Ah bah, daar zou ik ook geen zin in hebben! Ik ga zo boodschapjes doen. Nouja zo, straks dan, moet eerst nog douchen. En dan ga ik vanmiddag naar het dorp, even wat rondwaggelen en nog wat kleine dingen kopen (op zoek naar nog een voedingsbh enzo).
Oh heerlijk dat jullie vanavond naar het terras gaan. Weer even van elkaar genieten! Hebben jullie wel verdiend. Nu maar hopen dat opa en oma op tijd komen.
@Evelien: Hoop dan in dat geval dat het idd een meid is Maar dat geloof ik toch wel! @Lafo: Hier ook mijn ouders die voor het eerst opa en oma worden en idd heel bijz! De ouders van Take zijn nu opa en oma van een kleinzoon en die hopen bij ons dus op een meidstiekem ben beiuwd! @Neia: Ja jij woont in wijchen he? mijn mannetje werkt in Beuningen. Dus die reist 1 a 2 keer in de week die kant op.voor de rest zit hij op de weg of werkt van uit huis.
naar Vk om 12.50 naar de drukker voor de proefdruk van het kaartje maar eerst kraamafdeling afkijken (wat gilt deze vrouw...), dan straks maar eens opfrissen/aankleden...waarschijnlijk tot grote teleurstelling van kat hier die wel lekker ligt
Evelien veel plezier, lekker hoor terrasje pakken saampies Neia ik moet ook nog douchen ruik ik Ik ga zo maar eens starten met alles...... Witte reus succes meid. Zal zo af en toe eens inloggen om te kijken voor wat babynieuws!
Anna m'n schoonvader had stiekum wel gehoopt op een troonopvolger maar helaas voor hem De achternaam gaat zo niet door natuurlijk met al die meiden, wel jammer want we hebben zo'n mooie achternaam, daarom ben ik ook getrouwd
Hier straks naar de vk en even de was wegwerken maar das maar een beetje.Ik moet me nu wel gaan douchen en scheren hihi..... moet om 11.20 bij de vk zijn,...
@Lafo: Voor je vader maar te hopen dan dat jullie nog een tweede willen Meiden ik ben douchen,tot straks, veel succes met bevallen (witte reus) douchen (Neia en Lafo en katje) en succes met de kids( evelien) Tot zo! xxx
Anna, oh dat is wel erg dichtbij ja. Gelukkig hoeft hij niet zo heel vaak hierheen. Lafo, nu ben ik wel benieuwd naar jouw achternaam hoor. Anna, oja scheren . Mmm moet in ieder geval mijn beentjes doen, anders kan ik geen rokje aan. Katje, tot later!
Goedemorgen meiden! er is weer veel geschreven! ik ga eens even bijlezen! ben benieuwd of er nog baby's geboren zijn... hier wel redelijk geslapen vannacht! mag niet klagen jvtje zal nu wel haar kleintje heben denk ik Lafo gefeliciteerd met 38 weken! wat klote zeg dat je zo'n jeuk hebt... witte reus.. je kan altijd de vk bellen.. die komen dan kijken of het t echte werk is.. ik hoop het voor je! aah de slijmprop ben je kwijt dus! dan kan t vast niet lang meer duren! katje nee de slijmprop heb ik ook niet in een keer verloren! t is wel een smerige bedoeling hoor echt hele slierten slijm met bloed bah fiona wat een grappig verhaal... ik heb de vorige keer ook de vk veel te vroeg gebelt.. waarna ik niet meer durfde te bellen en dus bijna te laat belde! Lafo een 2e kindje hoeft niet in te dalen zeggen ze... alleen als mijn vliezen breken moet ik wel gelijk de vk bellen.. en dan moet het hoofdje wel helemaal in de bekken gegeleden zijn.. en als ik persweeen krijg moet ie toch ook wel ingedaalt zijn lijkt me.. anders kan ik lang persen.. haha hoe het precies zit weet ik ook niet.. zal het de volgende controle wel is even vragen als eigenwijsje dan nog niet ingedaalt is... Hannah wat goed dat je zoveel bent afgevallen! je komt slanker uit de zwangerschap dadelijk.. haha... dat wil ik ook! fiona denk niet dat jij hier alleen komt te zitten hoor.. heb t idee dat mijn mannetje ook nog wel een paar weken op zich laat wachten... Daam bedankt voor t budynieuwd! JVTJE VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE DOCHTER MAUD! soow dat is een zware pummel jvtje! ! leuk hoor! Wiite reus spannend meid! klinkt goed dat de weeen goed pijnlijk zijn! gemeen maar zo hoort t! onsukkie haha wat een maf beest die kat! ziet er wel schattig uit hoor! anna hahaha volgens mij zie je er heel schattig uit! ik weet niet of de vk op dat verzoek wil ingaan ligt er een beetje aan wat voor verloskundige je hebt denk ik! de een zal daar makkelijker in zijn dan de andere denk ik.. je kan het natuurlijk altijd vragen. witte reus ga anders lekker onder de douche staan! dat neemt de pijn een beetje weg en stimuleert de weeen nog meer! wel leuk dat je ons tijdens je bevalling nog zo op de hoogte kan houden haha! ja ze zeggen toch ook dat jongetjes lui zijn haha! die blijven allemaal langer zitten! witte reus ik denk ook indd. dat je een jongetje krijgt! witte reus. heb je geen mobiel nummer van de vk gekregen? witte reus ff gaan klokken he... wel handig dat je dat weet evelien jeetje wat erg meid... is echt verschrikkelijk wat daar gebeurd is! sterkte meid! zoow dat bijlezen heeft me een uur gekost... arjen loopt de hele tijd al te zeuren dat ie honger heeft haha! forum gaat hier tegenwoordig voor haha erg hoor ga nu maar gauw ontbijtjes maken! witte reus zet hem op meid!
Hier nog geen nieuws van Anoesj, heb haar wel smsje gestuurd, nu maar wachten hihi.. Ja Anna, laten we morgen maar doen! Ik ben donderdag jarig dus ook voor mij lijkt me dat geen leuke dag... al is het wel een leuk verjaardagskadotje.. ik heb eigenlijk van begin af aan gezegd het komt elf mei.. in de ochtend... begin te denken dat ik weleens gelijk zou kunnen krijgen! Witte reus, sterkte meid.. laat ons gezellig wat weten tussendoor hihi! Nou ik ga ook ff douchen want ga daarna bedje weer ff in... ik hou trouwens ineens veel meer vocht vast bahhhh... ben ook ineens kilo aangekomen terwijl ik al drie weken ong op hetzelfde hing.. beetje jammer! Tot straks! Kuss
Goedemorgen allemaal! Zo, moet een hoop bijlezen, 13 paginas. Gistermiddag/avond niet meer gelezen. Had voor het eerst een enorme dip en zon gevoel laat allemaal maar, het hoeft niet meer. Vervolgens flinke huilbui waar mijn vriend wel beetje van schrok dus die was daarna helemaal super lief. Gelukkig afgelopen nacht wel goed geslapen dus nu gaat het wel weer beter. Eerst bijlezen dus .. @Anastasia, gelukkig gaat het kolven wel goed. En lieve fotos hoor! Geniet lekker van jullie kleine meid. @Fiona, hoe was de BBQ, lekker gegeten? @Linda, fijn dat alle controles bij de VK zo goed zijn en een lekker gevoel he, dat je nu voorbij die 37 weken grens bent. Balen die nachtelijke opbreking door het maagzuur. Hoop niet voor je dat je dit nu vaker gaat krijgen. Is het nog gelukt om daarna beetje te slapen? @Daam, en staan er kratten onder jullie bed? @Mamain, GEFELICITEERD met jullie dochter Helena Noa! Geniet ervan! @Witte reus, spannend hoor, ben benieuwd of er inmiddels afgelopen nacht e.e.a. is gebeurd, ik ga snel verder lezen (ben nu op 1792 ) O, het gaat nu echt snel opeens met de babys, Anoesj ook al bezig .. @Evelien, lekker even een paar dagen zonder de meiden. Kun je je echt helemaal even richten op de kleine in je buik en op alles wat er gaat komen. Hopelijk houden ze het vol bij de omas! @JVtjes, GEFELICITEERD met jullie dochter Maud! Je bent volgens mij een flink poosje bezig geweest maar vanaf nu heerlijk genieten van jullie dochter! Geniet ervan. @Anna, kun je niet zon klein zeiltje (met aan 1 kant zon wattenlaag) uit het kraampakket op de bank leggen, is ongeveer groot genoet voor 1 persoon en dan hoef je niet met maandverband te lopen. @Katje, ben ook wel benieuwd of er dubbele namen gaan komen. Nu hebben wij zelf een vrij unieke naam dus ik weet wel zeker dat onze naam niet dubbel voorbij gaat komen. @Lafo, denk dat de jongetjes idd allemaal nog moeten komen want de verhouding bij de mei-mamas was toch redelijk goed verdeeld. Jongetjes blijven gewoon wat langer veilig bij mama .En wellicht kun je jullie achternaam bij een evt. 2e toch nog doorgeven @Neia, ben dan wel erg benieuwd wat voor meisjesnaam jullie hebben. Ik hou wel van apart Gefeliciteerd met je 38 weken! @Evelien, jeetje wat erg zeg dat het bekende zijn. Zag het idd gisteravond op tv en dan is het al vreselijk nieuws maar als het dan zo dichtbij komt helemaal. Sterkte! Zo, er kwam geen einde aan het bijlezen, iedere keer kwamen er weer nieuwe paginas bij . Maar ben nu helemaal bij. Vraagje: Hoe vaak voelen jullie de kleine nu echt goed bewegen? Ik hoor weleens meiden die zeggen de kleine constant te voelen maar dat heb ik echt niet. Heb ook het gevoel dat het wel iets minder wordt nu, nog steeds wel genoeg hoor maar gewoon niet heel de dag. Hoe is dat bij jullie? Hier worden mijn ouders voor de 3e keer Opa en Oma en voor mijn schoonouders wordt het kleinkind nummer 14 .!
Daphne, hoe is het meid? Ik zie dat je online bent. lig je nog in het zh? Hoe is het met Fay? Gina, jammer dat je nog geen nieuws hebt. We wachten af........ ja, een hele klus he dat douchen. Dutze! Hier kom ik ook opeens mega veel aan door het vocht, bah. Deentje, haha hoezo een verslaving. Heb je wel iets lekkers gemaakt voor Arjen? Linda, ik ben blij voor je dat je toch nog in slaap bent gevallen. X Neia
haha ja heb hem nu 2 broodjes gemaakt haha! heeft ie inmidels alweer op! dus ga hem nu aankleden.. en dan moetik naar een werkhuisje toe.. lekker poetsen maar gelukkig gaat vriend mij helpen