Whaha ik ben benieuwd of jegelijk krijgt! In dat geval hoef jij geen twee weken meer Ben beniwud of wij dezelfde namen hebben hahaha! @Katje: Ik zou ook nix zeggen maar ik zou mn naam ook niet veranderen. Zou het wel jammer vinden als meer mensen dezelfde namen hebben als wij maar ja, dat risico loop je Veel succes bij de vk en veel plezier met de proefdruk! Leuk!
Ben benieuwd of je gevoel klopt! Ik denk hier een meid haha......voor mezelf! Heb je al een groot kado gekocht? Belofte maakt schuld
Mensen om me heen zeggen allemaal wat anders (of durven geen uitspraak te doen over het geslacht). Zelf droom ik telkens dat het een jongetje is...maar of dromen bedrog zullen zijn... we gaan het zien. De meisjesnaam hebben wij al veel langer... dus daarvoor (voor ik zwanger was) praatten wij altijd over een dochter. Gewoon het feit dat ik over 4,5 week moeder ben (of eerder) vind ik zo'n raar idee! Zie m'n man eerder als vader dan mezelf als moeder @anna; wij gaan ook zeker de namen niet wijzigen hoor
ja deze donderdag 8 mei Vk al gebeld? Nee geen handdoek haha,maar is wel een idee @Lafo: Ik heb het bij deplus supermarkt weg gehaald maar ze hebben het denkik overal wel! Vriendinnetje van me vond het beter dan de kraamverbanden! en idd, heb er weinig last van!
Ik las laatst iemand die voelde haar water "knappen" en SPRONG uit bed (is leuk als je 40+ bent, gek waar je van schrik nog toe in staat bent) en het bed was nog droog. Dus ik maak me niet zo druk hoor. Dan maar nat, haha.
Volgens mijn theorie (die niet opgaat bij Jvtje bedenk ik me nu ) als je over de 40 weken bent dan zal het wel een jongen worden Dus durf er nu nog geen uitspraken over te doen Als ik kijk naar m'n eigen gevoel van 20 weken geleden toen was ik er heilig van overtuigd dat het een jongen zou worden en het is een meisje dus ja.....
Wie zijn er nu bezig Anoesj geloof ik he en witte reus natuurlijk Volgens mij werd Frostieke ook deze dagen ingeleid.......
Mijn moeder was 41+6 van mij en 42 van m'n broertje. Dus tsja... m'n schoonmoeder liep bij alle 3 overtijd, en dat waren 1 dochter en 2 zoons. Dus denk dat je theorie niet echt opgaat.