Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Bevallingslijst

Luna, dochter van Ice, 14 april, 2740 gram en 48 cm (37 weken en 4 dagen)
    Nieve Elisabeth, dochter van Hannah, 18 april, 2825 gram en 46 cm (37 weken)
    Abigaël, dochter van Ntombi, 24 april, 3085 gram en 49 cm (38 weken en 3 dagen)
    Lobke, dochter van Will, 27 april, 2285 gram en 45 cm (37 weken en 4 dagen)
    Evan Ben, zoon van Mariska, 28 april, 3878 gram (39 weken en 2 dagen
    Ruben, zoon van Friendly, 29 april, 2630 gram (35 weken en 6 dagen)
    Deborah, dochter van Eerlijkbeertje, 29 april (36 weken)
    Laura Sofie, dochter van Anastasia, 30 april, 3180 gram en 48 cm (39 weken en 4 dagen)
    Yenthe, dochter van Sannnie, 1 mei, 3760 gram en 52 cm (37 weken en 4 dagen)
    Jasper Henk Daniel, zoon van Katsas, 3 mei, 4220 gram en 52 cm (39 weken en 5 dagen)
    Fedde, zoon van Hupse, 3 mei ( ?? weken)
    Helena Noa, dochter van mamain2008, 4 mei, 4010 gram ( 39 weken)
    Fay, dochter van Daphne, 5 mei, 2600 gram (38 weken en 4 dagen)
    Maud, dochter van Jvtje, 5 mei, 3805 gram (40 weken en 4 dagen)
    Tussenstand:
    Jongens: 4
    Meisjes: 10

En meiden die nog moeten bevallen:

1 mei: Anoesj (Anoeska) - 20 jr - Rolde - thuis + bv - 1e kindje - jongetje
    1 mei: Witte reus - 23 jr - zh of thuis? - ...e kindje - j/m

5 mei: Moedergans (Alexandra) - 31 jr – Ouderk. a/d IJ. - zh + bv - 2e kindje - meisje
    6 mei: PatriciaK - 24 jaar - omgeving Rotterdam - zh - ...e kindje - jongetje

7 mei: Dolphin - 22 jr – Gelderland - zh + bv - 1e kindje - jongetje

8 mei: Gina82 (Regina) - 25 jr - Vlaardingen, thuis + bv -1e kindje - jongetje
    9 mei: Anna28 (Leonie) - 28 jr – Almelo - thuis + bv - 1e kindje – j/m
    11 mei: Annrieke - 29 jr - Didam - zh + bv - 2e kindje - j/m

16 mei: Deentje (Dena) - 21 jr - Deventer - thuis + bv - 2e kindje - jongetje
    16 mei: Hellepelle (Hellen) - 28 jr – Baarlo - thuis + bv - 1e kindje - jongetje
    16 mei: Sassefras1980 (Saskia) - 27 jaar - Rotterdam – zh + fles - 1e kindje - j/m

17 mei: Frostieke (Kelly) - 18 jr - Sint-Niklaas (Bel) - zh + bv - 1e kindje – jongetje

19 mei: Lafo (Judith ) - 26 jr - Rhoon – thuis + bv - 1e kindje - meisje
    19 mei: Askim - 34 jr - Rotterdam - j/m

21 mei: Neia – 26 jr – zh + bv 1e kindje - j/m
    21 mei: Evelien (Evelien) - 38 jr – Veldhoven – thuis + bv - 3e kindje - meisje
    23 mei: Daam (Damiët) - 35 jr - zh + bv - 4e kindje - meisje
    23 mei: WishfullDreaming (Saar) - 22 jr - Antwerpen (BE) – zh + bv - 1e kindje - jongetje

24 mei: Sjaandiaan (Diana) - 24 jr - zh + fles - ...e kindje - j/m

25 mei: Katje81 - 26 jr - zh + bv -1e kindje - j/m

26 mei: Nazli21 – 22 jaar – 1e kindje – jongetje
    26 mei: Onsukkie (Hilde) - 23 jr - Monnickendam - thuis + bv - 1e kindje - meisje
    26 mei: Lindatjuhhh (Linda) - 27 jaar - Kerkrade - thuis + fles - 2e kindje - meisje

27 mei: SanGerdjan (Sandra) - 29 jr - Tilburg - thuis + bv - 3de kindje - j/m

30 mei: Fiona23 (Fiona)- 24 jr, Utrecht- zh +fles - ...e kindje - meisje

Jongens: 9
    Meisjes: 7
    Onbekend of verrassing: 10

2. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    even een kleine update de vk is langs gekomen,

ik heb 3-4 cm ontsluiting. ik heb mijn vriend gebeld die komt nu naar huis de vk rijd ff een visite en als mijn vriend en zij er zijn worden de vliezen gebroken :D

3. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hier worden mijn ouders de 1e keer oma en opa, maar bij mijn schoonouders al over de 20.

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

goedemorgen ff bijlezen

5. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Wow!
    Dat is superspannend nieuws zeg!

Goh :)

Ik heb vandaag weer een (zoveelste) controle. Hopelijk duurt het hier ook niet lang meer, of krijg ik althans de nodige uitleg ivm inleiden... :oops:

6. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Hey woon je in antwerpen, ik ook. Waar ga jij heen voor het controle?

7. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    witte reus, spannend zeg!

8. Crafty

Crafty Actief lid

23 apr 2008
    104
    0
    0
    Nieuwegein
    Goedemorgen allemaal! Er is gisteravond nog flink wat afgebabbeld hier. Maar eens even gaan lezen...

Jvtje: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Maud!

Lindatjuhhh: hier een toevoeging voor de bevallingslijst ;) :
    10 mei: Crafty (Susanne) - 29 jr - Nieuwegein - zh + bv - 1e kindje - j/m

Anna: dat heb ik nu al dagen! 's nachts en 's ochtend wakker worden met kramp en zodra ik wakker genoed ben om echt na te denken en opsta is het weer weg... Maar goed, onze tijd komt nog wel ;)

Over katten: Ik lag gisteravond al in m'n boomhut toen Marcel naar boven kwam om te melden dat ons oranje monster Tabasco weer een vogel had gevangen. Blijkbaar heeft hij dat beest heel stiekem door het luikje naar binnen gesleept en is er toen heel fanatiek mee gaan spelen in de keuken. Alles weer onder met veertjes en meuk! Gelukkig heeft mijn lief alles ook weer opgeruimd, want toen ik vanochtend weer beneden kwam, was er nergens meer een veertje te bekennen. Katten! :rolleyes: :)

Evelien: wat erg... Ik had dat nieuws nog niet meegekregen, maar het is inderdaad dubbel zo erg als je de personen in kwestie kent. Ik wens jou en je ouders heel veel sterkte toe....

9. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Yoehoe, goed zo meid! Gaat goed.
    Je klinkt positief, is het nog te doen met de weeen?
    Zometeen zal het wel heftig worden na het breken van de vliezen.
    Maar hopelijk heb je dan snel de kleine in je armen.

Dit wordt dan de 1e thuisbevalling!
    Zet hem op meid.

X Neia

10. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Witte reus: Spannend joh! Dus toch nog doorgezet! Kop op, je kunt het hoor! En toch nog voor mij bevallen. Ben jaloers!

Jvtje: gefeliciteerd met jullie dochter Maud! Mooie naam!

WishfulDreaming: hihi, de zoveelste controle. Ja, ik vrijdag weer als er dan nog niets is. Dan dus strippen en als er na het weekend dan nog niets is, naar de gynaecoloog om te kijken wanneer ze gaan inleiden. Ik ben wel blij dat ze je hier niet laten lopen tot 42 weken hoor.
    Voel je je nog wel goed?

Fiona23: succes bij bijlezen. Er wordt hier zoveel gekletst. Het is bijna niet te doen ;)

Deentje: achgossie, je moet Arjen ook niet vergeten hoor!
    Succes met poetsen. Fijn dat je vriend je gaat helpen. Als je nog iets zoekt... hier mag ook nog wel wat gedaan worden ;)
    Ik heb er echt geen puf meer voor.

Askim: Gelukkig gaat het wat beter met je. Ik had zondagavond zo'n huilbui. Ben het zo beu. Het draaien in bed is echt een crime. Als ik er 's nachts uit moet of wil draaien, heb ik zoveel pijn. Eenmaal op gang gaat het goed gelukkig.

Lafo: Over de achternaam... tegenwoordig kunnen meisjes ook hun eigen naam houden he. Ik ben getrouwd en heb mijn eigen achternaam gehouden en onze kinderen krijgen ook mijn achternaam. Dus het kan wel hoor! Wie weet, wil je meisje later ook haar eigen achternaam houden! Mijn vader vindt het natuurlijk ook geweldig!

Anna28: en... lekker gedoucht?

Verder kan ik niet meer lezen en er zijn zoveel reacties...

Wie was er nu nog 1 mei uitgerekend? Vandaag hoef ik niet te bevallen, want de jongste van mijn zus wordt vandaag 5 jaar. Nu wil ik donderdag wel: 08-05-08. Mooie datum toch?
    Maar ik ben wel zo benieuwd! Wil gewoon graag dat kleintje in mijn armen houden.
    Gister dachten we dat het op gang was gekomen, dus ook gaan timen, maar helaas zakte het weer weg. Ook bij mij echt zo'n verschil met de eerste zwangerschap en bevalling. Maar ja... als het maar gezond is, das toch het belangrijkste!

Tot later!
    Liefs LIS

11. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Spannend, succes vandaag!

12. Crafty

Crafty Actief lid

23 apr 2008
    104
    0
    0
    Nieuwegein
    Misschien een beetje een raar verhaal, maar ik heb het idee dat in de loop van gisteren mijn kleine nog verder is ingedaald. Mijn buik hangt nog wat lager en verder naar voren en ik heb nu continu het gevoel alsof ik dringend voor een grote boodschap naar het toilet moet. Die boodschappen zijn al gedaan (ben daar zeer regelmatig in :oops: ) dus dat kan het niet zijn.

Herkennen jullie dit?

Ik zal het vamiddag iig ook aan de gynaecoloog vragen. Alles lijkt er meer en meer op te duiden dat er een bevalling aan zit te komen, maar doorzetten ho maar. :(

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Pfff applaus voor mezelf heb de keuken van top tot teen gedaan :D
    Ik vind tegenwoordig allesreiniger echt ruiken naar pies :( :confused:

@ Anna ja voor m'n schoonvader ;) is dat te hopen ja!

@ Neia kijk maar op hyves ;)

@ Deentje en je mag zeker ook niet doorlopen als je vliezen gebroken zijn volgens mij moet je gelijk plat liggen!

@ Gina jammer nog geen nieuws van Anoesj....... :rolleyes:
    Slaap ze ;)

@ Askim het word ook minder de bewegingen merk ik, ik voel d'r af en toe schuiven.

@ Neia dat megaveel aankomen door vocht daar ben ik ook bang voor!

@ Witte reus ja hoor het komt :D
    Geweldig meid zet 'm op!

@ Lady Ice Shirr het gaat over m'n man z'n achternaam ;)

Pffff spannend zeg allemaal over een uurtje ga ik weer eens kijken ;)

Anna hoe was het bij de vk?

14. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Askim, zo'n dip is heel logisch hoor. Gelukkig heeft je vriend je erdoorheen geholpen. :D
    Ik voel de kleine ook niet constant meer hoor. Soms op een dag voor mijn gevoel wel weinig. Maar vooral 's avonds wordt het drukker.
    En ik voel tegenwoordig ook meer geduw dan geschop.

deentje, balen dat je moet poetsen, helemaal met dit weer, gelukkig helpt je mannetje je!

Nazli, over de 20 kleinkinderen. :confused: Ongelofelijk zeg!

Wishfuldreaming, hoelaat moet je? En weet je al of je ingeleid gaat worden, of wachten ze het nog even af?

Crafty, haha die katten ook, nou dan ga je misschien witte reus wel achterna, die had dat gisteren ook. ;)

LIS, ja doe jij maar 8 mei, dan hebben we dan ook iemand (Anna en Gina willen dan niet ;) ). Kan me voorstellen dat je nu wel nieuwsgierig bent hoor.
    Maar vrijdag dus in ieder geval strippen!

X Neia

15. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik hou ook veel vocht vast met dit weer, pfffffffffffff het is zo warm, kan snachts moeilijk slapen en naar buiten gaan is ook te veel met de zon boven op mijn hoofd.

16. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    neia, het is wel normaal hoor vind ik, hahaha. maar mijn schoonouders die zijn ook al over de 70 en hebben 8 kinderen. waarvan mijn man de 7e is.

17. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik vind 8 mei ook een mooie datum, maar ukkie moet nog blijven zitten. Vandaag is het voor ons ook een mooie kado.

18. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik ga me aankleden, zit nog in me piyama en daarna naar buiten pfff geen zin.

19. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Crafty, ja misschien is de bevalling nu dan echt op komst. Geen idee meid. Misschien poep je hem zo in 1 keer eruit! :confused: ;)
    Even vanmiddag aan de gyn vragen.

Lafo, ja schouderklopje voor jou, goed gedaan! :D
    Ik moet nog steeds boodschappen doen. ...... :rolleyes:
    Heb even gespiekt op het hyves, maar het valt me nog mee hoor. ;)

Nazli, zo dat zijn inderdaad een hoop kinderen. Gewoon binnen blijven dan!

X Neia

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik lees net op hyves dat Anoesj op 5 mei is bevallen van een zoon genaamd Aydin!

Deel Deze Pagina