Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Dus Neia ze toucheren eerst zeker en dan mogelijk strippen?

Kan je ook al een verweekte baarmoedermond hebben zonder ergens last van te hebben? Ik probeer ergens hoop uit te putten ;)

2. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hmm gekke laptop plaats 2 keer hetzelfde berichtje....

3. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hier hetzelfde, ik ben echt blij als ik mezelf straks ook weer normaal in de spiegel aan kan kijken. Ik hoop maar dat dat moment wel gaat komen tenminste. :rolleyes:

Ja de naam blijft nog even geheim. Voor een meisje is het niet echt bekend, maar voor een jongen wel hoor, die kan er hier straks ook wel een keer tussen zitten. Dus ik ben benieuwd.

Die uk van ons snapt er straks niks meer van; vandaag niet komen hoor, oja toch maar wel, onee toch maar niet.
    En die van jullie snapt er ook niks van; hoe weten ze nou zeker dat het vandaag geen donderdag is. ;)

4. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Neia: Die instelling heb ik ook, elke bevalling is anders,.... laat het maar gewoon over me heen komen!Moet er toch uit!

@Lafo: 11 mei is moederdag!Leuk hoor! Hier heb ik een schoonzusje die dan jarig is! Ik hoop zelf meer op 7 of 9 mei ;) ik wil nu wel :)

Hier wordt mn moeder de 1e x oma,die van jou ook?

@Witte reus: Hoop dat er dadelijk ziveel regelmaat in zit dat je je mannetje kan bellen dat ie thuis moet komen! :) Nog even meid!

@Neia: Ik heb ook al verteld hoe zulks lekker weer het is....helpt ooknie/! Manlief had gezegd dat ie boven de 20 graden mocht komen, na dat was het zaterdag en zondag ook al ;) Denk idd dat alle mamsen hetzelfde zijn! LAchen he!

@Lafo: Ik ga vandaag ff vragen wanneer ze hier strippen,maar volgens mij pas normaal na 41 weken!

5. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Katje, oke doen we, maar hoe lokken we ze dan. De ijsjes lukken niet bij mij, dat heb ik al genoeg geprobeerd. ;)

Lafo, dat weet ik eigenlijk niet. Ik denk het wel dat het ook kan zonder voorwerk. Ik hoop het maar voor jou dan!
    Maar kijk uit waar je op hoopt: want straks ben je vanaf aankomende nacht alleen maar bezig met het voorwerk. ;)

Rachel, we houden het in de gaten.

Meiden, staat Dolphin op hyves?

6. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Goedemorgen dames, wat een geklets al weer op de vorege morgen.

Hier heb ik een beetje kater gevoel, mijn vader belde net . Hebben jullie gisteren het nieuws gezien over dat gezin dat levend verbrand is in hun auto met caravan..... Nou dat waren bekenden van ons, Het zijn kinderen van goede vrienden van mijn ouders die ik al mijn levenlang ken, ook hun dochter, die dus een slachtoffer was, kende ik, ben er wel stuk van. Ook dat die vrienden van mijn ouders dat op hun oude dag nog te verwerken krijgen, vreselijk. Ik had gisteren het op sbs6 gezien, en daar vertelden omstanders al dat ze nog geprobeert hebben de kijnderen te redden maar de auto zat op slot, en ze hebben de kinderen horen gillen. Gatsie allemaal details die ik gisteren al vreselijk vond, maar liever nu niet had willen weten, brrrr......

Anna, als ik jou was zou ik bragen of ze je pas vrijdag willen strippen, als je het nu doet kan het best even duren voordat de bevalling echt doorzet, en beval je alsnog op donderdag!

Wiite reus, druk aan het timen nu? Hoop dat het goed doorzet voor jou nou!

Het is inderdaad een meidenmaand zeg!

Neia, bijna 38 weken, ik had ook niet gedacht dat je dat ging halen. Bij Tessa beviel ik met 38w1, dus is voor mij ook een mijlpaal om te redden, misschien wordt dit wel mijn langste zwangerschap, hihi......

Hier rommelt het wel redelijk, harde buiken en pijnlijke krampen in onderbuik, maar ja is normaal en zegt nog niet zoveel. Heb dit bij moijn vorige zwangerschappen niet gehad, daar braken out of the blue mijn vliezen, het is echt een andere zwangerschap dit keer, ik hoop maar dat echoscopisten het goed hadden en het echt een meid is, alles is hier roze!

Lafo, hier hoef ik nog 3 antibiotica pillen te slikken, hoef er maar een per dag dus... nog 3 dagen, heb af en toe wel het gevoel dat de dosering te klein is en dat de blaasontsteking straks niet weg zal zijn, vrijdag even weer een urine check-up

Nou dit was hij even voor nu.
    Ik heb onze naam ook nog niet voorbij zien komen!

Groetjes Evelien

7. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente

Of er een patatje voorhouden? Ijs? Milkshakes?

;)

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Anna ik ben de enige thuis dus m'n ouders worden voor het eerst opa en oma :D
    Wel heel speciaal vind je niet?
    Ben ook benieuwd hoe ze zijn als opa en oma, vast en zeker minder streng als vroeger tegen mij ;)

M'n schoonouders zijn al 2x oma en opa geworden, m'n zwager heeft twee dochters en nu weer een kleindochter !

9. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente

Oei ik wil best proberen maar hoop dat ik kan onthouden op welke pagina je hebt gereageerd. Miss kan je me beter ffeen pb tje sturen?

10. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    bij ons worden alle oma's en opa's voor de 1e keer oma of opa :) Zal wel een superverwend kindje worden dan; alle aandacht voor de 1e ;)

@onaantrekkelijk...herkenbaar! Die olifantenpootjes en handen... die dikke buik... etc

@neia; sommige namen kunnen inderdaad voor beide geslachten maar zijn dan iet voor beide zo bekend. Je maakt ons wel nieuwsgieriger steeds ;)

11. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    @evelien; het nieuws was al vreselijk, maar als je ze dan blijkt te kennen; helemaal erg. Veel sterkte Evelien, ook voor je ouders!

12. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente

Whahaha,ik ben al weken bezig om te vertellen welke dag het vandaag is ;) lol.

Hier weet ik nagenoeg zeker dat de jongensnaamniet voorbij zal komen. Van een meid ben ik niet zo zeker..... We wachten het af :)

13. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Anna, mijn mama wordt voor de 3e keer oma. Maar de andere 2 keren waren heeel anders (van die ene broer).
    Voor mijn schoonmoeder is het wel de 1e keer. Mega spannend natuurlijk.

Evelien, oh wat verschrikkelijk zeg. :cry: Kan me voorstellen dat het je enorm aangrijpt. Het is hier heel dicht in de buurt gebeurd. Mijn mannetje kwam gisteravond binnen met het verhaal.

Ja voor jou ook een hele mijlpaal over 2 dagen. Maar inderdaad morgen alweer 38 weken, ongelofelijk!
    Maar dan moet je het nog wel even vol houden he, niet teveel rommelen hoor. ;)
    Ga je vandaag lekker genieten van de rust?

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Neia volgens mij staat Dolphin niet op hyves....we moeten echt wachten tot we iets van haar horen....

Evelien wat een horror zeg, afschwelijk zoiets.
    Rillingen lopen over m'n lijf, had het nog niet gehoord.
    Hier nog 4 pillen!
    En ik weet ook niet of het gewerkt heeft ik voel van alles steken daar dus ben benieuwd of het weg is.

15. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    ja haha heerlijk laten verwennen door die opa's en oma's. :D
    Onze meisjesnaam is wel anders als de jongensnaam hoor.
    Maar ik denk dat jullie echt op gaan kijken van de meisjesnaam. Maarja, moet het wel eerste een meisje worden he! ;)

16. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Evelien: Jeeh wat vreselijk. Het ongeluk is bij mn man zijn werk voor de deur gebeurd en ook hij was er behoorlijk van onder de indruk. Vreselijk dat de ouders ditmoeten verwerken.Kan me voorstellen dat als je ze ook al je hele leven kent dat het je niet in de koude kleren gaan zitten. Sterkte voor de familie, je ouders en jullie!

17. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    En al een volgende wee gehad?

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Meiden hebben jullie plannen nog voor vandaag?

Ik moet weer eens gaan schoonmaken, heb geen zin :(

19. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Oh dan werkt jouw mannetje hier wel erg dichtbij.
    Dan kan ik hem jouw kant op sturen, als hij zijn telefoon niet opneemt. ;)

20. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Neia, we gaan vanavond lekker uit samen, terras pakken, en verder ga ik hoop ik heerlijk uitslapen, mijn schoonouders komen de kinderen pas vanmiddag ophalen, zo rond theetijd, dus zolang heb ik ze nog hier over de vloer, en ze zijn niet tegenieten, want ze kunnen niet wachten tot opa en oma er zijn, hihihi.

Lafo, het is ook moelijk te zeggen of de kuur werkt of niet want al die pijntjes en krampjes passen bij het beeld van de blaasontsteking, maar ook bij het einde van de zwangerschap! Afwachten dus maar....

Deel Deze Pagina