me nicht in turkije, die heeft toch een ks gehad, heb van me andere nicht gehoord in turkije, dat ze gisteren controle had en buikpijn had en de doktor heeft gelijk een ks gedaan, vind ik echt nergens opslaan, maar nu ligt de baby ookal in de couveuse (weet niet hoe je dat schrijft). vindt echt zielig voor de baby
@Lafo: ooops, dan heb ik niet goed gelezen. Dat krijg je ervan als je alles wilt lezen en het dan snelsnel wil doen he.
jvtje gefeli met jullie dochter maud! anousj gefeli met jullie zoon aydin ! witte reus spannend meid vanmiddag ben je mischien al bevallen! ik denk een jochie! evelien wat erg zeg veel sterkte ... lijkt me verschrikkelijk hoe is het met je jeuk is het al minder ? nou meiden ga wat verzinnen om te doen heb zowaar een jurkje gevonden die ik aan kan jeeeh met die bleke poten in de zon vandaag crafty me opa zei veel vrouwen die denken dat ze moeten poepen (sorie) die zijn gewoon aant bevallen! dus wie weet he jek nazli wat zijn dat voor doktoren daarzo? beetje vaag je gaat die kleine toch niet halen om zon reden en idd wat zielig !
Lafo, bedankt voor de update! Gister was echt een babyboom. Heel veel kindjes zijn bevrijd! Nazli, inderdaad ongelofelijk dat dat daar allemaal zo kan. :x Fiona, hier ook een jurkje aan, maar ik zie er nog niet uit! haha Nu ga ik echt boodschapjes doen! Anna, ik ben benieuwd of je al ontsluiting hebt! X Neia
fiona, ja, ik vind het ook zo zielig, maar ik vind het dom van me nicht, ze is bang voor de bevalling en wou ks en ze weet ook alnog dat het vroeg is, dat ga je je kindje toch niet aandoen. ik ben nu al over de 37 weken, maar wil dat het kindje nog blijft zitten, tot dat hij echt zelf ervoor klaar is.
Helemaal waar! Mijn man en ik hebben ook elk onze eigen achternaam aangehouden toen we trouwden. En nu we een kleine krijgen, krijgt hij of zij mijn achternaam, omdat die van Marcel al wordt doorgegeven aan het nageslacht door ons neefje dat vorig jaar is geboren. Trouwens wel heel grappig: ik zie dat jij ook in Nieuwegein woont. Is voor jij wellicht de Akte van naamskeuze nr 1 van 2008 uitgeschreven? Marcel en ik hadden namelijk Akte nr 2!
fiona, leuk dat je nog past in je jurkje, hier past er niks meer, ik moet het doen in me zwarte broek en een shirtje boven.
Bevallingslijst Luna, dochter van Ice, 14 april, 2740 gram en 48 cm (37 weken en 4 dagen) Nieve Elisabeth, dochter van Hannah, 18 april, 2825 gram en 46 cm (37 weken) Abigaël, dochter van Ntombi, 24 april, 3085 gram en 49 cm (38 weken en 3 dagen) Lobke, dochter van Will, 27 april, 2285 gram en 45 cm (37 weken en 4 dagen) Evan Ben, zoon van Mariska, 28 april, 3878 gram (39 weken en 2 dagen Ruben, zoon van Friendly, 29 april, 2630 gram (35 weken en 6 dagen) Deborah, dochter van Eerlijkbeertje, 29 april (36 weken) Laura Sofie, dochter van Anastasia, 30 april, 3180 gram en 48 cm (39 weken en 4 dagen) Yenthe, dochter van Sannnie, 1 mei, 3760 gram en 52 cm (37 weken en 4 dagen) Jasper Henk Daniel, zoon van Katsas, 3 mei, 4220 gram en 52 cm (39 weken en 5 dagen) Fedde, zoon van Hupse, 3 mei ( ?? weken) Helena Noa, dochter van mamain2008, 4 mei, 4010 gram ( 39 weken) Fay, dochter van Daphne, 5 mei, 2600 gram (38 weken en 4 dagen) Maud, dochter van Jvtje, 5 mei, 3805 gram (40 weken en 4 dagen) Aydin, zoon van Anoesj, 5 mei (40 weken en 4 dagen) Tussenstand: Jongens: 5 Meisjes: 10 En meiden die nog moeten bevallen: 1 mei: Witte reus - 23 jr - thuis - 1e kindje - j/m 5 mei: Moedergans (Alexandra) - 31 jr Ouderk. a/d IJ. - zh + bv - 2e kindje - meisje 6 mei: PatriciaK - 24 jaar - omgeving Rotterdam - zh - 1e kindje - jongetje 7 mei: Dolphin - 22 jr Gelderland - zh + bv - 1e kindje - jongetje 8 mei: Gina82 (Regina) - 25 jr - Vlaardingen, thuis + bv -1e kindje - jongetje 9 mei: Anna28 (Leonie) - 28 jr Almelo - thuis + bv - 1e kindje j/m 10 mei: Crafty (Suzanne) - 29 jr - Nieuwegein - zh + bv - 1e kindje - j/m 11 mei: Annrieke - 29 jr - Didam - zh + bv - 2e kindje - j/m 16 mei: Deentje (Dena) - 21 jr - Deventer - thuis + bv - 2e kindje - jongetje 16 mei: Hellepelle (Hellen) - 28 jr Baarlo - thuis + bv - 1e kindje - jongetje 16 mei: Sassefras1980 (Saskia) - 27 jaar - Rotterdam zh + fles - 1e kindje - j/m 17 mei: Frostieke (Kelly) - 18 jr - Sint-Niklaas (Bel) - zh + bv - 1e kindje jongetje 19 mei: Lafo (Judith ) - 26 jr - Rhoon thuis + bv - 1e kindje - meisje 19 mei: Askim - 34 jr - Rotterdam - j/m 21 mei: Neia 26 jr zh + bv 1e kindje - j/m 21 mei: Evelien (Evelien) - 38 jr Veldhoven thuis + bv - 3e kindje - meisje 23 mei: Daam (Damiët) - 35 jr - zh + bv - 4e kindje - meisje 23 mei: WishfullDreaming (Saar) - 23 jr - Antwerpen (BE) zh + bv - 1e kindje - jongetje 24 mei: Sjaandiaan (Diana) - 24 jr - zh + fles - ...e kindje - j/m 25 mei: Katje81 - 26 jr - zh + bv -1e kindje - j/m 26 mei: Nazli21 22 jaar 1e kindje jongetje 26 mei: Onsukkie (Hilde) - 23 jr - Monnickendam - thuis + bv - 1e kindje - meisje 26 mei: Lindatjuhhh (Linda) - 27 jaar - Kerkrade - thuis + fles - 2e kindje - meisje 27 mei: SanGerdjan (Sandra) - 29 jr - Tilburg - thuis + bv - 3de kindje - j/m 30 mei: Fiona23 (Fiona)- 24 jr, Utrecht- zh +fles - 1e kindje - meisje Jongens: 8 Meisjes: 7 Onbekend of verrassing: 10
Haha, das toevallig! Nee, dat was ik niet. Ben in november 2006 bevallen van de eerste. Dus nu hoeven wij het niet meer door te geven. Toen waren wij trouwens nummer 4! Dus zoveel mensen doen het nog niet. Wij hebben voor mijn achternaam gekozen, omdat ik de laatste van mijn vaders kant ben die de naam kan doorgeven (mijn nichten hebben de achternaam van hun man en de kinderen dus van hun vader). Bovendien heeft mijn man geen contact met zijn biologische vader, dus ik vond het onzin om dan zijn achternaam aan te nemen.
Zo ik heb ff de lijst een schop gegeven. Crafty je staat erbij! Nu mezelf weer een schop geven, moet weer verder. Nu gaan we stofzuigen, blegh
hallo, allemaal die een kindje hebben gekregen: GEFELICITEERD! ik zag in de lijst het volgende staan: 24 mei: Sjaandiaan (Diana) - 24 jr - zh + fles - ...e kindje - j/m maar klopt niet. ik ben uitgerekend op 22 mei. het is het eerste kindje en het is een meisje. dus zou iemand dat willen veranderen voor mij? spannend allemaal hier he. x sjaan
Anoesj: van harte GEFELICITEERD met de geboorte van je zoon Aydin! LIS: Alleen mijn man en zijn broer kunnen hun achternaam doorgeven, wat dus al is gebeurd door de geboorte van mijn neefje. Ikzelf heb 3 broers die de naam door zouden kunnen geven, ware het niet dat het allemaal verstokte vrijgezellen zijn. Als ik daar op moet gaan zitten wachten, dan gebeurt er nooit wat! Ze zijn nu resp. 27, 37 en 40 jaar. Vooral voor de oudste 2 wordt de kans dus steeds kleiner dat ze ooit nog aan nageslacht gaan werken
Ik heb moedergans even een berichtje gestuurd via hyves, ik zag dat ze gister was uitgerekend, misschien wel nog meer babynieuws of ben ik te optimistisch