in het begin. Krijgen we nu al eten? Nee ? wat kom je dan beneden doen? Ben ook zeer benieuwd of er dubbele namen zullen komen. Ik bedoel, iedereen heeft zijn/haar namen al klaar maar we weten het niet van elkaar. Tot nu toe gaat dat goed ... @witte reus; zet 'm op he meid, het lijkt er op dat alles in volle gang is bij jou. Toch lukt het je nog achter de laptop/comp te kruipen @onsukkie; je bent niet de enige die eind mei is uitgerekend, dus er blijft vast iemand je gezelschap houden en er zullen misschien ook wel mei-mama's veranderen in juni-mama's... @neia; amsterdam, dat klinkt dichtbij. Maar ja, dat is vanuit Noord-Holland ook wel zo... @gina; volgens mij weten mensen gewoon niet echt wat ze moeten zeggen Er komt nu een kat binnen in de slaapkamer, die met grote ogen naar de laptop kijkt. Wat is dat nou weer? Wat is ze nou aan het doen? in bed? Raar mens zie je 'm denken