Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Goedemorgen meiden!

Mamain: Gefeli met jullie dochter Helena!

Eerlijkbeertje ook gefeli met jullie dochter Deborah

Jvtje: Gefeliciteerd met jullie dochter Maud!!!

Inderdaad een meiden maand :) Damesnu lekker genieten en eerlijkbeertje ik hoop dat je dochter snel naar huis mag!

Hier welgoed geslapen. Gisteren een drukke dag gehad. Eerst zelf op visite , daarna de meubels en dus een huis metamorfose :) Toen kwam er bezoek, boodschapjes halen eten nog met mannetje naar de gamma en toen total loss haha..... Had weer geen dutje gedaan en merk dat ik die wel nodig heb smidags... dus vandaag maar luisteren naar mezelf en lekker dutje doen vanm.

Werd vanmorgem met mega ongesteldheidskramp en rugpijn wakker. heb nog wat gelegen en dan sta ik op.... alles weg :( Ik wil ook!

Tot dusver is jvtje de enige die na 40 weken is bevallen denk ik...en anoesj dadelijk. Vraag me afhoe het met Dolphin is?

Heej Gina,zullen wemorgen dan maar samen gaan bevallen? Lijkt me wel leuk :)

Moet om 11.20 bij de vk zijn en mannetje gaat mee want die werkt thuis vandaag :) Ga nu maar eens vragen of aldat gerommel ook wat gedaan heeft qua ontsluiting.

Vraagje: Op onderdag is mijn broer jarig en die heeft voor heel wat problemen vroeger gezorgd en we zijn er nog lang niet vanaf. Beetje vaag miss maar hij zal nog voor veel verdriet gaan zorgen. Nu wil ik echt donderdag niet bvallen maar weet niet wat ik er mee aan moet! Zou ik dit kunnne aangeven bij de vk? Zouden ze me dan ook evt kunnen strippen of toucheren om nu de bevalling een beetje te stimuleren?

Witte reus: ik zou niet wachten met bellen tot 9 uur.... ik zou nu bellen... Houdt je het nog een beetje vol? Ik wacht straks op mega buddynieuws natuurlijk :)

2. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    toch ploft hij wel op bed neer, blijkbaar is het toch niet té raar... ;)

@anna; geen idee hoe VK hiermee om zullen gaan. Kan het me vanuit jou wel voorstellen, jij hebt toch een ander idee bij die datum dan voor jouw ongeboren uk. Ik weet niet of ze op je verzoek zullen ingaan, dat is natuurlijk afhankelijk van de conditie van jou en de baby op donderdag.

3. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Ow hihi: detail vanuit Almelo: ik zit nu op de bank met een boxer van manlief aan en een dik maandverband er in omdat ik veel te bang ben dat mn vliezen breken op de nieuwe bank whahahahaa :confused: :)

4. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    bijna 9 uur meiden,

als jullie eens zien hoe ik erbij lig hihi...

@Anna, kun jij niets aan doen maar toen ik net je verhaal las over je broer begon ik spontaan te huilen. ik heb dat ook heel erg gehad maar dan met een andere datum... hoe moeilijk het ook is denk ik dat je beter kunt wachten, want ik heb de kleine ook nog niet en die ene datum is toch allang voorbij...

@Ukkie, laatst waren we een poes kwijt die lag in het nacht hok van mr konijn.

@katje... hier liggen die 2 dodo's langs elkaar tegen mijn voeten aan...

5. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Katje: Mijn naam is tot dusver nog niet gevallen :) Maar idd, daar ben ik ook wel benieuwd naar!

Ik ga me ff snel douchen en de was wegwerken...deze aflevering van de vk praktijk heb ikook al gezien :-s

6. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hahaha... ik heb al 3x een schone slip aan getrokken omdat ik dat dur vertik... bah maandverband.....

7. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    regio Alkmaar
    Telkens een andere pose?

8. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    ik d8 dat je bleef om me te supporten Anna

9. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    nee dat niet heb me zo klein mogelijk gemaakt. wel een coupe ontploffing, laptop op de kussen va mijn vriend... zo kan ik af en toe gaan liggen als er een wee of wat dan ook komt

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Goedemorgen!

@ Jvtje en man van harte gefeliciteerd met jullie dochter Maud weer een leuke naam.

@ Neia daarom dacht ik ook vandaag nu zal ik weer 's ochtends gaan spieken anders moet ik voor straf weer 15 pagina's bijlezen ;)
    Wanneer moet jij eigenlijk weer naar de gyn?

@ Witte reus bij jou ook nog spannend dus, ben benieuwd wat de vk gaat zeggen.

@ Anna wat een moeilijke kwestie, ik zou het in ieder geval aangeven bij de vk.
    Ik zie het al helemaal voor me hoe je op de bank zit :)
    Wat voor dik maandverband heb je gekocht, ik had gehoord Kotex?
    Is je bank van stof?

@ Gina ja vervelend he die vragen, jij bent ook nog eens twee weken verder dan ik dan word het ook steeds vervelender denk ik.
    Als wij nu gewoon vrienden bellen dan vragen ze gelijk of het al geboren is, we bellen ook wel om andere dingen hoor :(

@ Katje lekker geslapen in je boomhut?

11. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    regio Alkmaar
    Ergens hoop ik wel dat niemand ook mijn naam gekozen heeft, maar als die toch eerder op het forum verschijnt dan ik zal bevallen...ga ik er niets van zeggen :) Dat zien jullie daarna dan wel. Maar ik kan wel zeggen dat tot nu toe, onze namen nog niet voorbij zijn gekomen!

Vanmiddag naar VK, broertje van m'n man gaat mee daarheen. Eigenlijk zou zijn man ook wel meewillen, maar dat gaat niet met diens werk.
    Daarna (zonder schoonbroertje) de proefdruk ophalen bij de drukker...ben benieuwd :D

@lafo; wel goed geslapen hoor. Toen manlief's wekker ging ben ik er even uitgegaan om koffie voor hem te zetten (dat hoeft toch niet, blijf jij maar liggen...waarop ik zeg; jij moet er straks nog vaak genoeg uit) en dat vond hij toch wel lekker. Daarna weer m'n bed ingekropen en nog even geslapen

12. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    jeeh bijna de 1800

13. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Ach jee, heb je het al zo zwaar en maakik je ook nog aan het huilen :-s Ik heb respect dat je ook nog achter je laptoppie zit joh! Heb er wel een beeld bij * ziet witte reus puffend in bed achter de laptop :confused:

Ben benieuwd wat de vk zegt!

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Mijn naam is ook nog niet gevallen maar is best een populaire naam dus ....

15. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Ik wacht idd wel ff tot je de vkhebt gebeld! Ben ook veel te neiuwsgierig!

puff wel een beetje met je mee hier keej! :D

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja allemaal meiden, tegenovergestelde als April maar als ik nu op de lijst kijk dan moeten er nog heel wat jongetjes komen, die blijven allemaal lang zitten ;)

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Dus Anna ik denk dat het een jongetje word en van Witte reus ook ;) :D

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Gos, ik word echt dement, ik moet niet alleen elke dag naar de supermarkt omdat ik de dag ervoor de helft vergeten ben, maar ik lees hier nu ook "dildo's" in plaats van "dodo's". SHOOT ME!

19. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    nou het zijn meer de hormonen Anna.. en wie weet een beetje spanning.

Maar ik had dat met een datum rond 1 mei. heb met de beeb afgesproken als ie die dag bleef zitten hij.zij een mega groot kado kreeg hihih....

oh ja ik denk dat ik een jongetje krijg, hebben jullie ok een voorgevoel?

20. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Denk dat ik het gewoon idd aangeef. Domme is dat ik dus aan de andere kan t ook weer bang zou zijn dat strippen of toucheren niet zou helpen of het zo aan de gang zet dat je dan net op donderdag bevalt :confused: En das dan idd net wat ik niet zou willen! Zou het niet aleen heel erg voor mezelf vinden maar ook voor mn ouders/......

Uhm ik en de bank haha, ja die is van stof.Eigenlijk zou die ook pas eind meikomen maar vorige week belden ze dat ie binnen was, ja dan wil ik het hele spul ook hebben! Veel te leuk :) Ik heb idd de kotex voor de nacht gekocht. Zwart met rood pak en daar zit geen plastic laagje op en kan niet gaan broeien!

Deel Deze Pagina